Swap 1.8 T do Golfa mk1

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Zapa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lip 02, 2009 22:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: Zapa » śr lis 28, 2012 14:02

Wiem, temat wałkowany w wielu tematach... ale mam pytanie... czy ma ktoś zwymiarowany rysunek łapy silnika od strony rozrządu? Łapę do skrzyni dam radę zrobić bez pomocy ale gorzej z tą drugą... Z tego co wiem to reszta pasuje bez problemu, tak? I przy okazji czy ma ktoś pomysł na podłączenie prędkościomierza? w jedynce jest na linkę a w Np. Audi A3 napewno nie... jest jakiś patent?



Koniu14
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:17
Lokalizacja: Głiczarów Metropolia
Kontakt:

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: Koniu14 » czw lis 29, 2012 12:56

na licznik patent bardzo prosty ..
odkręcasz impulsator w skrzyni a w miejsce impulsatora wkręcasz/zakładasz standardową linkę do mk1 i po problemie
nie wiem tylko jak z dokładnością licznika , czy nie będzie przekłamywał


Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem....

Obrazek

Awatar użytkownika
Zapa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lip 02, 2009 22:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: Zapa » czw lis 29, 2012 13:53

Rzeczywiście, poszukałem fotek i wygląda to w zasadzie tak samo...Będę sprawdzał i porównywał z nawigacją. Pozostaje kwestia tej nieszczęsnej łapy...



Awatar użytkownika
djim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt lis 13, 2007 23:04
Lokalizacja: okolice Katowic
Kontakt:

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: djim » wt gru 04, 2012 14:21

Czy ktoś z kolegów może podać np na PW link do takiego swapa ?
Ostatnio zmieniony pn gru 17, 2012 21:37 przez djim, łącznie zmieniany 1 raz.



GuzikTcz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn lut 16, 2009 23:43
Lokalizacja: Tczew

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: GuzikTcz » śr gru 05, 2012 22:58

http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=75108" onclick="window.open(this.href);return false;

trochę spartańsko ale widać co nie co


[center][img]http://www5.picturepush.com/photo/a/1421933/img/others./1.jpg[/img][/center]

Awatar użytkownika
Zapa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lip 02, 2009 22:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: Zapa » śr gru 05, 2012 23:20

Mam jeszcze jedno pytanie... Chcę założyć do AGU kolektor od APX'a z tego względu, że ma dolot skierowany w drugą stronę i można założyć FMIC z wyjściami z dwóch stron a nie dwoma z jednej...



Awatar użytkownika
Zapa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lip 02, 2009 22:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: Zapa » czw gru 06, 2012 15:40

zabba88 Możesz powiedzieć coś więcęj o przerobieniu tego rozrządu? No i czy wie ktoś coś o tym kolektorze? Kolejne moje pytanie to co ze skrzynią? Montowac tą oryginalną z tego silnika czy jakąś np. od mk3 16V?



GuzikTcz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn lut 16, 2009 23:43
Lokalizacja: Tczew

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: GuzikTcz » czw gru 06, 2012 20:55

Przeczytaj moj temat na vwzone tam masz wszystko opisane...


[center][img]http://www5.picturepush.com/photo/a/1421933/img/others./1.jpg[/img][/center]

Awatar użytkownika
djim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt lis 13, 2007 23:04
Lokalizacja: okolice Katowic
Kontakt:

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: djim » pt gru 07, 2012 14:39

Ja mam pytanie odnośnie półosi czy zostały z leona czy z mkI ? bo chodzi o to że jest inny wieloklin w kołach



Awatar użytkownika
Zapa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lip 02, 2009 22:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: Zapa » pt gru 07, 2012 16:01

Wydaje mi się, że półosie powinny zostać z mk1. Wszystko zależy pewnie od skrzyni biegów jaką się stosuje. Pytanie jak z wytrzymałością przegubów? I czy skrzynia od mkIII GTI 8v która jest sterowana wodzikami a nie linkami i ma sprzęgło na linkę przypasi?
Taka:
http://moto.allegro.pl/vw-golf-2-0-gti- ... 53016.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Koniu14
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:17
Lokalizacja: Głiczarów Metropolia
Kontakt:

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: Koniu14 » pt gru 07, 2012 19:59

ja u siebie mam skrzynie z 1.8t trzeba sprzęgło na hydraulikę zrobić
półośki na zamówienie trzeba było robić ( długościowo nie pasowały )
a przeguby z jedynki na śmietnik się nadają
musisz założyć "setki" przeguby , no chyba ze chcesz jeździć spokojnie po bułki do sklepu to mogą zostać stare :grin:


Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem....

Obrazek

Awatar użytkownika
Zapa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lip 02, 2009 22:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: Zapa » pt gru 07, 2012 23:23

Przeguby setki? Coś więcej? :) Skrzynia 2Y plus flansza 10 i nie trzeba nic modzić :)



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Swap 1.8 T do Golfa mk1

Post autor: TAZ » ndz gru 09, 2012 09:53

Tylko, że do 2Y zamontujesz max 210mm sprzęgło, a to trochę mało. Lepiej dać skrzynię na linki i można poskładać sprzęgło seryjne, które spokojnie wytrzyma ponad 300nm.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości