Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » pn lip 08, 2013 22:06

Co za różnica czy to AGU czy inny 1.8T. Skrzynie są takie same. Natomiast p&p żadna nie pasuje bo trzeba wymienić kilka elementów. Ale zakładając 6b mamy mocniejsze sprzęgło i zapewne spalanie w trasie spada.

PS. Nie wiem czy przypadkiem nawet starsze skrzynie 5b nie pasują do 1.8T.



Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Sev » wt lip 09, 2013 09:14

czaja86 pisze:rc-men, a może warto swoją naprawić??
Nie warto. Skrzynie kupisz za 400-600zł a za takie pieniądze nie opłaca się skrzyni rozbierać. Jest ich tyle na rynku że po prostu się nie opłaca. Nie dalej jak tydzień temu moja EHA też się posypała i zastąpiłem ją ciut krótszą ENJ (takie same przełożenia jak EVS)

W zestawieniu które podlinkowałem łatwo można sobie policzyć która skrzynia jakie prędkości, zapewnia. Prościej i szerzej już chyba nie można. No można, przeliczyć by trzeba mph na km/h ale w excelu to pikuś przecież ;)


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » wt lip 09, 2013 13:49

A według mnie warto naprawić swoją skrzynię( jeśli koszt nie jest jakoś duży) bo jak mechanik rozbierze to widzi co jest nie tak i wymienia części i mamy pewność że to pojeździ a kupując używaną kupujemy kota w worku bo chyba nikt nie zagląda do środka skrzyni przed kupnem. Skrzynia kupiona może być też już zajechana i klęknąć nam po tygodniu. Chyba że ktoś da nam jakąś gwarancję.



Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Sev » wt lip 09, 2013 15:58

W mojej oś satelit wyszła przez obudowę więc naprawa byłaby bez sensu. Fakt faktem że kupiłem drugą z pewnego źródła.


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » czw lip 11, 2013 00:18

U mnie dyferencjał poszedł bokiem wiec naprawa odpada, 6b odpada bo mam juz komplet sprzegla od vr6 i jednomas odezlozny ktory lezy w domu.



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » czw lip 11, 2013 13:52

Jak chcesz skrzynię od TDI to w ożarkach lub ożarach jest taki paweł co naprawia skrzynie i handluje nimi. Jak się dogadasz to weźmie twoją starą skrzynie i spuści z ceny jak weźmiesz u niego inną. Jak byś potrzebował do niego nr telefonu to pisz



powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » sob lip 13, 2013 09:29

Panowie znalazłem zaworek N75 z 1.8t 225, czy podmiana go z moim seryjnym w AUM da jakieś pozytywne efekty ?

http://allegro.pl/zawor-n75-dv-audi-s3- ... 49283.html



Awatar użytkownika
louderr_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: wt wrz 27, 2011 10:35
Lokalizacja: Biłgoraj

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: louderr_88 » sob lip 13, 2013 10:04

Prawdopodobnie wzrost ciśnienia doładowania o 0.1b


Obrazek
Mój Czarnuch
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508605" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: brylantx8 » sob lip 13, 2013 10:35

Tez mam aum i nie wzrosło cisnienie jak wrzuciłem n75 od s3 :(


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » sob lip 13, 2013 13:35

Wrzuć od S2, wtedy wzrośnie o 0,1, ale odwrotnie montowany on jest.



Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: brylantx8 » sob lip 13, 2013 13:48

Jak ja wrzuciłem od s3 zawor to nawet wydaje mi sie ze cisniene sie zmniejszyło ... A zawór był nowy...


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » sob lip 13, 2013 19:25

Może przez MAP Sensor, albo może masz wężyki w środku pozapychane. A kupwałeś zawór nowy czy używkę ??



Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: brylantx8 » sob lip 13, 2013 22:33

Nowy map sensor,nowy zawor , na starym jest większe cisnienie ....


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » ndz lip 14, 2013 13:53

brylantx8, bo n75 od s3 jest taki sam jak Twoj seryjny. Tak jak pisał rc-men, jak chces zeby Ci wzrosło doładowanie wrzuc od s2.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości