Blow off

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Blow off

Post autor: szpieg » śr maja 15, 2013 15:42

tuner z głową na karku nie bedzie stroił 1.8t z BOV ..... poza tym w AGU bez modyfikacji nie uzyskasz 190 KM ....


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

janemba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob mar 30, 2013 10:09

Blow off

Post autor: janemba » śr maja 15, 2013 17:18

Przeznaczajac jakies 2tys. złotych co kupic i co moge uzykac jaka moc itp. ?



Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

Blow off

Post autor: vr6syncro » śr maja 15, 2013 17:32

żeby ugrać parę kucyków musisz zrobić jakiś tip , fmic , wydech i program , 2tys nie starczą


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
daniel0098
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt mar 12, 2013 12:37
Lokalizacja: Wrocław

Re: Blow off

Post autor: daniel0098 » czw maja 16, 2013 17:18

janemba pisze:Witam

Właśnie zamierzam kupic blow-off'a to silnika 1.8T AGU , jakiego polecacie ktory nie powoduje zadnych bledow ani spadkow mocy ? Slyszalem ze moza przerobic oryginalny zaword DV ale jest przy tym duzo roboty a szczerze powiem nie bardzo wiem jak go przerobic . A dodam takze ze w najblizszym czasie planuje podniesc moc na jakies 180-190KM poprzez chiptuning.
Nie bedzie to przeszkadzac ?? Chcialbym w tym tygodniu zamowic juz blow-off'a.
Mam ten sam problem co Ty, też zamierzam kupić blow offa do AGU, ale jedni piszą, że nie wypada a inni, że śmiga dobrze. Nie wiem już co mam z tym robić a chciałbym mieć tego blow offa. Jakby ktoś mógł to niech opisze dokładnie co trzeba zrobić aby w AGU dobrze śmigał blow off i jak go dobrze podłączyć krok po kroku. Poluje na HKS SSQV :)



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Blow off

Post autor: szpieg » czw maja 16, 2013 18:07

układ dolotowy w 1.8t jest układem zamknietym, w AGU dodatkowo brak MAP sensora dlatego tez nie powinno sie do niego wkladac blow offa, gdyz bedzie pracował na zbyt bogatej mieszance ...

tutaj opis wiekszosci BOV :
http://www.audiforums.com/forum/general ... stem-2780/" onclick="window.open(this.href);return false;


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
daniel0098
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt mar 12, 2013 12:37
Lokalizacja: Wrocław

Re: Blow off

Post autor: daniel0098 » czw maja 16, 2013 18:42

szpieg pisze:układ dolotowy w 1.8t jest układem zamknietym, w AGU dodatkowo brak MAP sensora dlatego tez nie powinno sie do niego wkladac blow offa, gdyz bedzie pracował na zbyt bogatej mieszance ...

tutaj opis wiekszosci BOV :
http://www.audiforums.com/forum/general ... stem-2780/" onclick="window.open(this.href);return false;

a jeśli chodzi o DV? można to przerabiać?



Awatar użytkownika
daniel0098
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt mar 12, 2013 12:37
Lokalizacja: Wrocław

Blow off

Post autor: daniel0098 » czw maja 16, 2013 19:09

generalnie jeżeli chodzi o DV to chciałbym uzyskać taki efekt " onclick="window.open(this.href);return false; jak do tego dojść?



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Blow off

Post autor: szpieg » ndz maja 19, 2013 22:51

wiesz jaka jest roznica miedzy DV a BOV ?


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
daniel0098
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt mar 12, 2013 12:37
Lokalizacja: Wrocław

Re: Blow off

Post autor: daniel0098 » wt maja 21, 2013 11:28

szpieg pisze:wiesz jaka jest roznica miedzy DV a BOV ?
DV to oryginalny zawór a BOV to zawór atmosferyczny



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Blow off

Post autor: GregorzG60 » śr maja 22, 2013 11:30

daniel0098 pisze:generalnie jeżeli chodzi o DV to chciałbym uzyskać taki efekt " onclick="window.open(this.href);return false; jak do tego dojść?
1.kolego czyli chcesz uzyskać surge turbiny.. fajnie tylko ze turbo się niedlugo przejdzie do swiata wiecznych turbawek
2. 1.8T + BOV = niepowodzenie.

1.8T jest zaprojektowany do pracy z zaworem recyrkulacyjnym , powietrze musi wracać do ukladu, inaczej przeplywka nie bedzie mierzyć wyrzucanego powietrza, komputer będzie dostawał falszywe sygnaly przeplywu , EFEKT = spadek mocy, zalewanie silnika, zmulenie po przepieciu biegow, spadek osiagów, przyspieszone zużycie świec i cewek, nadmierny wzrost temperatury kolektora /turbiny i tak dalej.....
Aha i jeszcze spalanie wzrośnie :)
Teraz każdy niech się zastanawi czy chce bova i odpowie sobie sam.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Homikowaty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz cze 02, 2013 22:35

Blow off

Post autor: Homikowaty » śr cze 05, 2013 22:47

Posiadam zamontowany Blow off properfekt II nie zauważyłem nic kopcenia szarpania spadku mocy zalewania zwiększonego spalania więc nie rozumiem silnik mam AGU potestujcie potem piszcie głupoty



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Blow off

Post autor: GregorzG60 » czw cze 06, 2013 11:11

Sam głupoty piszesz , pomierz sobie czasy racelogiciem 100-200 z tym swoim bove i z oryginalna dvka wtedy wróć i pisz że ktos nie ma racji :)
Zresztą gdybyś wiedział jak pracuje komputer motronic 3.8.2 to byś nie pisał że bov dobrze pracuje. No ale jak wiesz lepiej niż inżynierowie boscha którzy zastosowali zawór recyrkulacyjny DV , a nie BOV to ja nie mam pytań.
Pozdr


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Homikowaty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz cze 02, 2013 22:35

Blow off

Post autor: Homikowaty » pt cze 07, 2013 20:22

Zapraszam na jazdę tęstową porobimy logi i sprawdzimy.... nie mówię o zajechanym AGU a 90% na forum takie ma a co oni nie mają.... zróbcie rmeont silnika sobie później pisz bzdury.


Inaczej Mi działa polecam sprawdzić innym jak nie pasuje zawsze można powrócić do DV



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Blow off

Post autor: GregorzG60 » sob cze 08, 2013 11:05

A co jazda testowa da ? że będzie sapał wieśniacki bov i nic wiecej.
Zrób sobie sam pomiary racelogic-iem 0-200 na bovie, wsadz dvke , zrob jeszcze raz pomiar i wtedy pisz kto ma sprawne 1.8T a kto nie.
Sapanie bova to nie wszystko.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 11 gości