Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
szczelnosc raczej jest ok. Czujnik sprawdzilem numery z innym 1.8T i raczej ten sam, numery obu sa takei same, czyli 038 906 051, tylko na moim jest koncowka C a tam chyba nie ma.
A jak u Ciebie jest wywalona, ze usunieta programowo czy moze aby usunieta fizycznie i tyczka "zwisa"?
A jak u Ciebie jest wywalona, ze usunieta programowo czy moze aby usunieta fizycznie i tyczka "zwisa"?
- louderr_88
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: wt wrz 27, 2011 10:35
- Lokalizacja: Biłgoraj
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jesli różni sie literka na koncu to jest juz czujnik o innych parametrach... Musi być idealnie taki sam nr.
Mój Czarnuch
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508605" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
puki co jest odpięta i wyjęta ale przy robieniu softa nowego zostanie wyłączona programowo.
Raczej to nie to samo co na pewno. Wymień czujnik lub podmień od kogoś i zobacz co się dzieje jak nie ma różnicy to rób test szczelności i logi dynamiczne nikt Ci z nieba nie wyczyta co może być nie tak.
Raczej to nie to samo co na pewno. Wymień czujnik lub podmień od kogoś i zobacz co się dzieje jak nie ma różnicy to rób test szczelności i logi dynamiczne nikt Ci z nieba nie wyczyta co może być nie tak.
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
czujnik doladowania nie taki jak trzeba
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Drugą sondę trzeba wyłączyć programem, bo będzie komputer mieszankę wzbogacał lub zuborzał (?) , albo może wejść w tryb awaryjny, co równa się np. brakiem mocy.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Chyba nie bardzo. Ponieważ auto na 2 sondach ma pierwszą szeroko pasmową z której to ECU bierze wszystkie info a druga to raczej jest tylko do sprawdzania co się dzieje z katalizatorem.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Hmmm.... to dlaczego u znajomego w Audi A3 1.8T, po wypięciu drugiej sondy i wywaleniu kata zaczęły się dziać cuda niewidy, zaczęło wywalać "cheka" i auto przeszło w tryb awaryjny ?
Kat jest po to żeby utrzymać normy spalin i druga sonda właśnie to mierzy, jeśli wykryje, że są one zaburzone wtedy daje sygnał na komputer i dzieją się różnego rodzaju cuda.
Kat jest po to żeby utrzymać normy spalin i druga sonda właśnie to mierzy, jeśli wykryje, że są one zaburzone wtedy daje sygnał na komputer i dzieją się różnego rodzaju cuda.
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
czaja86 pisze:Chyba nie bardzo. Ponieważ auto na 2 sondach ma pierwszą szeroko pasmową z której to ECU bierze wszystkie info a druga to raczej jest tylko do sprawdzania co się dzieje z katalizatorem.
Dokladnie tak jak napisał czaja86 , potwierdzam 100%. Druga sonda nie ma zupełnie żadnego znaczenia odnosnie spalania i funkcjonowania silnika. Powoduje oczywiscie zapalenie sie kontrolki check i kilku blędów.
Oczywiscie jesli ma byc prawidlowo to trzeba wyciąć jąz programu i finał.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
a wiec tak, podmienilem ten czujnik, ale objawy sa nadal podobne. Czasem strzeli w wydech, czasem dobrze pojedzie ...
Jutro sporobuje zrobic logi tylko ktore sekcje?
Jutro sporobuje zrobic logi tylko ktore sekcje?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Może też być problem z nagarem na denkach cylindów lub na zaworach. U mnie był przed remontem problem: na jałowym miałem "strzały" delikatne z wydechu co jakis czas.
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam, przed remontem rc-men, , głowicy, może zawory były nieszczelne?
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
sprawa sie pratkycznie rozwiazala w 90%, w czasie gdy podmienialem przepływki, a mialem dwie, obie wyszlo na to ze albo maja inna charakterystyke albo są uszkodzone .. gdyż po odpieciu wtyczki od przepływki auto pięknie ciagnie do końca...
Ciekawostką jest to ze w kompie dawki przepływka pokazywala prawidłowe...
A błędy ktore wyskakiwaly na podpietej przepływce to:
16490
16622
17608
17522
17705
17695
Ciekawostką jest to ze w kompie dawki przepływka pokazywala prawidłowe...
A błędy ktore wyskakiwaly na podpietej przepływce to:
16490
16622
17608
17522
17705
17695
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Nie ma reguły z przepływkami. Kiedyś miałem jedną co kroiła przepływ o połowę a innym razem wszystko wzorowo a też śmietnik.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
no i sprawdzilem dzis następną przepływkę i jeszcze gorzej. Jedna była z końcówka L w numerze, inna z DX a inna nie miala wcale literki na końcu cyfr.
Samochod jezdzi bardzo dobrze bez niej, ale z nia bedzie przypuszczam jeszcze lepiej ..
Samochod jezdzi bardzo dobrze bez niej, ale z nia bedzie przypuszczam jeszcze lepiej ..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości