Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Mam pytanie, kompletuje części do agu i znalazłem wtryski czerwone z saaba 2,3t o oznaczeniu 0280155749. Podejdą do agu bez żadnych przeróbek ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=531642
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
nie podejda, do agu 0280150431, wydajnosc 360 cc
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Dzięki za odpowiedzi. 460 mi nie potrzebne, robie tylko setup na k03-052.
Jakby ktoś miał na sprzedaż takie wtryski 360 od Saaba to proszę o kontakt
Jakby ktoś miał na sprzedaż takie wtryski 360 od Saaba to proszę o kontakt
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=531642
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam. Pytanie do osób/speców którzy mogą coś doradzić..
Robiony jest swap 1.8T AUM do mk2. W mk4 seryjnie było: klima, ASR, ESP, ABS. Robiąc przekładke nie chce mieć żadnej z tych rzeczy w mk2.
Jeśli zostaną "puste" (nie podpiete) przewody od tych rzeczy to komp nie będzie wariował i wywalał poważniejszych błędów ??
Druga sprawa to jeśli wywale sprężarke klimy i pompe wspomagania to czy znajde jakis pasek który przekaże mi napęd z koła pasowego wału na np alternator ?? czy nie ma takiej możliwości, żeby zrobić swapa bez tego ?? na zdrowy rozum możliwość jest ale jak to rozwiązać z głową.. ??
Robiony jest swap 1.8T AUM do mk2. W mk4 seryjnie było: klima, ASR, ESP, ABS. Robiąc przekładke nie chce mieć żadnej z tych rzeczy w mk2.
Jeśli zostaną "puste" (nie podpiete) przewody od tych rzeczy to komp nie będzie wariował i wywalał poważniejszych błędów ??
Druga sprawa to jeśli wywale sprężarke klimy i pompe wspomagania to czy znajde jakis pasek który przekaże mi napęd z koła pasowego wału na np alternator ?? czy nie ma takiej możliwości, żeby zrobić swapa bez tego ?? na zdrowy rozum możliwość jest ale jak to rozwiązać z głową.. ??
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Wszystko da się w ECU wyłączyć.
Pasek trzeba by zmierzyć, pewnie coś się znajdzie, do wersji bez klimy tylko z pompą wspomagania jest bez problemu dostępny ale seryjnie takowej nie było, chyba że szukać z wolnossącego 2.0 np z Fabii/Polo/Ibizie bez klimy, tam wspoma jest el-hydr. więc napęd z wału korbowego szedłby tylko na na alternator 06A145933F ale gwarancji nie dam że pasuje. Długość wg ETKA 926mm.
Pasek trzeba by zmierzyć, pewnie coś się znajdzie, do wersji bez klimy tylko z pompą wspomagania jest bez problemu dostępny ale seryjnie takowej nie było, chyba że szukać z wolnossącego 2.0 np z Fabii/Polo/Ibizie bez klimy, tam wspoma jest el-hydr. więc napęd z wału korbowego szedłby tylko na na alternator 06A145933F ale gwarancji nie dam że pasuje. Długość wg ETKA 926mm.
Projekt FiA: 6Y+20VT
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Pasek dobierzesz normalnie omijając klime i wspomaganie, musisz wziąć kilka na próbe i zobaczyć co przypasuje tak żeby napinacz miał jakiś zapas jeszcze, a pasek był naciągnięty odpowiednio. Zwróć uwagę na ile pk ( rowków jest stary pasek ) i czy ten krótszy nie będzie schodził potem z kół itp. przy obracaniu wałem.
abs, esp możesz normalnie pominąć żeby błędy nie wyskakiwały.
abs, esp możesz normalnie pominąć żeby błędy nie wyskakiwały.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=531642
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
a czemu nie zostawić klimy? pasuje z mk4 do mk2, praktycznie p'n'p
2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Dokładnie takvr6syncro pisze:a czemu nie zostawić klimy? pasuje z mk4 do mk2, praktycznie p'n'p
Jest różnica w jakiej pozycycji umieszczony jest MAP? Poziom/pion? Coś gdzieś obiło mi sie o uszy ale bez konkretów.
CAN jest niezbędny w złączu diagnostycznym? AUQ 2003r
Druga sonda, wąskopasmowa, brak jej bedzie skutkował tylko krzakiem w ECU czy odbije sie to na pracy silnika? Do czasu softu, później byłaby wycięta
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
MAP nie robi, testowane na kilku 1.8T.
Sonda u mnie nawet krzaczka nie zrobiła, brak zmian w pracy motoru.
pzdr.
Sonda u mnie nawet krzaczka nie zrobiła, brak zmian w pracy motoru.
pzdr.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
klimy nie chce, bo nie mam czasu tego wszystkiego przekładać jak na chwile obecną
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;
- kacper_zet
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: wt mar 23, 2010 13:25
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Koledzy jak podłączyć obrotomierz z mk3 z ecu me7.5 z AUQ ze Skody, która ma zegary z szyną CAN ?
Czy jest jakiś pin w ECU na którym jest sygnał obrotów ?
Pozdrawiam
Czy jest jakiś pin w ECU na którym jest sygnał obrotów ?
Pozdrawiam
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jest, musisz szukać na schemacie.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Dokładnie mam ten sam problem tyle że dotyczy to licznika w mk1 ale to już ta sama zasada działania co w mk3. Z tego co kiedyś czytałem mając auto po canie nie podepnie się obrotka tak poprostu mając odp kabel tylko należy mieć specjalnie "urządzenie" wpinające się w instalację auta.kacper_zet pisze:Koledzy jak podłączyć obrotomierz z mk3 z ecu me7.5 z AUQ ze Skody, która ma zegary z szyną CAN ?
Czy jest jakiś pin w ECU na którym jest sygnał obrotów ?
Pozdrawiam
[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości