Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » wt kwie 30, 2013 22:20

Dolot?? Chodzi Ci o TIP?? Czy rury do FMIC??



Awatar użytkownika
maksio78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: sob paź 27, 2012 13:12
Lokalizacja: Piaseczno k/Warszawy

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: maksio78 » śr maja 01, 2013 09:27

czaja86 pisze:maksio78, ja latem w upalne dni przy mocy 202KM w trasie kilka razy mocniej depnę i na oryginalnym SMIC auto tak się muli jak bym jechał samym 1.8 bez turbo
To wnioskuje że we Włoszech czy Hiszpani mają przekichane bo tam temperatury dużo wyższe.



Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » śr maja 01, 2013 09:53

czaja86, chodzi o FMIC oczywiscie :)


Obrazek

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » śr maja 01, 2013 12:01

Ja będę robił 57mm bo wpinam się w oryginalne orurowanie a po za tym mój cooler ma wejście i wyjście 57mm. Ale widać że spora ilość ludzi robi 51mm. Może to i nie gorsze bo wtedy mniejsza jest pojemność układu więc i może mniejszy lag.



Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: brylantx8 » śr maja 01, 2013 20:05

Koledzy mam problem , od dwóch dni kiedy tylko przycisne moje 1.8 t aum to wyskakuje na fisie napis stop i potrójny sygnał , dodam ze sprawdzalem pod kompem nie ma zadnych błędów itp wszytskie płyny i oleje , temp wporządku , nie wiem czy to cos ma wspólnego ale 2 tyg zakładalem fmica ..... a przed zalożeniem nie mialem czegos takiego , moze cos z map sensorem który po zalóżeniu fmica był zakładany troche w innym miejscu , nie wiem sam co robic ;/


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » czw maja 02, 2013 16:33

No, a zauważyłeś jakieś objawy jak Ci wyskakuje ten komunikat ? Dławi go, traci moc, albo coś w tym stylu ?



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » czw maja 02, 2013 20:02

Sprawdzałeś błędy w engine czy robiłeś ogólny skan ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: brylantx8 » czw maja 02, 2013 21:03

powel19 genaeralnie ostatio zauwazylem ze na jedynce jak jade stałą predkościa to cos go dławi i na niskich obrotach na drugim biegu tez , reszta biegów ok...

ADi997 błędy sprawdzalem tylko silnikia .

dodam ze pierwszy raz kiedy mi sie pojawił komunikat stop na fisie , to bylo konkretne przegięcie z mojej strony bo golf dostal ostro po piz ... i przy z zmianie biegu z 1 na 2 ostro strzeliłem ze sprzegła i wtedy to wyskoczyło ...


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » czw maja 02, 2013 21:43

A zaglądałeś pod maskę ? Posprawdzaj sobie wszystkie wężyki, mi ostatnio poszedł jeden z przewodów gumowych ( pod kolektorem dolotowym ) i zaczął mi falować na wolnych i niskich obrotach.
Od strzału ze sprzęgła raczej nie powinno Ci się nic zaświecać, jedynie mogło Ci uśliznąć sprzęgło. A jeśli mówisz że oleje i wszystko git to może to akurat taka pierdoła jak ja miałem.
A powiedz jeszcze czy jak Ci się to zaświeca to gasisz motor czy raczej Ci to piknie (np. przy starcie) i już się nie odzywa później ?



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » czw maja 02, 2013 22:53

Zrób test szczelności układu dolotowego. Może gdzieś masz nieszczelność. Sprawdź dokładnie jak jest zamocowany map sensor bo coś gdzieś czytałem że też musi być w określonej płaszczyźnie. Podepnij vaga i zrób ogólny test może coś pokaże w innych grupach jak np. przy walniętym czujniku temp płynu chłodzącego błąd jest w liczniku.



Koniu14
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:17
Lokalizacja: Głiczarów Metropolia
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Koniu14 » sob maja 04, 2013 00:11

Ja będę robił 57mm bo wpinam się w oryginalne orurowanie a po za tym mój cooler ma wejście i wyjście 57mm. Ale widać że spora ilość ludzi robi 51mm. Może to i nie gorsze bo wtedy mniejsza jest pojemność układu więc i może mniejszy lag.
ja tam nie odczuwam różnicy po przejściu z 50mm na 60mm , żadnego laga większego nie ma , powiedział bym ze nawet lepiej jedzie po przejściu na 60 mm.


Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem....

Obrazek

Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: brylantx8 » sob maja 04, 2013 13:51

powel19, zawsze mam taki objaw jak przeciągne go wyzej na obrotach ,czy zgasze motor czy nie to i tak bedzie tak samo , sprawdzalem juz praktycznie wszystko co mozliwe i co mi tutaj napisliscie,i mam też wrażenie ze coś wiecej pali niż wczesniej ;/


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » sob maja 04, 2013 15:40

Hmmm, no to powiem Ci że ciężki temat będzie. Najprościej będzie sprawdzić na kompie co mu dolega, jednak możesz jeszcze posprawdzać coś co szybko w miarę można zrobić (sprawdź jak wyglądają świece, cewki, ) Może ciśnienie oleju, może jakiś czujnik ciśnienia jest walnięty (lub inny czujnik), jest dużo opcji, niestety na odległość jest troszkę ciężko pomóc.



Awatar użytkownika
erwim12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: sob sty 07, 2012 23:55
Lokalizacja: Legnica

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: erwim12 » sob maja 04, 2013 18:09

Panowie !! Potrzebuje pomocy, a nie chce robić nowego tematu (niepotrzebny spam). Robie swapa z leona 1,8t AUQ 180km do golfa mk2 i nie wiem jaką skrzynie zastosować, u siebie w golfie miałem AUG ale domyslam sie ze ona nie wytrzyma tej mocy. Doradzcie mi jaką mozna zastosować, z g60, abf'a albo macie moze inne propozycje ? Prosze o pomoc :pub:

A druga sprawa to jakie sprzegło ?
Ostatnio zmieniony sob maja 04, 2013 23:09 przez erwim12, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Moja Gofrownica mk II GTI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=440201" onclick="window.open(this.href);return false;

http://demotywatory.pl/3676965/Samochod" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości