Słaba komresja na dwóch ostatnich cylindrach
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Słaba komresja na dwóch ostatnich cylindrach
Witam pacjentem jest vw golf 4 1.8t AGU otóż mam problem ze słabą kompresja na 2 ostatnich cylindrach wyniosła ona 11 i 8,5 na ostatnim, a na dwóch pierwszych jest 11.5, silnik kobci na niebiesko zaraz po odpaleniu gdy się rozgrzeje przestaje kopcić proszę, o pomoc co może mu dolegać, może ktoś miał podobną sytuację, i proszę o podanie mniejwięcęj kosztów takiej naprawy, pozdrawiam.
Słaba komresja na dwóch ostatnich cylindrach
prawdopodobnie poddala sie glowica. warto zrobic probe olejowa by miec 100% pewnosci ze blok jest ok ale z tego co piszesz to powinien byc ok. pewnie beda do roboty gniazda i prowadnice, czyli z automatu tez uszczelniacze zaworowe i ogolnie komplet uszczelek do glowicy. kosztorys ciezko okreslic do puki glowicy sie nie rozbierze ale jezeli dojdzie do jej naprawy to koszt obrobki glowicy + czesci (dobre, ni chinole) i robocizna (o ile sam nie zrobisz) wyjdzie na lekko z 1500pln. jak chcesz to mozesz wpasc do nas, daleko nie masz, to bedzie mozna okreslic jakie sa straty. pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości