Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 165
- Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
- Lokalizacja: kielce
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jeszcze nie ale osiągi są dobre. 0-100 6.1s , 0--160 13,4sek temp 0 stopni
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
yhym ale program robileś i pokazał Ci tam wykres z Twojego komputera koło ile Nm teraz ma?
Skrzynia 6b?
Skrzynia 6b?
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Ma gadane
- Posty: 165
- Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
- Lokalizacja: kielce
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
- Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
piotrekvr6, a jaki masz przepływ na mafie?
Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
a Gto, bo właśnie mam ten sam setup co Ty tylko dolot do turbiny mam stary i przepływke, dp 3" bez kata, fmic, i wtryski 380, i właśnie ten tip jeszcze mi zostal ale faktycznie moze jak już zmieniać to cały dolot od k04.
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Ma gadane
- Posty: 165
- Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
- Lokalizacja: kielce
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jawor87 , postaram sie w sobote sprawdzić. Pompe też zmieniłem bo cuda sie działy . Dolot od k04 jest dużo większy od k03s . Całość guma , przepływka,puszka filtra dużo nie kosztuja a poprawa osiągów jest na pewno odczuwalna .
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
a tak pompe też znieniałem ale jeszcze przy pierwszym programie, teraz mam walbro ale buczy głośno i na rezerwie już nie pojezdzi
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
wystarczy uszczelnic w koszu i walbro tez daje rade na rezerwiemlodyluk pisze:a tak pompe też znieniałem ale jeszcze przy pierwszym programie, teraz mam walbro ale buczy głośno i na rezerwie już nie pojezdzi
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
w koszu? w sensie żeby się nie ruszała na boki?
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Ma gadane
- Posty: 165
- Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
- Lokalizacja: kielce
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Tak w koszu. Idzie na rezerwie ale na zakręcie przy pełnym bucie i tak brakuje paliwa.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
juz o tym pisałem: viewtopic.php?f=72&t=308032&p=6183187#p6183187" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 271&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 271&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
a to patent, w wolnej chwili spóbuję powalczyć
ale piotrekvr6 piszesz że itak przerywa... tylko u mnie jak zaświeci rezerwa to nawet na wprost juz brakuje, wogóle nie da się jechać, może trochę za wysoko siedzi.
ale piotrekvr6 piszesz że itak przerywa... tylko u mnie jak zaświeci rezerwa to nawet na wprost juz brakuje, wogóle nie da się jechać, może trochę za wysoko siedzi.
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Ma gadane
- Posty: 165
- Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
- Lokalizacja: kielce
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
upala tu ktoś na TD05 z evo?
jak się sprawuje, lagi spore? i prosze o wszystkie wiadomości najlepiej
jak się sprawuje, lagi spore? i prosze o wszystkie wiadomości najlepiej
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242831 kiedyś to było coupe
czas na nowe:
MM3000 17" 3tlg. AirRide1/2", a6 taillights,raid30, kubeł bbs, piasty 5x112, heble a4b5+C4 US
czas na nowe:
MM3000 17" 3tlg. AirRide1/2", a6 taillights,raid30, kubeł bbs, piasty 5x112, heble a4b5+C4 US
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 20 gości