1.8 20v

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
PIOTREK 86
Grupa Tomaszowska
Grupa Tomaszowska
Posty: 497
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 22:48
Lokalizacja: Niewiadów okolice Tomaszowa Maz
Kontakt:

1.8 20v

Post autor: PIOTREK 86 » pn wrz 02, 2013 17:47

Witam panowie dużo szukałem ale na temat tego silnika AGN dostałem taki silnik i będę wkładał to do golfa III u mnie siedzi 1.8 90km.Silnik jest juz skrecony z moja skrzynia i sprzęgłem z ABS. Mam pytanie powtarzające się jak podnieść moc.Firma Genowefa po konsultacji tel. jest zdolna podnieść moc ze 125 do 150-160km tylko programem za mniej niż 700zl.Czy to realne?? Co o tym sadzicie?? Jakieś opinie??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=477830

Awatar użytkownika
CORNEK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pn mar 16, 2009 13:18
Lokalizacja: Połcznin

1.8 20v

Post autor: CORNEK » wt wrz 03, 2013 10:31

chip w wolnossaku to + 5-7% więc tyle może Ci przybędzie, ale przyrost 125 na 160 KM to raczej chłyt marketingody.

Żeby tyle zrobić to musieliby Ci wyliczony dolot zamontować, do tego dedykowany wydech i dopiero na to mapa to okolice 140 KM realne


Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk

Awatar użytkownika
PIOTREK 86
Grupa Tomaszowska
Grupa Tomaszowska
Posty: 497
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 22:48
Lokalizacja: Niewiadów okolice Tomaszowa Maz
Kontakt:

1.8 20v

Post autor: PIOTREK 86 » śr wrz 04, 2013 16:58

tez podchodze z dystansem do tej mocy firma robi naprade grube auta dzwoniac pytalem o ta moc i takie slowa padly od goscia zajmujacego sie softami... 140 by mnie zadowalalo:P pozyjemy zobaczymy ale nigdzie nie moge nic znalezc o podniesieniu mocy w tym silniku


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=477830

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

1.8 20v

Post autor: GregorzG60 » czw wrz 05, 2013 11:46

realnie to jakies 10km jest do zrobienia programem. nie ma żadnych opcji na przekroczenie 140ps samym softem :)


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

szatanek6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw gru 19, 2013 22:08

Re: 1.8 20v

Post autor: szatanek6 » sob gru 21, 2013 13:41

Witam wiem że odgrzewam małego kotlecika ale temat również mnie interesuje :)
Jeśli nie softem to jak można jeszcze wyciągnąć dodatkowe KM bez montowania turbiny/kompresora?
Silnik czeka mały remont więc przy okazji możne warto by było coś więcej zrobić.



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

1.8 20v

Post autor: GregorzG60 » ndz gru 22, 2013 01:26

Strzał nitro ew jeszcze można lub turbo zamontowac.
Bez softu nic nie uda sie wiecej ugrac niestety.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: 1.8 20v

Post autor: spawacz » ndz gru 22, 2013 10:51

Mysle ze glowice z AEB/AGU + inny kolektor ssacy badz ITB i bedzie wiecej jak 150, stare KR mialy po 140 w serii , a glowica 20v o wiekszym przeplywie powinna dac swoje.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

1.8 20v

Post autor: ADi997 » ndz gru 22, 2013 11:08

Robienie mocy w silnikach NA jest nieopłacalne i mało odczuwalne, dla tak małych przyrostów szkoda pakować tyle kasy. Znajomy co prawda zrobił na dwulitrowym bloku z hondy crv gdzie seryjnie bylo moze 120 kilka KM, wynik 226KM ale z tego silnika został jedynie blok i wał, reszta do kosza, to pomyśl ile kasy pochłonęła reszta części żeby to zbudować.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

1.8 20v

Post autor: toffic » ndz gru 22, 2013 17:37

szatanek6 pisze:Witam wiem że odgrzewam małego kotlecika ale temat również mnie interesuje :)
Jeśli nie softem to jak można jeszcze wyciągnąć dodatkowe KM bez montowania turbiny/kompresora?
Silnik czeka mały remont więc przy okazji możne warto by było coś więcej zrobić.
Jak masz ok 2-2.200zł i chcesz do 155-160KM to zapraszam na PW



szatanek6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw gru 19, 2013 22:08

1.8 20v

Post autor: szatanek6 » pn gru 23, 2013 00:43

Tak dla pewności z racji tego że są 2 rodzaje silnika AGN tak wygląda mój
Obrazek
Moc jaką chciałbym uzyskać to 150KM. Czy po wymianie np głowicy na AGU (pytanie czy pasuje p&p?) żeby dało to efekt trzeba tez modyfikować soft czy nie?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

1.8 20v

Post autor: toffic » pn gru 23, 2013 01:08

szatanek6 pisze:Czy po wymianie np głowicy na AGU (pytanie czy pasuje p&p?) żeby dało to efekt trzeba tez modyfikować soft czy nie
Najpierw to może sprawdź czym się różni twoja głowica od tej z AGU czy AEB



szatanek6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw gru 19, 2013 22:08

1.8 20v

Post autor: szatanek6 » pn gru 23, 2013 02:14

Zasugerowałem się postem @spawacz z tego co przeszukuje inne fora to głowica AGU ma większe otwory kanałów dolotowych i wydechowych, ale jeszcze sprawdzę jakie inne różnice ma w budowie.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

1.8 20v

Post autor: toffic » pn gru 23, 2013 10:33

szatanek6 pisze:Zasugerowałem się postem @spawacz
Tak myślałem, może poczytaj bardziej sprawdzone info:
viewtopic.php?t=180645" onclick="window.open(this.href);return false;



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: 1.8 20v

Post autor: spawacz » pn gru 23, 2013 11:15

Info jest sprawdzone bo glowice ADR i AGN mam w domu , a AEB niedawno osobicie robilem , i nie mow ze sa takie wiekosci kanalow bo nie sa . AGU tez mialem do wgladu przez chwile i wielkosc jest podobna(ta sama) jak AEB . Jest jeszcze 1-no ale, bo AGN mial 2 typy glowic i nie wiem czy nie chodzi tu o wersje na elektrycznym wariatorze . http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=82318" onclick="window.open(this.href);return false; . Takze ZLE myslales.
PS. kolego Toffic jak tam strojenie na ktore czekam od 20go Sierpnia???


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości