Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Sev » pn lis 25, 2013 16:22

AUQ w octavii był z 5b skrzynią.


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » pn lis 25, 2013 21:56

racja SEV, ja miałem na myśli golfa :D


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: brylantx8 » śr lis 27, 2013 17:03

ja dalem za anglika 4 tyś idealny golf 2001 rok aum, sprzedalem swoj stary silnik ze skrzynią 2.3 v5 za 2.5 tyś , a z cześci z anglika wyszlo mi prawie 4 tyś wiec jak widac jeszcze zabrobiłem i silnik zmieniłem :) jak robic swap na kompletnie inny silnik niż był to tylko kupic anglika :) pozdro


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Sev » czw lis 28, 2013 17:52

GregorzG60 pisze:racja SEV, ja miałem na myśli golfa :D
Ano, a pytanie było o AUQ a wiadomo że w różnych parafiach występowało ;)


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » wt gru 03, 2013 16:59

Sev pisze:
GregorzG60 pisze:racja SEV, ja miałem na myśli golfa :D
Ano, a pytanie było o AUQ a wiadomo że w różnych parafiach występowało ;)
yes sir :blush:


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
italia-viva
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt gru 03, 2013 21:21

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: italia-viva » wt gru 03, 2013 22:00

Witam koledzy, jestem tu nowy, chciałbym się zapytać czy po przerobieniu golfa IV GTI 1.8T 20V AUQ NA 300 KONI, czy jest to normalnie po założeniu większej bardziej wydajnej pompy paliwa, pojawiły sie cały czas syczenia, bo na seryjnej Pompie paliwa nie miałem tego syczenia ... :(

Prosiłbym o odpowiedz, dziękuje z góry.
Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » wt gru 03, 2013 23:07

italia-viva, tak to normalne :)) Jakie turbo masz założone na te 300 koni ?


Obrazek

Awatar użytkownika
italia-viva
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt gru 03, 2013 21:21

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: italia-viva » wt gru 03, 2013 23:12

Ale to syczenie nie raz mnie denerwuje :( bo nie dość ze wydech swoje robi, to jeszcze słychać z tyłu pompę paliwową :(
Turbo mam GARRETT RS28



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » śr gru 04, 2013 00:20

Poszukaj na necie opinii odnośnie mocniejszych pomp paliwa i sporo ludzi piszę że są głośniejsze. Może uda Ci się znaleźć pompę która będzie wydajniejsza i cichsza i zamontowana w baku.



Awatar użytkownika
italia-viva
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt gru 03, 2013 21:21

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: italia-viva » śr gru 04, 2013 01:03

doczytałem się, ze te pompy paliwa od R32 są cichsze ...



Awatar użytkownika
italia-viva
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt gru 03, 2013 21:21

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: italia-viva » śr gru 04, 2013 19:43

Czy ktoś ma na sprzedaż pompę paliwową od R32? Lub wie gdzie można kupić ?



k24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 11:48

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: k24 » śr gru 04, 2013 20:31

R32/S2/ TT 225, można dobrą wyrwać już za 100pln



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » śr gru 04, 2013 21:10

kupujac zwróć uwage żeby była świeżo wyciągnieta z baku, po dłuższym czasie bez paliwa nadaje sie tylko na złom


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
italia-viva
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt gru 03, 2013 21:21

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: italia-viva » śr gru 04, 2013 23:41

aha ok dziękuje. Mam jeszcze pytanie, ile kosztuje nowa i gdzie można by było kupić ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości