Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mr Coffee » sob mar 16, 2013 11:30

Wczoraj dostałem telefon, że jest fajne S3 do sprowadzenia. Zastanawiam się czy na szybko nie wystawić golfa po taniości bez felg,ca, i gwintu :) Po wczorajszych opadach śniegu mam już dosyć ośki i tego stromego podjazdu :grrr: a tak to mogę mieć gotowe autko, które po nie wielkim nakładzie może mieć 270KM :)



Grexon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: śr sie 27, 2008 11:19
Lokalizacja: Gdańsk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Grexon » sob mar 16, 2013 15:19

Jeśli będzie to naprawdę zdrowe s3 to z pewnością jest to lepsza opcja :)



Michal 6n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 13:04
Lokalizacja: Jaworzno

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Michal 6n » sob mar 16, 2013 21:40

Witam takie szybkie pytanko.

Posiadam AGU program fmic wydeche turbo wtryski seria teraz będzie zmiana turbo k03s + wtryski też ze 180-tki trzeba to odrazu wystroić czy można troche posmigać na programie pod k03 ?



powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » sob mar 16, 2013 22:59

Szybkie pytanko, szybka odpowiedź.
Trzeba wystroić.



Michal 6n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 13:04
Lokalizacja: Jaworzno

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Michal 6n » ndz mar 17, 2013 00:51

tzn laweta i najlepiej tego nie odpalac czy powiedzmy dojazd do 100km jest możliwy bez uszkodzenia silnika ?



powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » ndz mar 17, 2013 09:25

Chodzi o to że silnik nie będzie poprawnie funkcjonował, może go zalewać paliwem. Zależy jak daleko masz do tunera, jakichś grubych kilometrów nie powinieneś nim robić, jednak dojechać na kołach możesz. Tylko radziłbym jechać w miarę spokojnie i słuchać silnika, tak na wszelki wypadek. Ile masz kilometrów do Chip tunera ?



Michal 6n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 13:04
Lokalizacja: Jaworzno

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Michal 6n » ndz mar 17, 2013 10:34

jakieś 60-70 km



Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » ndz mar 17, 2013 11:29

A nie możesz sie dogadać i zmienić wtrysków u tunera?


Obrazek

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » ndz mar 17, 2013 12:34

Ja bez problemu zrobiłem z 150 km na większych wtryskach i bez strojenia pod nie. Jak będziesz normalnie jechał nic nie powinno się stać. Silnik będzie trochę bardziej podlany.



Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kevin_mkII » ndz mar 17, 2013 12:53

tylko po co?? wymiana wtrysków to maksymalnie... maksymalnie 30min pracy - pytanie warto ryzykowac??


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » ndz mar 17, 2013 13:02

Kevin_mkII ma rację, lepszym wyjściem jest zmiana wtrysków na miejscu. Jednak gdybyś wolał zrobić to u siebie, to też nie powinno się nic stać, ale głowy nie dam sobie uciąć.



Michal 6n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 13:04
Lokalizacja: Jaworzno

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Michal 6n » ndz mar 17, 2013 13:22

ok dzięki za podpowiedz faktycznie wymiana wtrysków na miejscu będzie lepszym rozwiązaniem ;) bo sama turbina bez zmien oprogramowania chyba nie zrobi różnicy



Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kevin_mkII » ndz mar 17, 2013 13:30

u mnie bylo podobnie.... miałem juz nowe 550tki boscha i compsport pwiedział bym bron boze nie odpalał auta na nowych wtryskach zeby przyjechac i na miejscu je załozyc i od razu zrobic korekte bez odpalania by mozna bylo zaczac w ogole stroic... roznica jest w wydajnosci 380 do 550 ale przedewszystkim w działaniu....

nie warto ryzykowac


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mruffka » ndz mar 17, 2013 13:44

Jeżeli podnosimy moc, to wtryski jak i obudowę przepływki (mowa np o serii AGU) zmieniamy tuż przed strojeniem jak chcemy zakładać np 3 calową ;) chwila roboty.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości