N75 od S2 powoduje przeladowanie?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
N75 od S2 powoduje przeladowanie?
witam, mam pytanie odnosnie zaworu N75. Otoz mam juz troche zmodyfikowanego Golfa agu m.in fmic, catback milltek, zimny dolot i w ostatni piatek zalozylem zawor n75 od s2 034 906 283 J. Przeba przyznac odczulem roznice i to calkiem wyraznie. Jednak zdarza sie ze po dodaniu gazu, turbo elegancko laduje az slychac to doladowywane powietrze w kabinie a tu nagle .. krach ostre szarpniecie przeladowanie. Jakby cisnienie na chwile calkowicie ubylo ale potem laduje dalej jakby nigdy nic. Taki problem wystepuje sporadycznie podczas przyspieszania. Dodam ze ma starym seryjnym nie bylo tego problemu nigdy.
Pytanie doswiadczonych forumowiczow, czy wg was jest to wina wadliwego zaworu N75, zacinania sie WG? a moze tez zlego zalozenia - zaznaczam ze do AGU zawor od s2 zalozylem tak samo jak seryjny a czytalem gdzies ze kolega mr_exclusive nakazywal ze ten za wor od s2 trzeba zalozyc odwrotnie, odwracajac go do tylu? Prosze o rade i pozdrawiam.
Pytanie doswiadczonych forumowiczow, czy wg was jest to wina wadliwego zaworu N75, zacinania sie WG? a moze tez zlego zalozenia - zaznaczam ze do AGU zawor od s2 zalozylem tak samo jak seryjny a czytalem gdzies ze kolega mr_exclusive nakazywal ze ten za wor od s2 trzeba zalozyc odwrotnie, odwracajac go do tylu? Prosze o rade i pozdrawiam.
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
N75 od S2 powoduje przeladowanie?
Złe go zamontowałęś, daje sie go odwrotnie. To tak dla potomnych,
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
N75 od S2 powoduje przeladowanie?
A jak sprawuje sie ten zawor w seryjnym AGU ?? Czy komputer na podstawie samego sygnalu z sondy lambdy skoryguje dawke benzyny ?? Jesli chodzi o gas to nie ma problemu, bo tak skoryguje sobie na podstawie nadcisnienia.
MK IV AJM
Re: N75 od S2 powoduje przeladowanie?
hej, zalozylem ten zawor od S2 wtyczka do przodu tak jak stary zawor. Niektorzy sugeruja ze powienien byc zalozony wtyczna do tyłu???
Jedyny efekt uboczny to wlasnie przeladowywanie. Ja rozumiem to w ten sposob. Jezeli nowy zawor zwieksza cisnienie doladowania w peaku o okolo 0,1-0,2 bara a ECU jest zaprogramowany na 0,5-0,6 bara to musi wystapic w pewnym momencie przeladowanie. Jezeli niepoprawnie rozumuje to prosze mnie poprawic.
Jezeli chodzi o pytanie kolegi jak sprawuje sie ten zawor w AGU to na moim przykladzie moge powiedziec ze przyspieszenie odczuwalnie sie zwiekszylo.
Jedyny efekt uboczny to wlasnie przeladowywanie. Ja rozumiem to w ten sposob. Jezeli nowy zawor zwieksza cisnienie doladowania w peaku o okolo 0,1-0,2 bara a ECU jest zaprogramowany na 0,5-0,6 bara to musi wystapic w pewnym momencie przeladowanie. Jezeli niepoprawnie rozumuje to prosze mnie poprawic.
Jezeli chodzi o pytanie kolegi jak sprawuje sie ten zawor w AGU to na moim przykladzie moge powiedziec ze przyspieszenie odczuwalnie sie zwiekszylo.
- mr_exclusive
- GTI POWER
- Posty: 413
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 15:10
- Lokalizacja: Białogard
- Kontakt:
N75 od S2 powoduje przeladowanie?
zawór n75j montuje się odwrotnie, niż ori n75
Pozdr,
Arek
Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032
Polo 9N 1.9TDI Highline
Tani Hosting www zapraszam!
Arek
Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032
Polo 9N 1.9TDI Highline
Tani Hosting www zapraszam!
N75 od S2 powoduje przeladowanie?
Sory za odkopanie tematu, ale czy te "odwrotnie" niż ori to ma być tak podłączone jak na obrazku?
N75 od S2 powoduje przeladowanie?
normalnie chyba mianuje sie mistrzem złotej łopaty ale nie mogłem namierzyć o co kaman z tym odwrotnym podłączeniem , kupiłem zaworek od S2 034 906 283 K a mam założony 058 906 283 C i teraz pytanie jak go zamontowac , teraz jest zamontowany długim końcem do dolotu , tak ma być czy coś trzeba zmienic??
mój gofer http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=479237" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
- Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
- Kontakt:
N75 od S2 powoduje przeladowanie?
z tego co piszą wyżej tak ma być. dłuższym króćcem do dolotu.
Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
N75 od S2 powoduje przeladowanie?
najdłuższy króciec do tipa ma iść , odwrotny montaż to BŁĄD
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
N75 od S2 powoduje przeladowanie?
no to najdłuższy jest do tipa a reszta zostaje tak jak jest?? czy jak pozmieniam na tych krótszych to bedzie ok czy tez ma być jakaś kolejność??
mój gofer http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=479237" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: N75 od S2 powoduje przeladowanie?
siema.
poszukuje zaworu n75 od s2 albo rs2.
numer 034906283 j \ k ewentualnie h
posiada ktoś?
poszukuje zaworu n75 od s2 albo rs2.
numer 034906283 j \ k ewentualnie h
posiada ktoś?
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości