Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- jakubek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 780
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
powel19, jesli celujesz w moc 200KM to nie ma co kombinować z jakimiś lekkimi kołami rozrządu.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Pytam bo mam zamiar niedługo robić rozrząd, i chciałem wiedzieć czy warto jak i tak będę miał wszystko rozgrzebane. Pytanie tylko jaka jest mniej więcej cena ( o ile się ktoś orientuje ) i czy różnica jest odczuwalna.
200KM to takie moje minimum, na razie muszę je uzyskać, a w przyszłości pewnie się przyzwyczaję do tej mocy i będę dalej modził Golfine.
jakubek i inni jak tak czytałem temat to widzę że jesteście dość ogarnięci z motorami 1.8T, powiedzcie mi czy AUM jest dobry do modzenia czy raczej dużo gratów trzeba zmieniać żeby uzyskać konkretnego kopa ?
Na początek będę robił IC, następnie dolot, wydech i chip, a jeśli to nie wystarczy to zmienię wtryski. Jak sądzicie ile może mi wypluć na hamowni ?
200KM to takie moje minimum, na razie muszę je uzyskać, a w przyszłości pewnie się przyzwyczaję do tej mocy i będę dalej modził Golfine.
jakubek i inni jak tak czytałem temat to widzę że jesteście dość ogarnięci z motorami 1.8T, powiedzcie mi czy AUM jest dobry do modzenia czy raczej dużo gratów trzeba zmieniać żeby uzyskać konkretnego kopa ?
Na początek będę robił IC, następnie dolot, wydech i chip, a jeśli to nie wystarczy to zmienię wtryski. Jak sądzicie ile może mi wypluć na hamowni ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ja nie dawno zamienilem swojego 2.3 v5 na 1.8 t na AUM ,pojechałem na hamownie i jak sie okazało wyskoczyło 186 km i 290 nm , jeżdze juz około miesiac po zmianie silnika i roznca miedzy 2.3 v5 jest spora , ale wiedziałem ze tak bedzie ze jak juz bede miał 1.8 t o którym wiem ze można w nim niezle modzic to zacznie mi brakowac mocy , kwiesta czasu i wkładam FMIC ,DP, robie dolot , ewentualnie zmienei wtryski i jade na korekte programu ..
Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI
- jakubek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 780
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
powel19, AUM to jeden z lepszych motórów do modzenia bo samym softem wychodzą okolice 200KM. ;>
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
No to bardzo sie cieszę, bo szukałem mojej golfiny ponad pół roku i znalazłem taki skarb
Czyli jeśli zrobię wcześniej wspomniane mody to mogę mierzyć nawet ponad 200 KM, ale wolałbym nie wysilać silnika za bardzo żeby nie skracać nadto jego żywotności.
A jak jest z IC ? Czytałem na wcześniejszych stronach ale niczego konkretnego nie wyniosłem z nich na ten temat. IC dedykowany np taki :
http://www.allegro.pl/intercooler-kit-v ... 44858.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Da rade czy jest jakiś badziew ?
Czyli jeśli zrobię wcześniej wspomniane mody to mogę mierzyć nawet ponad 200 KM, ale wolałbym nie wysilać silnika za bardzo żeby nie skracać nadto jego żywotności.
A jak jest z IC ? Czytałem na wcześniejszych stronach ale niczego konkretnego nie wyniosłem z nich na ten temat. IC dedykowany np taki :
http://www.allegro.pl/intercooler-kit-v ... 44858.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Da rade czy jest jakiś badziew ?
- jakubek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 780
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jak dla mnie dedykowane IC sa bardzo brzydko spasowane. Albo pod maska sterczy rura ze ledwo mozna maskę zamknąć albo wystają spod zderzaka rury. Ja wolałbym dołozyć pare zł i oddać to firmie do zrobienia ewentualnie poszukac coolera i samemu montowac jak masz jak.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Masz na myśli że kupić osobno sam cooler i resztę orurowania oddać firmie do zrobienia ? Wydaje mi się że firma MG Motorsport dała by radę bez problemu takie coś ogarnąć, tylko ciekawe jak by to wyglądało cenowo
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
200KM to takie moje minimum, na razie muszę je uzyskać, a w przyszłości pewnie się przyzwyczaję do tej mocy i będę dalej modził Golfine.
Zdecyduj się chłopie w końcu co chcesz.Czyli jeśli zrobię wcześniej wspomniane mody to mogę mierzyć nawet ponad 200 KM, ale wolałbym nie wysilać silnika za bardzo żeby nie skracać nadto jego żywotności.
Byś przeczytał pierwszą stronę tematu byś już wiedział że na turbinie K03s możesz dojść do okolic 250KM jak wyżej chcesz to K04 lub coś większego ale wtedy idzie do przerobienia już orurowanie pod IC i wydech częściowo dodatkowo inny kolektor przewody wodno olejowe itd.
Chcesz teraz nie dużym nakładem coś podziałać to wrzuć wtryski od BAM i zrób program. Powinno 200KM spokojnie pęknąć. Dalej robił bym IC i wydech. Ale na początek radzę sprawdzić kondycję silnika i podzespołów bo można się zawieść nieźle. Ja mam zrobione : wydech, wtryski, TIP, Stożek z dolotem zimnego powietrza i przy niedomagającej pompie paliwa na 202KM już wtryski się pętliły.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Dalej mierzę w 200KM, ale dobrze wiedzieć że motor ma potencjał.
Według mnie najpierw lepiej zadbać o chłodzenie turba, dopływ powietrza i wylot spalin. Nie spieszy mi się z modyfikacjami tak że spokojnie będę powoli robił mody a na koniec strojenie.
No bo po co robić program tylko na same wtryski skoro po dalszych modach znowu będę musiał robić strojenie.
Wspominałeś o sprawdzeniu kondycji silnika, znasz jakieś metody diagnozy ? Czy chodziło ci o podpięcie pod kompa ?
Według mnie najpierw lepiej zadbać o chłodzenie turba, dopływ powietrza i wylot spalin. Nie spieszy mi się z modyfikacjami tak że spokojnie będę powoli robił mody a na koniec strojenie.
No bo po co robić program tylko na same wtryski skoro po dalszych modach znowu będę musiał robić strojenie.
Wspominałeś o sprawdzeniu kondycji silnika, znasz jakieś metody diagnozy ? Czy chodziło ci o podpięcie pod kompa ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
sprawdź błędy. Zrób logi. Dobrze sprawdzić co z pompą paliwa (sprawdzić wydajność).
Jak chcesz 200KM to i może samym programem zrobisz.
Robiąc wydech Fmic TIP itd dopóki nie wystroisz to i tak będą nieduże zyski.
A jeśli chodzi o chłodzenie turba to chyba turbo chłodzone jest olejem czy tam wodą a nie powietrzem jak wynika z Twojej wypowiedzi.
Poszukaj na google.pl a znajdziesz dużo info na temat 1.8T.
Jak chcesz 200KM to i może samym programem zrobisz.
Robiąc wydech Fmic TIP itd dopóki nie wystroisz to i tak będą nieduże zyski.
A jeśli chodzi o chłodzenie turba to chyba turbo chłodzone jest olejem czy tam wodą a nie powietrzem jak wynika z Twojej wypowiedzi.
Poszukaj na google.pl a znajdziesz dużo info na temat 1.8T.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Cholercia faktycznie palnąłem głupstwo z tym turbem
Ostatnio jak sprawdzałem błędy to miałem tylko błąd czujnika G200, ale o tym już się naczytałem.
Wiem że nie będzie zysków, ale chcę zrobić mody zanim pojadę na chipa.
W sumie to mam już większość info które potrzebuję ale jeszcze poszperam w necie.
Szukałem i znalazłem schemat jak IC motować do 1.8 T, niezbyt szczegółowy ale może się przyda komuś
http://www.peterbeers.net/vw_roadtrip/G ... C/FMIC.htm
Ostatnio jak sprawdzałem błędy to miałem tylko błąd czujnika G200, ale o tym już się naczytałem.
Wiem że nie będzie zysków, ale chcę zrobić mody zanim pojadę na chipa.
W sumie to mam już większość info które potrzebuję ale jeszcze poszperam w necie.
Szukałem i znalazłem schemat jak IC motować do 1.8 T, niezbyt szczegółowy ale może się przyda komuś
http://www.peterbeers.net/vw_roadtrip/G ... C/FMIC.htm
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Powoli zaczynam modzić mojego gofera. Obecnie mam założony jednomas G60 i komplet Sachs G60.
Teraz czas na moc. Zmiana turbo. Do tego oczywiście fmic, tip itp jednak narazie z seryjnym tłumikiem. Teraz moje pytanie:
Czy jest sens montować K04 z S3. Czy sprzęgło się nie poślizgnie? Program można by zrobić "łagodniejszy".
Czy kupić k03 052/053 i uzyskać ile się da?
Teraz czas na moc. Zmiana turbo. Do tego oczywiście fmic, tip itp jednak narazie z seryjnym tłumikiem. Teraz moje pytanie:
Czy jest sens montować K04 z S3. Czy sprzęgło się nie poślizgnie? Program można by zrobić "łagodniejszy".
Czy kupić k03 052/053 i uzyskać ile się da?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jakie masz oznaczenie silnika ?
W jaką moc celujesz ?
Ze zmianą turbo na K04 wiążą się różne inne modyfikacje, K 052 to maks ok 250 kucy, zależnie od stanu osprzętu w aucie. Do tej mocy nie powinno Ci ślizgać sprzęgło.
W jaką moc celujesz ?
Ze zmianą turbo na K04 wiążą się różne inne modyfikacje, K 052 to maks ok 250 kucy, zależnie od stanu osprzętu w aucie. Do tej mocy nie powinno Ci ślizgać sprzęgło.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Mr Coffee, To zalezy ile chcesz miec mocy , i ile chcesz na to przeznaczyc kasy , mam k03s powoli zaczynam modzin cos ale juz wiem ze musi byc ponad 200 km bo w tej chwili mam 186 i to mi juz za mało a jezdze autem po zmianie silnika dopiero miesiac , i tak zawsze chce sie wiecej
Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości