Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: brylantx8 » śr mar 20, 2013 17:55

sporo sporo bedzie ciężko ale jakoś damy rade :)


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

Grexon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr sie 27, 2008 11:19
Lokalizacja: Gdańsk

Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Grexon » pt mar 22, 2013 10:31

Zdecydowanie taniej wyjdzie ci oddanie komus kto by ci wyspawal tipa.

Wysłane z mojego GT-I9300



Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » pt mar 22, 2013 10:52

Czy duzo taniej to niewiem. Bo u mnie mniej wiecej to wychodzi od 400 do 500zł.


Obrazek

Grexon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr sie 27, 2008 11:19
Lokalizacja: Gdańsk

Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Grexon » pt mar 22, 2013 12:29

No to faktycznie nie malo, chyba ze ma sie znajomego spawacza :)

Wysłane z mojego GT-I9300



meter007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt mar 26, 2013 20:10
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: meter007 » wt mar 26, 2013 20:35

Witam wszystkich mam pytanie gdzie mam podpiąć przewód od pedału gazu, pedał oczywiście elektroniczny. Swap był robiony w toledo II z 1.8 125km AGN na 1.8T ARY. Z góry dziękuję za odpowiedz. Tylko wiązkę mam kombinowaną i nie wiem pod które piny się podłączyć żeby było dobrze jest tam chyba 6 kabelków i nie wiem pod które się wpiąć.
Ostatnio zmieniony śr mar 27, 2013 20:00 przez meter007, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
adam1985
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 566
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 11:22
Lokalizacja: Łowicz (ELC)
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: adam1985 » śr mar 27, 2013 00:09

A gdzie chcesz go podpinac? przewody z pedału gazu ida wprost do ECU z tego co kojarze.


[img]http://img190.imageshack.us/img190/7876/podpisp.jpg[/img]
[b][i].:B4 Competition:.[/i][/b]

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » sob mar 30, 2013 18:40

Ładny wykresik na k03s :

Obrazek


Obrazek

Grexon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr sie 27, 2008 11:19
Lokalizacja: Gdańsk

Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Grexon » sob mar 30, 2013 19:21

Wynik piekny :). Szok ze takie wyniki sa mozliwe na k03s tym bardziej ze w tym golfie sa zrobione "normalne" mody, a nie jakies innowacyjne...

Wysłane z mojego GT-I9300



Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » wt kwie 09, 2013 16:29

Na AGU o taki można pomarzyć :D

Edit:
Czym różni się turbo od BAM oprócz wejścia na EGT (czujnik egt?) od innych K04 z 1.8t?



Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » wt kwie 09, 2013 19:28

Z tego co kojarze to własnie tylko tym miejscem na czujnik EGT.


Obrazek

Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: brylantx8 » ndz kwie 14, 2013 20:02

Koledzy własnie stało sie cos takiego z moją k03s :grrr: :
Obrazek

ewidentnie cos mi wpadło w łopatki, zepewne przy montażu fmica ;/ teraz albo regeneracja albo zmiana turbo , czy jest cos co bedzie pasowało bez przeróbek lepszego od k03s ??? bo z k04 nie skończy sie na kupnie samej turbny;/


http://allegro.pl/turbo-turbosprezarka- ... 23283.html
czy ta turbina jest taka sama jak moja? ja miałem 053 , mam silnik AUM a ta turbina rzekomo tylko do ARZ AQA I AJQ ale chyba powinna do mnie pasowac ?? a i jaka różnica jest miedzy k03-052 a 053 bo trochę sie różni z tego co sie orietuje czy na 052 mogę uzyskać większa moc ?


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Sev » pn kwie 15, 2013 09:15

Ta z aukcji wygląda mi na K03 a nie K03s (czyli K03-53) bez tłumika szumów. Poproś o zdjęcia wirnika i będzie wszystko jasne.

K03-053 czy K03-052 dadzą wg mnie to samo, różnią się przecież tylko tym tłumikiem szumów.


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek


Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: brylantx8 » pn kwie 15, 2013 13:19

Kupiłem juz nową k03-052 ,a tak w ogóle co ten tłumik szumów daje? Bo w jakimś celu go montowali hmmm.. ?


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości