Z 1.4 na 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt mar 26, 2013 23:31
Z 1.4 na 1.8T
Witam serdecznie mam nadzieje że dobrze trafiłem od ponad 2 lat jestem posiadaczem mk4 1.4 16V, planuje zmienić na 1.8T moje pytanie brzmi co konkretnie będzie do wymiany/podmiany i jaki silnik.
Nie wiem czy dobrze wyczytałem ale AUQ zaczyna się obracać przy 3 tyś? Zależy mi żeby było to opóźnienie przy ok 3-3,5.
Jak to będzie z elektryką, skrzynią,miską no i koledzy mi nagadali że pół osie i tarcze też do wymiany?
Troszkę chaotycznie napisane ale niestety z reguły tak piszę jeśli zły dział nakierujcie mnie.
Nie wiem czy dobrze wyczytałem ale AUQ zaczyna się obracać przy 3 tyś? Zależy mi żeby było to opóźnienie przy ok 3-3,5.
Jak to będzie z elektryką, skrzynią,miską no i koledzy mi nagadali że pół osie i tarcze też do wymiany?
Troszkę chaotycznie napisane ale niestety z reguły tak piszę jeśli zły dział nakierujcie mnie.
Z 1.4 na 1.8T
eee? Chodzi Ci o to kiedy turbo wstaje?marcin99097 pisze:Nie wiem czy dobrze wyczytałem ale AUQ zaczyna się obracać przy 3 tyś? Zależy mi żeby było to opóźnienie przy ok 3-3,5.
Elektryka do przeróbki, skrzynia od 1.8T jak i reszta osprzętu (turbo, ic, przepustnica, komputer itp.), miska będzie pewnie z silnikiem półosie do wymiany, tarcze z zaciskami a jeśli zaciski to i zwrotnice do wymiany. Z tyłu pewnie masz bębny, więc najłatwiej całą belkę z tarczami przerzucić. Sprężyny pewnie też bo silnik cięższy. To nie wszystko bo na pewno jeszcze o czymś zapomniałem.marcin99097 pisze:Jak to będzie z elektryką, skrzynią,miską no i koledzy mi nagadali że pół osie i tarcze też do wymiany?
Gran Turismo Iniezione
- Goblin
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 15:33
- Lokalizacja: Kołobrzeg/Gdańsk
- Kontakt:
Z 1.4 na 1.8T
Kolego, sprawniej, taniej, mniej stresu i nerwów będzie chyba przy próbie zakupu 1.8T
[b]MOJE MK3 PO OGROMNEJ RENOWACJI!:[/b]
ZAPRASZAM:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217412
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217412][img]http://i249.photobucket.com/albums/gg240/Gobasu/th_SDC11361.jpg[/img][/url]
ZAPRASZAM:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217412
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217412][img]http://i249.photobucket.com/albums/gg240/Gobasu/th_SDC11361.jpg[/img][/url]
Z 1.4 na 1.8T
taki swap bedzie wiecej kosztowal niz golf gti sprzedaj swojego, dorzuc 5k i masz gti w dobrej wersji
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt mar 26, 2013 23:31
Z 1.4 na 1.8T
Nie no na tył mam też tarcze skrzynia tu już tak czy siak pada.
Tak chodzi mi o turbo żeby miało większe opóźnienie.
Naprawdę bardziej się będzie opłacać kupić golfa? Tu mam budę w idealnym stanie nawet malowana nie była ori lakier itd
Najbardziej to szkoda tej budy mi jest na prawdę w świetnym stanie.
Chyba że prościej będzie coś innego wsadzić?
Tak chodzi mi o turbo żeby miało większe opóźnienie.
Naprawdę bardziej się będzie opłacać kupić golfa? Tu mam budę w idealnym stanie nawet malowana nie była ori lakier itd
Najbardziej to szkoda tej budy mi jest na prawdę w świetnym stanie.
Chyba że prościej będzie coś innego wsadzić?
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Odp: Z 1.4 na 1.8T
W zykłą budę pchać taki, koszt SWAPa to masz około 5-7tyś a jak sprzedasz swojego dołożysz tą kasę jak ktoś pisał nawet wypas powinien być lepszy.
Pchać co innego to znów moc słaba chyba że 2.0 8V to hamulce by wyrabiały i silnik tańszy. Mam tak w mk3 na codzinne jazdy idealny spalanie LPG około 9l na 100km teraz LPG po 2.06 to żaden diesel nie będzie tańszy.
Pchać co innego to znów moc słaba chyba że 2.0 8V to hamulce by wyrabiały i silnik tańszy. Mam tak w mk3 na codzinne jazdy idealny spalanie LPG około 9l na 100km teraz LPG po 2.06 to żaden diesel nie będzie tańszy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt mar 26, 2013 23:31
Z 1.4 na 1.8T
2.0 8V średnio jedzie, mam w mk4 na gazie. Chcesz tańszego swapa to pomyśl o VR5, całego anglika z tym silnikiem można dostać z 3-4tyś.
Re: Odp: Z 1.4 na 1.8T
gdzie niby masz taki gaz ? 2.6 owszem Ale nie 2.06maj0nez pisze:W zykłą budę pchać taki, koszt SWAPa to masz około 5-7tyś a jak sprzedasz swojego dołożysz tą kasę jak ktoś pisał nawet wypas powinien być lepszy.
Pchać co innego to znów moc słaba chyba że 2.0 8V to hamulce by wyrabiały i silnik tańszy. Mam tak w mk3 na codzinne jazdy idealny spalanie LPG około 9l na 100km teraz LPG po 2.06 to żaden diesel nie będzie tańszy.
Z 1.4 na 1.8T
marcin99097, robilem ostatnio takiego swapa i nie ma tragedii...
kupilem calego angola 1.8 T za 2500zl..
po wyjeciu 1.4 wszystko ladnie lezy na lapach...
w instalacji trzeba bylo tylko jeden kabel przelutowac..
no i na nowo zaprogramowac kluczyk pod licznik i komputer-nie chcilo mi sie stacyjki przekladac
cala zabawa trwala 1 dzien... zaznaczam ze oba auta byly jezdzace.....
koszt... nie przekroczyl 3tys.... no i zotalo kupe czesci do sprzedania
wiec polecam ci poszukac angola 1.8T i przekladac..bo wcale nie sa to duze koszty....
kupilem calego angola 1.8 T za 2500zl..
po wyjeciu 1.4 wszystko ladnie lezy na lapach...
w instalacji trzeba bylo tylko jeden kabel przelutowac..
no i na nowo zaprogramowac kluczyk pod licznik i komputer-nie chcilo mi sie stacyjki przekladac
cala zabawa trwala 1 dzien... zaznaczam ze oba auta byly jezdzace.....
koszt... nie przekroczyl 3tys.... no i zotalo kupe czesci do sprzedania
wiec polecam ci poszukac angola 1.8T i przekladac..bo wcale nie sa to duze koszty....
MOJ VW VARIANT VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=428128" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=428128" onclick="window.open(this.href);return false;
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Odp: Re: Odp: Z 1.4 na 1.8T
W Trojaczkowicach jest po 2.06zł dawna Petrochemia po sąsiedzku w Tatrze po 2.08zł a w Niedrzwicy na Orlenie po 2.24zł.ajvan pisze:gdzie niby masz taki gaz ? 2.6 owszem Ale nie 2.06maj0nez pisze:W zykłą budę pchać taki, koszt SWAPa to masz około 5-7tyś a jak sprzedasz swojego dołożysz tą kasę jak ktoś pisał nawet wypas powinien być lepszy.
Pchać co innego to znów moc słaba chyba że 2.0 8V to hamulce by wyrabiały i silnik tańszy. Mam tak w mk3 na codzinne jazdy idealny spalanie LPG około 9l na 100km teraz LPG po 2.06 to żaden diesel nie będzie tańszy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt mar 26, 2013 23:31
Z 1.4 na 1.8T
Okej dzięki za informacje ! Teraz zajmę się poszukiwaniem godnego 1.8T jeszcze tylko byście mnie pokierowali jakie oznaczenie silnika szukać? Bo nie wiem czy w końcu dobrze to widziałem że w tym AUQ turbo ma opóźnienie do 3 tyś? sorry od 3 tyś.
- pusieq
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
- Lokalizacja: Puławy (okolice)
- Kontakt:
Z 1.4 na 1.8T
marcin99097, a gdzie to widziałeś? AUQ ma 235 Nm przy 1950 obr/min, jeżeli się mylę to mnie poprawcie
Mój VW --> viewtopic.php?f=89&t=411232
Z 1.4 na 1.8T
marcin99097 nie wiem czemu uparłeś się na opóźnienie...Każdy walczy, żeby turbodziura była jak najmniejsza, żeby turbo wstawało wcześniej ale jak chcesz. Zresztą tuner ustawi graty pod Ciebie.
Gran Turismo Iniezione
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości