Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Tonic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lis 27, 2012 14:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Tonic » pt lut 15, 2013 16:18

Znalazlem te boscha co Ty mi radziles. 200zl z przesylka za 4 szt.Duzo? I czy te BOSCHowskie pasuja P&P czy trzeba jakies podkladki podkladac?



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » pt lut 15, 2013 17:11

Tonic pisze:Znalazlem te boscha co Ty mi radziles. 200zl z przesylka za 4 szt.Duzo? I czy te BOSCHowskie pasuja P&P czy trzeba jakies podkladki podkladac?
cena ok, kupowalem swoje za 300 :/ nie trzeba podkładek ani żadnych innych szpejów, pasuja pod orginalna listwe :) tylko załóż je bezpośrednio przed strojeniem auta, bo komputer wariuje (stosunek paliwa do powietrza sie nie zgadza )


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » pt lut 15, 2013 17:17

szpieg pisze:
jakubek pisze:to sa 340cc. Maja być Denso MJY100460 i zadne inne. Występowały w roverze 620ti ale sprzedawcy czesto niewiedza co maja wiec szukaj od rovera ale tylko takie jak Ci napisałem.
nie masz racji, Bosch 0280150431 maja wydajnosc 350-360 cc przy 3 barach (wiem bo takie mam w aucie) wystarczaja do 250 KM,
tonic za ile znalazles ? wybor zalezy od ceny :) tansze lepsze :D
http://www.eter-mot.info/?1983,wtryskiw ... ab-9142449" onclick="window.open(this.href);return false;
No szpieg pomyliłem sie o 6cc :) to w chu* :) Ale moim zdaniem lepiej wziac z zapasem niz na styk.


Obrazek

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » pt lut 15, 2013 18:01

polecam lekturke : http://www.max-boost.co.uk/max-boost/fuelling_20LET.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

podsymowujac, do turbiny k03s wystracza wtryski 360cc, nie ma sensu isc w koszty i pakowac wiekszych ;) bo nawet przy zmianie turbiny na k04 albo cos wiekszego pasuje zmienic kolektor dolotowy itd ;)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » pt lut 15, 2013 18:27

A dlaczego warto zmieniac kolektor skoro ten z AGU ma wieksze kanały ?


Obrazek

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » ndz lut 17, 2013 13:13

warto zmienic kolektor , przepustnice, komputer wstawic map sensor itd bo na starym ECU z AGU nie mozna poszaleć, ogolnie rzecz biorac k03s to maks co opłaca sie wkladac do AGU


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » ndz lut 17, 2013 20:38

Ale pytam po co zmieniac kolektor skoro jest na szerokich kanałach ? Co do ECU sie zgodze ale kolektor to bez sensu.


Obrazek

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » ndz lut 17, 2013 20:42

chodzilo mi o caly zestaw z innego silnika, co nie ma rzeczywiscie sensu przy AGU :)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » ndz lut 17, 2013 22:14

No własnie, więc wracając do tematu mając wieksze wtryski w kolektorze od AGU po przejsciu na K04 nie bedzie trzeba zmieniać wtrysków :)


Obrazek

powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » pt mar 08, 2013 12:18

Witam wszystkich, szperałem po cały m tym temacie i znalazłem wiele ciekawych informacji, jednak większość z nich jest na temat silnika AGU. Posiadam Golfa IV 1.8 T 20V 150 AUM, na jego temat nie znalazłem zbyt wiele, a chciałbym zasięgnąć informacji w sprawie modzenia tego motoru. Mianowicie jakie wtryski zakupic P&P bo wydech i tip będzie robiony w MG a IC to chyba jakiegoś dedykowanego poszukam. Celuję w moc około 200ps, a jeśli się da to więcej :hmm: turbo ostatnio regenerowałem także powinno ładnie dmuchać.
Proszę o podpowieź, z góry dziękuję za odp :bajer:



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » pt mar 08, 2013 12:40

powel19 pisze:Witam wszystkich, szperałem po cały m tym temacie i znalazłem wiele ciekawych informacji, jednak większość z nich jest na temat silnika AGU. Posiadam Golfa IV 1.8 T 20V 150 AUM, na jego temat nie znalazłem zbyt wiele, a chciałbym zasięgnąć informacji w sprawie modzenia tego motoru. Mianowicie jakie wtryski zakupic P&P bo wydech i tip będzie robiony w MG a IC to chyba jakiegoś dedykowanego poszukam. Celuję w moc około 200ps, a jeśli się da to więcej :hmm: turbo ostatnio regenerowałem także powinno ładnie dmuchać.
Proszę o podpowieź, z góry dziękuję za odp :bajer:
viewtopic.php?f=72&t=497281" onclick="window.open(this.href);return false;
wystarczy odrobine poszukac ... ;)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » pt mar 08, 2013 14:31

Dzięki wielkie, nie umiałem znaleźć tego tematu na forum. Jeszcze jedno pytanko, gdzieś tu na forum czytałem o emulatorach drugiej sondy, zakładał to ktoś ? Pomogło ?
U mnie wydaje się to niepotrzebne bo po wszystkich moda i tak będzie wirus ale znajomy chce wywalić KAT a nie chce chipować auta, a te emulatory nie są takie drogie więc wydają się w miarę dobrym rozwiązaniem. Co o tym myślicie ?



Awatar użytkownika
Sev
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt sty 25, 2011 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Sev » pt mar 08, 2013 14:43

Prościej wyłączyć całkowicie drugą sondę w ECU niż kombinować z emulatorami.


Projekt FiA: 6Y+20VT ;)
Obrazek

powel19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: sob mar 24, 2012 17:40
Lokalizacja: Tychy

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: powel19 » pt mar 08, 2013 15:03

Też tak sądzę :chytry: a co z lekkimi kołami zębatymi rozrządu ? Gdzieś czytałem że silnik ma wtedy łatwiej na obroty wchodzić, stosował ktoś takie rozwiązanie ? Wydaje się logiczne że mniejsza masa to mniej siły potrzeba żeby nią zakręcić. Ale jak to w praktyce wygląda to nie mam pojęcia, miał ktoś styczność z takimi modyfikacjami ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości