Witam
słyszałem ze jak zaślepie podcisnienie w zaworze n249 w 1.8t to powinno to dać efekt podobny do blofa ze po odpuszczeniu gazu usłyszę pssssyyy
no i mam pytanie mianowicie co dokładnie odłączyć i co z czym połączyć moje 1.8T:
Uploaded with ImageShack.us
ps czerwonym X się nie sugerować
zawór n249 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- SzafaTczeVW
- Ma gadane
- Posty: 182
- Rejestracja: pn maja 07, 2007 15:53
- Lokalizacja: TczeVW
zawór n249 1.8T
według mnie to nic to nie da bo nie bedzie sie zawór upustowy otwierał i upuszczal powietrza.Bedzie caly czas zamkniety wiec powietrze nie ujdzie z ukladu wiec turbina szybciej sie skoncza .A jak cały czas bedzie otwarty wówczas brak doładowania.
VW NA ZAWSZE
zawór n249 1.8T
Ja mam w moim pasku podłaczone bezposrednio i tak juz ponad rok jezdze i jest ok.Tyle ze auto przy ruszaniu z miejsca jest lekko przymulane wiec albo turbo slabo juz dmucha albo zawór dv ma lekkie opuznienie i turbo zamiast w silnik to dmucha do filtra.
VW NA ZAWSZE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości