Problem z Blow Offem .. Audi S3

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: Y@RO » czw maja 09, 2013 23:23

filtra nie wyciagalem, ale wywalilem zaworki n249 oraz n113. Auto jezdzi o niebo lepiej, dv podpiety bezposrednio pod kolektor, i juz go lepiej slychac, ale znow wydaje mi sie ze auto nagle takiego wielkiego kopa dostaje przy 4 tys obr a tergo nie bylo wczesniej. Ciaglo caly czas a teraz ciagnie normalnie ale od 4 tys jest nagle bardziej odczuwalne. Co to moze byc ??


eSsssssssssss :))))

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: mlodyluk » pt maja 10, 2013 08:35

No to już coś osiągniete, ale c może być? hmm cieżko powiedzieć, chyba jedynie test koputerem zostaje, test ciśnienia bo wyminiać tak na pałe to szkoda kasy, ale dalej na seryjnym dv?


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: Y@RO » pt maja 10, 2013 23:07

tak, na seryjnym dv.


eSsssssssssss :))))

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: mlodyluk » sob maja 11, 2013 09:39

Ale seryjny dv masz włożony w dolot, to on itak nie bedzie psykać, a przecież jak go wyjmiesz to ja wogóle nie wiem jak to będzie chodzic to auto.myślałem że już podłaczyłeś blow offa


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: Y@RO » sob maja 11, 2013 23:59

moze nie ze psyka tylko slychac jakies tam cwierkanie ;D no on teraz jest wlozony w dolot w tipa, a jak go wyciagne i tipa zostawie odetkanego to auto jezdzi tak samo ale glosniej dv slychac ... moze ja jakos to dziwnie tlumacze a tak naprawde jest wszystko ok ;D nie jezdzisz gdzies w okolice krk ?


eSsssssssssss :))))

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: mlodyluk » pn maja 13, 2013 09:10

jak cwierka to wygląda że dv do wymiany, ale jak wyciągniesz filtr to wtedy słychać do brze fabryczny dv nawet jak włożony w tip. tylko nie zakrywaj puszki (oczywiście musisz mieć pewnosć że nic nie wpadnie do środka i to jest tylko tak na odpalenie i test a nie do jazdy)

I jak go wyjmiesz to chodzi normalnie auto? No to chyba dobrze :bigok: ale mimo wszystko zaopatrzył bym się bova dwutłoczkowego i jeżeli chodzi to cieszyć sie jazdą.

Jeżeli chodzi o krk to czasem na giełdę wpadam zaglądnąć :hmm:


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: szpieg » pn maja 13, 2013 12:24

wstaw DV z Audi TT 225 KM numer: 06A145710N (160 zł w ASO skody ) słychac lekko psst ...
niestety ale BOV dla silnikow 1.8t nie jest zdrowy, szczegolnie do wysilonych jednostek ... no chyba ze wstawisz przepływke przy przepustnicy .. ;)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: Y@RO » wt maja 14, 2013 21:22

czemu bov jest niezdrowy dla 1.8t ? Ciekawi mnie jedno dlaczego teraz po usunieciu tych n249 i n112 auto jedzie zdecydowanie lepiej ale ma takie przejawy ze nagle dostaje jeszcze wiekszego kopa tak od 4 tys ... moze N75 swirowac ? ew ta gruszka kolo turba ( WG ? ) moze byc zapieczona ? chyba ze mysle jakies pojecia ...


eSsssssssssss :))))

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: mlodyluk » wt maja 14, 2013 22:17

tzn jest nie zdrowe bo nadmiar paliwa jest dopalany w wydechu lub w wylocie z cylindrów już bo wtedy jak bov spuści powietrze to zmierzone już nie wraca przez dv do obiegu i wtedy jest nadmiar paliwa, czy jak poważne konsekwencje? Nie słyszałem. Jeżdze tak ponad rok po programie i na bov.

Tzn jest tak że faktycznie N75 steruje gruszką, ale co ma wpływ na takie zachowanie nie wiem. a DV masz wpiety w Tip?


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Problem z Blow Offem .. Audi S3

Post autor: Y@RO » wt maja 14, 2013 22:32

tak, dv mam wpiety w TIP. Chyba ze byla by jakas nieszczelnosc w PCV ? chociaz staralem sie powymieniac wszystkie weze od odpowietrzenia odmy. Jedynie co to jak zlikwidowalem N249 to zostawilem wpiety sam zaworek zeby bledu nie bylo w kompie, lecz n112 zostawilem wypiety, czyli sama wtyczka wisi. ( blad na VAGu jest ) ma to moze jakis negatywny wplyw ze tak nagle wiecej mocy dostaje ? nie mam czasu kupic rezystorkow wzamian za zaworki dlatego tak mam chwilowo zrobione.


eSsssssssssss :))))

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości