1.8 20v
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- PIOTREK 86
- Grupa Tomaszowska
- Posty: 497
- Rejestracja: czw kwie 06, 2006 22:48
- Lokalizacja: Niewiadów okolice Tomaszowa Maz
- Kontakt:
1.8 20v
Witam panowie dużo szukałem ale na temat tego silnika AGN dostałem taki silnik i będę wkładał to do golfa III u mnie siedzi 1.8 90km.Silnik jest juz skrecony z moja skrzynia i sprzęgłem z ABS. Mam pytanie powtarzające się jak podnieść moc.Firma Genowefa po konsultacji tel. jest zdolna podnieść moc ze 125 do 150-160km tylko programem za mniej niż 700zl.Czy to realne?? Co o tym sadzicie?? Jakieś opinie??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=477830
1.8 20v
chip w wolnossaku to + 5-7% więc tyle może Ci przybędzie, ale przyrost 125 na 160 KM to raczej chłyt marketingody.
Żeby tyle zrobić to musieliby Ci wyliczony dolot zamontować, do tego dedykowany wydech i dopiero na to mapa to okolice 140 KM realne
Żeby tyle zrobić to musieliby Ci wyliczony dolot zamontować, do tego dedykowany wydech i dopiero na to mapa to okolice 140 KM realne
Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk
- PIOTREK 86
- Grupa Tomaszowska
- Posty: 497
- Rejestracja: czw kwie 06, 2006 22:48
- Lokalizacja: Niewiadów okolice Tomaszowa Maz
- Kontakt:
1.8 20v
tez podchodze z dystansem do tej mocy firma robi naprade grube auta dzwoniac pytalem o ta moc i takie slowa padly od goscia zajmujacego sie softami... 140 by mnie zadowalalo:P pozyjemy zobaczymy ale nigdzie nie moge nic znalezc o podniesieniu mocy w tym silniku
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=477830
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
1.8 20v
realnie to jakies 10km jest do zrobienia programem. nie ma żadnych opcji na przekroczenie 140ps samym softem
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Re: 1.8 20v
Witam wiem że odgrzewam małego kotlecika ale temat również mnie interesuje
Jeśli nie softem to jak można jeszcze wyciągnąć dodatkowe KM bez montowania turbiny/kompresora?
Silnik czeka mały remont więc przy okazji możne warto by było coś więcej zrobić.
Jeśli nie softem to jak można jeszcze wyciągnąć dodatkowe KM bez montowania turbiny/kompresora?
Silnik czeka mały remont więc przy okazji możne warto by było coś więcej zrobić.
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
1.8 20v
Strzał nitro ew jeszcze można lub turbo zamontowac.
Bez softu nic nie uda sie wiecej ugrac niestety.
Bez softu nic nie uda sie wiecej ugrac niestety.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: 1.8 20v
Mysle ze glowice z AEB/AGU + inny kolektor ssacy badz ITB i bedzie wiecej jak 150, stare KR mialy po 140 w serii , a glowica 20v o wiekszym przeplywie powinna dac swoje.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
1.8 20v
Robienie mocy w silnikach NA jest nieopłacalne i mało odczuwalne, dla tak małych przyrostów szkoda pakować tyle kasy. Znajomy co prawda zrobił na dwulitrowym bloku z hondy crv gdzie seryjnie bylo moze 120 kilka KM, wynik 226KM ale z tego silnika został jedynie blok i wał, reszta do kosza, to pomyśl ile kasy pochłonęła reszta części żeby to zbudować.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
1.8 20v
Jak masz ok 2-2.200zł i chcesz do 155-160KM to zapraszam na PWszatanek6 pisze:Witam wiem że odgrzewam małego kotlecika ale temat również mnie interesuje
Jeśli nie softem to jak można jeszcze wyciągnąć dodatkowe KM bez montowania turbiny/kompresora?
Silnik czeka mały remont więc przy okazji możne warto by było coś więcej zrobić.
1.8 20v
Tak dla pewności z racji tego że są 2 rodzaje silnika AGN tak wygląda mój
Moc jaką chciałbym uzyskać to 150KM. Czy po wymianie np głowicy na AGU (pytanie czy pasuje p&p?) żeby dało to efekt trzeba tez modyfikować soft czy nie?
Moc jaką chciałbym uzyskać to 150KM. Czy po wymianie np głowicy na AGU (pytanie czy pasuje p&p?) żeby dało to efekt trzeba tez modyfikować soft czy nie?
1.8 20v
Najpierw to może sprawdź czym się różni twoja głowica od tej z AGU czy AEBszatanek6 pisze:Czy po wymianie np głowicy na AGU (pytanie czy pasuje p&p?) żeby dało to efekt trzeba tez modyfikować soft czy nie
1.8 20v
Tak myślałem, może poczytaj bardziej sprawdzone info:szatanek6 pisze:Zasugerowałem się postem @spawacz
viewtopic.php?t=180645" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: 1.8 20v
Info jest sprawdzone bo glowice ADR i AGN mam w domu , a AEB niedawno osobicie robilem , i nie mow ze sa takie wiekosci kanalow bo nie sa . AGU tez mialem do wgladu przez chwile i wielkosc jest podobna(ta sama) jak AEB . Jest jeszcze 1-no ale, bo AGN mial 2 typy glowic i nie wiem czy nie chodzi tu o wersje na elektrycznym wariatorze . http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=82318" onclick="window.open(this.href);return false; . Takze ZLE myslales.
PS. kolego Toffic jak tam strojenie na ktore czekam od 20go Sierpnia???
PS. kolego Toffic jak tam strojenie na ktore czekam od 20go Sierpnia???
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości