Blow off
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Blow off
tuner z głową na karku nie bedzie stroił 1.8t z BOV ..... poza tym w AGU bez modyfikacji nie uzyskasz 190 KM ....
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Blow off
żeby ugrać parę kucyków musisz zrobić jakiś tip , fmic , wydech i program , 2tys nie starczą
2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel0098
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: wt mar 12, 2013 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Blow off
Mam ten sam problem co Ty, też zamierzam kupić blow offa do AGU, ale jedni piszą, że nie wypada a inni, że śmiga dobrze. Nie wiem już co mam z tym robić a chciałbym mieć tego blow offa. Jakby ktoś mógł to niech opisze dokładnie co trzeba zrobić aby w AGU dobrze śmigał blow off i jak go dobrze podłączyć krok po kroku. Poluje na HKS SSQVjanemba pisze:Witam
Właśnie zamierzam kupic blow-off'a to silnika 1.8T AGU , jakiego polecacie ktory nie powoduje zadnych bledow ani spadkow mocy ? Slyszalem ze moza przerobic oryginalny zaword DV ale jest przy tym duzo roboty a szczerze powiem nie bardzo wiem jak go przerobic . A dodam takze ze w najblizszym czasie planuje podniesc moc na jakies 180-190KM poprzez chiptuning.
Nie bedzie to przeszkadzac ?? Chcialbym w tym tygodniu zamowic juz blow-off'a.
Blow off
układ dolotowy w 1.8t jest układem zamknietym, w AGU dodatkowo brak MAP sensora dlatego tez nie powinno sie do niego wkladac blow offa, gdyz bedzie pracował na zbyt bogatej mieszance ...
tutaj opis wiekszosci BOV :
http://www.audiforums.com/forum/general ... stem-2780/" onclick="window.open(this.href);return false;
tutaj opis wiekszosci BOV :
http://www.audiforums.com/forum/general ... stem-2780/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
- daniel0098
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: wt mar 12, 2013 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Blow off
szpieg pisze:układ dolotowy w 1.8t jest układem zamknietym, w AGU dodatkowo brak MAP sensora dlatego tez nie powinno sie do niego wkladac blow offa, gdyz bedzie pracował na zbyt bogatej mieszance ...
tutaj opis wiekszosci BOV :
http://www.audiforums.com/forum/general ... stem-2780/" onclick="window.open(this.href);return false;
a jeśli chodzi o DV? można to przerabiać?
- daniel0098
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: wt mar 12, 2013 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
Blow off
generalnie jeżeli chodzi o DV to chciałbym uzyskać taki efekt " onclick="window.open(this.href);return false; jak do tego dojść?
Blow off
wiesz jaka jest roznica miedzy DV a BOV ?
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
- daniel0098
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: wt mar 12, 2013 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Blow off
DV to oryginalny zawór a BOV to zawór atmosferycznyszpieg pisze:wiesz jaka jest roznica miedzy DV a BOV ?
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Re: Blow off
1.kolego czyli chcesz uzyskać surge turbiny.. fajnie tylko ze turbo się niedlugo przejdzie do swiata wiecznych turbawekdaniel0098 pisze:generalnie jeżeli chodzi o DV to chciałbym uzyskać taki efekt " onclick="window.open(this.href);return false; jak do tego dojść?
2. 1.8T + BOV = niepowodzenie.
1.8T jest zaprojektowany do pracy z zaworem recyrkulacyjnym , powietrze musi wracać do ukladu, inaczej przeplywka nie bedzie mierzyć wyrzucanego powietrza, komputer będzie dostawał falszywe sygnaly przeplywu , EFEKT = spadek mocy, zalewanie silnika, zmulenie po przepieciu biegow, spadek osiagów, przyspieszone zużycie świec i cewek, nadmierny wzrost temperatury kolektora /turbiny i tak dalej.....
Aha i jeszcze spalanie wzrośnie
Teraz każdy niech się zastanawi czy chce bova i odpowie sobie sam.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz cze 02, 2013 22:35
Blow off
Posiadam zamontowany Blow off properfekt II nie zauważyłem nic kopcenia szarpania spadku mocy zalewania zwiększonego spalania więc nie rozumiem silnik mam AGU potestujcie potem piszcie głupoty
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Blow off
Sam głupoty piszesz , pomierz sobie czasy racelogiciem 100-200 z tym swoim bove i z oryginalna dvka wtedy wróć i pisz że ktos nie ma racji
Zresztą gdybyś wiedział jak pracuje komputer motronic 3.8.2 to byś nie pisał że bov dobrze pracuje. No ale jak wiesz lepiej niż inżynierowie boscha którzy zastosowali zawór recyrkulacyjny DV , a nie BOV to ja nie mam pytań.
Pozdr
Zresztą gdybyś wiedział jak pracuje komputer motronic 3.8.2 to byś nie pisał że bov dobrze pracuje. No ale jak wiesz lepiej niż inżynierowie boscha którzy zastosowali zawór recyrkulacyjny DV , a nie BOV to ja nie mam pytań.
Pozdr
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz cze 02, 2013 22:35
Blow off
Zapraszam na jazdę tęstową porobimy logi i sprawdzimy.... nie mówię o zajechanym AGU a 90% na forum takie ma a co oni nie mają.... zróbcie rmeont silnika sobie później pisz bzdury.
Inaczej Mi działa polecam sprawdzić innym jak nie pasuje zawsze można powrócić do DV
Inaczej Mi działa polecam sprawdzić innym jak nie pasuje zawsze można powrócić do DV
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Blow off
A co jazda testowa da ? że będzie sapał wieśniacki bov i nic wiecej.
Zrób sobie sam pomiary racelogic-iem 0-200 na bovie, wsadz dvke , zrob jeszcze raz pomiar i wtedy pisz kto ma sprawne 1.8T a kto nie.
Sapanie bova to nie wszystko.
Zrób sobie sam pomiary racelogic-iem 0-200 na bovie, wsadz dvke , zrob jeszcze raz pomiar i wtedy pisz kto ma sprawne 1.8T a kto nie.
Sapanie bova to nie wszystko.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości