1.8T Wastegate :)

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

1.8T Wastegate :)

Post autor: Bartek84 » pn cze 10, 2013 17:51

Sie Grzesio spiął :D
Jestem pelnym zaprzeczeniem tego co piszesz o 1.8T i BOV!
Jezdze juz 4 lata z zaworem od ProPerfekta i zero problemow. Silnik AVJ.
Syczy az milo, nic nie faluje i nic nie zalewa ;)
Montowales zawor u siebie czy tylko slyszales od tunerów?


Sent from my domofon using Tapatalk


Mk7 GTI Stage 2

Awatar użytkownika
daniel0098
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt mar 12, 2013 12:37
Lokalizacja: Wrocław

1.8T Wastegate :)

Post autor: daniel0098 » pn cze 10, 2013 23:10

w temacie mowa o AGU :)



Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

1.8T Wastegate :)

Post autor: Bartek84 » wt cze 11, 2013 10:17

Wiem, wiem. Po prostu chciałem przekazać, że BOV chodzi w 1.8T ;)
Sorka za OT.


Mk7 GTI Stage 2

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

1.8T Wastegate :)

Post autor: haps » czw cze 13, 2013 15:52

w pełni atmosferyczny BOV nie będzie pracował dobrze w seryjnym 1.8t i nie ma znaczenia tutaj oznaczenie - trzeba robić program u tunera i wtedy mozna ogarnac sprawe w pelni atmosferycznym bovem (zeby nie zalewalo silnika paliwem i nie wywalalo checka)

dziala natomiast hybryda forge, properfekt itp..wiecej info na klubtt, tam chlopaki pomontowali i dziala, sa filmiki nawet

straszny balagan na golfikowym forum.. :kac:



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Re: 1.8T Wastegate :)

Post autor: GregorzG60 » sob cze 22, 2013 12:50

Bartek84 pisze:Sie Grzesio spiął :D
Jestem pelnym zaprzeczeniem tego co piszesz o 1.8T i BOV!
Jezdze juz 4 lata z zaworem od ProPerfekta i zero problemow. Silnik AVJ.
Syczy az milo, nic nie faluje i nic nie zalewa ;)
Montowales zawor u siebie czy tylko slyszales od tunerów?


Sent from my domofon using Tapatalk

w temacie mowa o agu to raz , dwa montowalem i byl 2 dni po czym wylecial na aukcje allegro :)
zaloz dv i porownaj czasy 0-200 wtedy pogadamy to ze syczy to jeszcze malo , rozumiem ze masz logi gdzie widac ze nie zalewa po przepieciu biegów ? bo takie gadanie ze nie zalewa na pewno to wiesz :)


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

1.8T Wastegate :)

Post autor: Bartek84 » pn cze 24, 2013 13:33

A to nie jest tak, że jak będzie zalewał to prędzej czy później wywali błąd ECU?


Mk7 GTI Stage 2

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

1.8T Wastegate :)

Post autor: GregorzG60 » pn cze 24, 2013 17:09

zazwyczaj nic nie wywali, ale wszystko zalezy od wersji softu w ecu.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

jabloner
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob mar 09, 2013 17:00
Lokalizacja: Warszawa

1.8T Wastegate :)

Post autor: jabloner » pn cze 24, 2013 20:23

Jeżdżę Golfem z AGU od września 2012, poprzedni właściciel zamontował BOV. Porównania osobiście nie mam, ale powiem tylko że Check nie wywala. A to całe "pss.." słychać tylko gdy otworze szyby w samochodzie. Osobiście zastanawiam się nad powrotem do DV. Jeżeli byłby ktoś chętny z okolic warszawy do przetestowania oraz porównania jazdy z BOV to pisać na priv, ja chętnie pojeżdżę na DV i sam osobiście porównam.



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

1.8T Wastegate :)

Post autor: GregorzG60 » wt cze 25, 2013 23:49

AGU ma 5x5błedów na krzyż więc ciężko żeby tak archiczy komp wyrzucił błąd jak on sam tego nie ogarnia co się dzieje :D
A dvke polecam wrzucić (tylko sprawną) i samemu przetestować.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

asdw55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr cze 26, 2013 15:45
Kontakt:

1.8T Wastegate :)

Post autor: asdw55 » czw cze 27, 2013 00:24

A ja mam taki problem, że podłączam komputer i nic nie czyta. Co zrobić ?



Awatar użytkownika
daniel0098
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt mar 12, 2013 12:37
Lokalizacja: Wrocław

Re: 1.8T Wastegate :)

Post autor: daniel0098 » sob cze 29, 2013 16:09

asdw55 pisze:A ja mam taki problem, że podłączam komputer i nic nie czyta. Co zrobić ?

ja też mam takim problem, okazało sie, że miałem robionego swapa ;)



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

1.8T Wastegate :)

Post autor: szpieg » sob cze 29, 2013 20:01

wyłączcie radio ;)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
daniel0098
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt mar 12, 2013 12:37
Lokalizacja: Wrocław

Re: 1.8T Wastegate :)

Post autor: daniel0098 » ndz cze 30, 2013 03:56

szpieg pisze:wyłączcie radio ;)

to coś da?



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

1.8T Wastegate :)

Post autor: szpieg » ndz cze 30, 2013 10:54

czesto niefabryczne albo źle podłączone radio powoduje problemy w komunikacji z komputerem, czasem trzeba też całkiem odłączyć radio żeby w ogóle kopm sie komunikował ;)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość