Swap 1.8 T do Golfa mk1

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: pczerniej » ndz gru 09, 2012 10:34

sprzęgło 210 z silnikiem AGU da radę, ale jeżeli będziesz chciał zwiększać moc to już będzie lipa , wtedy za wczasu musisz pomyśleć o skrzyni takiej jak TAZ napisał.
z półosiami trzeba kombinować, jedni mówią że podejdą z mk I tylko przeguby trzeba pozmieniać inni ze trzeba półosie z 1.8T modyfikować .... zdana są podzielone


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Awatar użytkownika
Zapa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lip 02, 2009 22:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: Zapa » ndz gru 09, 2012 10:49

A spiek? Nie styknie?



Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: pczerniej » ndz gru 09, 2012 10:51

tego już Ci nie powiem , ja do siebie będę przekładał tak jak Guzik skrzynie z 1.8T żeby nie było potem problemów z mocą , co do półosi dużo ludzi poleca tą firmę :

http://motomax.pl/www-1/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

co do sprzęgła tu możesz zadzwonić i dowiedzieć się :

http://www.sprzegla.com/kontakt/kontakt ... owski.html" onclick="window.open(this.href);return false;

i daj znaka Co Tobie powiedział :)


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Koniu14
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:17
Lokalizacja: Głiczarów Metropolia
Kontakt:

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: Koniu14 » ndz gru 09, 2012 16:11

no ja chętnie bym zobaczył swapa 1.8t do mk1 (silniki + skrzynia 1.8t) w którym wykorzystano seryjne półośki z mk1 bez ich modzenia ....
co do spieka ja u siebie mam jednomas z g60 docisk vr6 i spieka od Radzika i polecam ,
ładuje ze sprzęgła z pod każdych świateł i nic się temu nie robi
ale jak nie masz zamiaru iść więcej niż seria to nie ma się po co w to pchać


Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem....

Obrazek

Awatar użytkownika
Zapa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lip 02, 2009 22:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: Zapa » ndz gru 09, 2012 17:42

Napewno nie pozostanę przy 150 KM... ma być 200+ więc ze sprzęgłem trzeba powalczyć...



Koniu14
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:17
Lokalizacja: Głiczarów Metropolia
Kontakt:

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: Koniu14 » pn gru 10, 2012 01:13

no :) to kolejny wydatek :)


Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem....

Obrazek

Awatar użytkownika
tecno
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz sty 23, 2011 21:35
Lokalizacja: Warszawa

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: tecno » czw gru 27, 2012 21:42

polosie mozna dorobic w motomaxie w toruniu w cenie 200-250pln za sztuke i daja rade. znosza spore moce, nie reklamowalismy jeszcze. buduj te gablote, lubie takie odwazne, niepozorne, dobrze latajace projekty. powodzenia



Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Re: Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: Dave Old School » pn sty 07, 2013 20:55

Koniu14 pisze:no ja chętnie bym zobaczył swapa 1.8t do mk1 (silniki + skrzynia 1.8t) w którym wykorzystano seryjne półośki z mk1 bez ich modzenia ....
zapraszam do tczewa , co prawda nie 1,8t ale pg w takiej samej konfiguracji na duzej skrzyni

spokojnie poloski z mk1 gti daja rade na setce przegubie i duzej skrzyni (o ile flansze przy skrzyni standardowe)

co do sprzegla przy tej mocy to wogole nie wchodzilbym w 210mm i mala skrzynie



Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: pczerniej » wt lut 05, 2013 09:33

Panowie a macie może jakiś patent na podłączenie linki prędkościomierza pod zegary "cycki" ?


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości