Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Nowa to koszt jeszcze jakiś czas temu ponad 1 tys zł i dostępność była tylko w ASO chyba że się coś zmieniło. Jeśli dysponujesz kasą na Twoim miejscu nie bawił bym się w używki tylko kupił od razu nową tym bardziej że masz 300KM gdzie już używana taka pompa może mieć problem albo nie wydoła. Ja do 1.8T kupiłem z 4 pompy i dopiero 4 okazała się w miarę sprawna.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Tak się zastanawiam...
Czy do Golfa V z silnikiem 1.6 FSI da rade włożyć 1.8 T (czy duża rzeźba i jak wygląda sprawa CAN) ?
Czy do Golfa V z silnikiem 1.6 FSI da rade włożyć 1.8 T (czy duża rzeźba i jak wygląda sprawa CAN) ?
VW Golf V 1.6 FSI Sportline 5d. 2003/2004 (kolor LA6Q - Sagegreen Mts 2Ct)
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam
Planuje wrzucić do mk3 1.8T AJH mam taki silnik z Sharana którego kupiłem na części.
Auto z przebiegiem 177 000km przyjechało z Niemiec bez gazu.
Jak z jego dalszym rozwojem interesuje mnie około 200KM?
Pozdrawiam i proszę o wszystkie za i przeciw:
Planuje wrzucić do mk3 1.8T AJH mam taki silnik z Sharana którego kupiłem na części.
Auto z przebiegiem 177 000km przyjechało z Niemiec bez gazu.
Jak z jego dalszym rozwojem interesuje mnie około 200KM?
Pozdrawiam i proszę o wszystkie za i przeciw:
- italia-viva
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: wt gru 03, 2013 21:21
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
majonez- no problem , siedzi tam turbo które pozwoli przy full modach typu dp 3cale , wydech , tip , dojscie do 200ps o ile turbo sprawne.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Re: Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Czyli powoli będzie trzeba organizować turbo ok auto przyjechało na kołach i nie było z nim problemów.GregorzG60 pisze:majonez- no problem , siedzi tam turbo które pozwoli przy full modach typu dp 3cale , wydech , tip , dojscie do 200ps o ile turbo sprawne.
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Uderz do kolegi Apsik "PRO-TUNE"ŁukaszZMC pisze:Tak się zastanawiam...
Czy do Golfa V z silnikiem 1.6 FSI da rade włożyć 1.8 T (czy duża rzeźba i jak wygląda sprawa CAN) ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Siedzi tam chyba turbo k03-22 więc nie aż takie wydajne. Przepustnica jest chyba na linkę. Nie wiem wogóle czy ten silnik nie jest zbliżony do AGU nawet wtryski podobne siedzą lub takie same które nie dadzą przekroczyć 200KM. Dodatkowo turbina siedzi odwrotnie niż w golfie i tego podobnych autach strona ssąca jest tu od strony zbiorniczka wyrównawczego może tu dało by się odwrotnie turbinę założyć w przeciwnym razie od razu wymiana kolektora i turbiny. Gdzieś czytałem na necie że też sterownik do chipa trzeba wymontować i wy lutować scalak.
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Piszesz o AJH?czaja86 pisze:Siedzi tam chyba turbo k03-22 więc nie aż takie wydajne. Przepustnica jest chyba na linkę. Nie wiem wogóle czy ten silnik nie jest zbliżony do AGU nawet wtryski podobne siedzą lub takie same które nie dadzą przekroczyć 200KM. Dodatkowo turbina siedzi odwrotnie niż w golfie i tego podobnych autach strona ssąca jest tu od strony zbiorniczka wyrównawczego może tu dało by się odwrotnie turbinę założyć w przeciwnym razie od razu wymiana kolektora i turbiny. Gdzieś czytałem na necie że też sterownik do chipa trzeba wymontować i wy lutować scalak.
- stolniczkow
- Forum Master
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Do S3 można kupić oryginalną pompę po numerze z VDO za około 500zł przed zniżkami. W ASO to około 800zł.czaja86 pisze:Nowa to koszt jeszcze jakiś czas temu ponad 1 tys zł i dostępność była tylko w ASO
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
- italia-viva
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: wt gru 03, 2013 21:21
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
stolniczkow, czy możesz jakiś link lub sklep polecić gdzie mógłbym kupić ?
- stolniczkow
- Forum Master
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Poszukaj pompy o numerze Siemens VDO 993 745 117 Z. Niektóre katalogi pokazują, że to do 180km ale w TT wkładali to także do silnika APX a więc 224km. Jak się przyjrzysz dokładnie to pompa, która wg katalogów pasuje do S3 tak samo była stosowana do 180km wersji silnika 1.8t. Ten numer to dobrze sprawdzony patent i spokojnie 300km jest na niej osiągalne.
Gdzie masz kupić to nie podpowiem, szukaj gdzie najtaniej. Teraz widzę, że w detalu w IC kosztuje 700zł więc na warsztat będzie z 500zł.
Gdzie masz kupić to nie podpowiem, szukaj gdzie najtaniej. Teraz widzę, że w detalu w IC kosztuje 700zł więc na warsztat będzie z 500zł.
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
- italia-viva
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: wt gru 03, 2013 21:21
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości