Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
- Lokalizacja: WLKP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Dodam, że mam tylko wiązkę silnika. Do ECU idą dwie wtyki, ja mam tylko wiązkę z tą małą. Mógłbyś wypisać co masz jeszcze pod maską przełożone podczas swapa. Mam na myśli elementy instalacji elektrycznej. Mile widziane fotki.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
michal_m18, co do samego swapa to temat byl już maglowany i maglowany i sa także fotki na forum wystarczy poszukac nikt nigdy ci nie poda całosci na tacy co i jak masz zrobic
DIAGNOSTYKA,MECHANIKA,TUNING
tel. 785 913 467
GG. 1919117
tel. 785 913 467
GG. 1919117
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Do swapujących Temat o podpięciu elektryki do mk2
http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... nstall-FAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... nstall-FAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
S., a może wiesz z jakiego silnika pasuje linka gazu do AGU z kompletnych pedałach z passata b3 ? dodam ze silnik idzie do golfa mk2
DIAGNOSTYKA,MECHANIKA,TUNING
tel. 785 913 467
GG. 1919117
tel. 785 913 467
GG. 1919117
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Może z jakiegoś 1.6D/TD? Długość podobna, w Dieslu pompe masz tam gdzie AGU ma przepustnice.... Końcówka linki powinna pasować
Ja u siebie mam AUQ więc przepustnica elektroniczna...
Ja u siebie mam AUQ więc przepustnica elektroniczna...
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Mam u siebie wsadzonego 1.6GTD i wszystko ładnie pieknie tylko końcówki na pompach w dislach są inne niż na przepustnicach w benzyniakach
DIAGNOSTYKA,MECHANIKA,TUNING
tel. 785 913 467
GG. 1919117
tel. 785 913 467
GG. 1919117
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
pompa powietrza wtórnego 1.8T AUM- mozna wywalić ?? i oprócz niej i rurek od niej odchodzących i wymazania jej z softu coś jeszcze by trzeba było żeby nie wywalało błędów ??
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Mam taki problemik u siebie. Silnik 1.8t AUQ, jak sie zagrzeje to gaśnie i obroty na postoju strasznie szaleją, na zimnym też falują ale delikatniej. Spotkaliscie sie z czyms podobnym? Nie mam pojecia co go może boleć
Moja Gofrownica mk II GTI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=440201" onclick="window.open(this.href);return false;
http://demotywatory.pl/3676965/Samochod" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Hmm, w sumie była zakładana wyczyszczona z silnika BAM 225km. Jest prawdopodobienstwo ze to moze byc przyczyną nie równej pracy ?
Moja Gofrownica mk II GTI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=440201" onclick="window.open(this.href);return false;
http://demotywatory.pl/3676965/Samochod" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Wraz z obudową z BAMa?erwim12 pisze:Hmm, w sumie była zakładana wyczyszczona z silnika BAM 225km. Jest prawdopodobienstwo ze to moze byc przyczyną nie równej pracy ?
Te podciśnienia wszystkie najlepiej wyrzucić Zostawić tylko do serwa, regulatora ciśnienia paliwa i DV bezpośrednio pod kolektor.Mr Coffee pisze:Raczej przewody podciśnienia
Zaworki albo usunąć programowo albo zostawić fizycznie włączone
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie AGU lepiej stroić na ori ECU czy lepiej jest wsadzić Det 3 ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Wszyscy pewnie powiedza ze ori ecu.
Ja Ci wystroje Det2 czy Det3 perfekt
Jeśli celujesz w jakiś konkret projekt to może pomyśl o Emu ?
Ja Ci wystroje Det2 czy Det3 perfekt
Jeśli celujesz w jakiś konkret projekt to może pomyśl o Emu ?
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości