Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » czw lut 14, 2013 12:31

Tonic pisze:Witam.Jestem w trakcjie dlubania mojego goferka. Do tej pory zrobilem wydech 3''/2.5'' na dwoch tlumikach a w poniedzialek idzie na zrobienie IC oraz dolotu,przy okazji zostanie zalozona turbina K03-052 i rozgladam sie za wtryskami.http://moto.allegro.pl/rover-600-618-62 ... 49477.html" onclick="window.open(this.href);return false; -Czy te wtryski beda ok? I co jeszcze musze wymienic przed chipem.W planach mam jeszcze wymiane zaworu N75.Pozdrawiam :)
podaj najpierw oznaczenie kodowe silnika ... zapytaj o numer tych wtryskow bo nie wiadomo jaka maja wydajnosc


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Tonic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lis 27, 2012 14:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Tonic » pt lut 15, 2013 09:20

Oznacznie silnika to stare poczciwe AGU.Prosze o wszelkie sugestie bo chce uniknac jechania na program i zeby okazalo sie ze cos tam jeszcze nie jest zrobione :( Pzdr



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » pt lut 15, 2013 09:37

w takim razie szukaj wtryskow z saaba 2.3 turbo, wydajnosc 350-360 cc przy 3 barach (numer bosch 0280150431) cieżko znaleźć ale jest to jedyna opcja ze wzgledu na stary kolektor dolotowy w AGU (mocowanie EV1) ...
ponadto pompa paliwa bedzie do wymiany oraz TIP (kup silikon za 300 zł albo trzeba wyspawać z nierdzewki 3 calowy)

w jaką moc celujesz ?


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Tonic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lis 27, 2012 14:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Tonic » pt lut 15, 2013 09:58

Celuje w ok 230km.Szczerze nie mierzylem go na poczatku i nie mam pojecia jak trzymala seria.Tip bede mial spawany bo nie moglem nigdzie znalesc w rozsadnych pieniadzach gotowego TIPa. A czemu bede musial wymienic pompe paliwa.Z tego co czytalem przy takiej mocy pompa wystarcza? Myle sie?



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » pt lut 15, 2013 10:12

Tonic pisze:Celuje w ok 230km.Szczerze nie mierzylem go na poczatku i nie mam pojecia jak trzymala seria.Tip bede mial spawany bo nie moglem nigdzie znalesc w rozsadnych pieniadzach gotowego TIPa. A czemu bede musial wymienic pompe paliwa.Z tego co czytalem przy takiej mocy pompa wystarcza? Myle sie?
mozesz sprawdzic wydajnosc swojej, potrzebujesz 120 l/h (u siebie musialem wymienic) szukaj pompy od S3, Cupry, TT 225 KM itp.


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Tonic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lis 27, 2012 14:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Tonic » pt lut 15, 2013 10:21

A masz pomysl gdzie moge szukac tych wtryskow? Bo troszke mnie zmartwiles.Na allegro nie ma ani jednego :banghead:



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » pt lut 15, 2013 11:47

na 5 stronie tematu tego jest napisane że wtryski DENSO MJY 100460 mają wydajność 460cc przy 3 barach i można je kupić z ROVERA 600 2.016V. i pasują do AGU



Tonic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lis 27, 2012 14:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Tonic » pt lut 15, 2013 11:55

no i takich szukalem ale kolega jasno napisal ze tylko od saaba 2.3t.Moze ktos kto wie konkretnie i napewno wypowie sie.Bo nie chcialbym kupic i zeby nie pasowaly chyba kazdy to rozumie :)



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » pt lut 15, 2013 12:08

te denso sa niedostępne i nie widzialem zeby ktokolwiek z forum je montował .... z saaba udało mi sie znaleźć, więc potwierdzam to co sam montowałem :) do 230 KM potrzebujesz wtryskiwacze conajmniej 330-340 cc, mozna probowac wstawiać regulator 4 barowy i wtedy wtryskiwacze z AGU powinny wystarczyc
jednak najlepiej pytać tunera który CI bedzie stroił auto co dokładnie włożyć żeby nie było nieporozumien i problemow


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » pt lut 15, 2013 12:37

Według mnie wtryski 320cc 330cc będą za małe do 230KM u mnie skończyły się przy 202KM. Poczytajcie cały ten temat to zobaczycie że sporo osób zakładało te z Rovera a jak się nie mylę to chyba jakubek ma właśnie z rovera wtryski. Szukaj na allegro i dzwoń do sprzedawców niech podają nr z wtrysku. Przejrzyj dokładnie ten temat od początku a znajdziesz może jeszcze jakieś info które Ci pomorze w zakupie wtryskiwaczy.



Tonic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lis 27, 2012 14:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Tonic » pt lut 15, 2013 14:20

Te bylyby dobre?http://moto.allegro.pl/rover-600-620-li ... 75829.html
Prosze o pomoc bo jestem zalamany:(



Tonic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lis 27, 2012 14:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Tonic » pt lut 15, 2013 15:24

Znalazlem cos takiego
Obrazek
czy te beda dobre.Ich numer to 0280150431 Bosch



Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » pt lut 15, 2013 15:41

to sa 340cc. Maja być Denso MJY100460 i zadne inne. Występowały w roverze 620ti ale sprzedawcy czesto niewiedza co maja wiec szukaj od rovera ale tylko takie jak Ci napisałem. Jeszcze podobno pasuja od astry turbo ale nie pamietam ich oznaczen. Kiedys takie znalazlem ale nie wziałęm ich bo wpadły mi te od rovera.


Obrazek

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » pt lut 15, 2013 15:48

jakubek pisze:to sa 340cc. Maja być Denso MJY100460 i zadne inne. Występowały w roverze 620ti ale sprzedawcy czesto niewiedza co maja wiec szukaj od rovera ale tylko takie jak Ci napisałem.
nie masz racji, Bosch 0280150431 maja wydajnosc 350-360 cc przy 3 barach (wiem bo takie mam w aucie) wystarczaja do 250 KM,
tonic za ile znalazles ? wybor zalezy od ceny :) tansze lepsze :D


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości