Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: vr6syncro » czw lut 02, 2012 15:26

poszukuję silikonowy tip 3'' pod k04 najlepiej taki: http://www.tt-forum.co.uk/forum/viewtop ... 854ba5be0b" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=328699" onclick="window.open(this.href);return false; , użytkuje ktoś taki? gdzie można go kupić?
Ostatnio zmieniony czw lut 02, 2012 19:31 przez vr6syncro, łącznie zmieniany 1 raz.


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mruffka » czw lut 02, 2012 18:54

Przyłączam sie do Kolegi "vr6syncro" z tym że pod k03 ;) gdzie można dorwać. Bo nikt z moich znajomych nie ma konta na ebay. :(



Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mr Coffee » pt lut 10, 2012 19:03

Szybkie pytanie odnośnie AGU:
Ile KM da K03 052 (k03s), wtryski 320cc oraz fmic jednak z seryjnym wydechem (jedynie kat wycięty)?
Strzelałbym, że granice 210KM ale wolałbym poczekać na odp bardziej kumatych ode mnie...
Czy do tego ic o wymiarach 550x140x65 wystarczy czy włożyć większy np. 550x180x65?
Pomijając wydech to który podzespół będzie ograniczał pierwsze moc: turbo czy wtryski?



mabu79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob sty 01, 2011 15:16
Lokalizacja: Olsztyn

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mabu79 » pt lut 10, 2012 21:54

IC dawaj jak najwieksze bo niczemu to nie zaszkodzi,a wrecz przeciwnie moze tylko pomoc.Moc bedzie ograniczala bardziej turbina,ale wtryski duzego zapasu nie beda mialy.Mocowo powinienes dojsc do ok.220 koni ale to juz w zaleznosci od osoby strojacej i stanu podzespołów.


...it has so much torque,that could tear a whole in time :)
...this is not acceleration. It's TELEPORT

Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mr Coffee » pt lut 10, 2012 22:36

Dzięki za odpowiedź :pub: Jest jeszcze 550x230x65 tylko czy nie będzie za duży lag? Większych mocy nie planuje :helm:



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: spawacz » sob lut 11, 2012 00:33

Mam pytanie o taki setup:

- silnik AUQ 180KM
- glowica AGU
- walki ADR/AGN
- turbo GT28R
- koletor ssacy AGU
- wtryski 440
- wydech przelot 3"
- pompa 044
- sprzeglo ABF/VR6
- soft
-kute korby
-kute tloki

Silnik jest narazie jescze ori i nic nie zostalo kupione, i moje pytanie bo wlasciciel "chce" ok 300KM , ze kat jest z piekla rodem to trzeba mu troszke mocniej zrobic zeby mial jeszcze rezerwe , czy taki setup bedzie odpowiedni wytrzymalosciowo zaznaczam ze moc wiecej jak 300 nie bedzie robiona. Wszelakie sugestie mile widziane.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

mabu79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob sty 01, 2011 15:16
Lokalizacja: Olsztyn

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mabu79 » sob lut 11, 2012 00:51

mrcoffee, ten ostatnio proponowany tez bedzie dobry.Nie wiem czemu boisz sie o laga skoro ludzie zakladaja IC z iveco a on ma wymiary 7xx-3xx-65 i jakos nie narzekaja.Poza tym jak bardzo spadnie doładowanie?Mowimy tutaj o 0.05B,a moze i mniej.Ja osobiscie nigdy nie widzialem żadnych testow przeplywow po zmianie IC na wiekszy.Jezeli ktos takowe posiada to z chęcią sie zapoznam.


...it has so much torque,that could tear a whole in time :)
...this is not acceleration. It's TELEPORT

mabu79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob sty 01, 2011 15:16
Lokalizacja: Olsztyn

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mabu79 » sob lut 11, 2012 01:13

spawacz, jak moc wiecej niz 300 nie bedzie ,to nawet kuć silnika nie trzeba.Wiem,ze bezpieczniej,ale czy to faktycznie konieczne?To zestawienie ktore podałeś ,powinno starczyc do ok.320 km.Jedyne czego bym sie obawiał to sprzęgło.Wiem ze to z Vra trzyma okolice 300 km ale jak bedzie samochod mocno upalany moga zaczac sie problemy.Moze od razu rozwazyc wzmocnienie?FMIC juz zrobiony?


...it has so much torque,that could tear a whole in time :)
...this is not acceleration. It's TELEPORT

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » sob lut 11, 2012 11:24

Spawacz, jak chcecie robić z tego okolo 300, to puscicie turbinę w zasadzie prawie na maxa jej mozliwosci. Jak gosciu jest katem, to turbina moim zdaniem może być kłopotem. Reszta setupu spokojnie da rade. Ja bym chyba jednak poszedl w GT2871R z najmniejszym wirnikiem ssącym i najmniejszym żeliwem wydechowym. Potencjal pewnie gdzies do 350-360 koni a wstawać będzie praktycznie jak GT28R. Bedziecie mieli zapas i wtedy będzie moim zdaniem juz na 100% bezpiecznie. Jeśli nie chcecie sie pakować w takie drogie turbo to idzcie w mitsubishi TD05-16-9 i wyższe.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: lukas.g60 » ndz lut 12, 2012 22:14

bugalon, a takie td05 12g to kiedys wstanie?wiesz moze bo nie moge znasc zagnego projektu z 20V z tym T



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » pn lut 13, 2012 12:28

Az takiego dużego to nigdy nie widzialem, 9,5 wstaje w okolicy 3300-3500
lukas.g60 pisze:bugalon, a takie td05 12g to kiedys wstanie?wiesz moze bo nie moge znasc zagnego projektu z 20V z tym T


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » ndz lut 19, 2012 20:46

Rapix - idzie zbliżyć się na k04 do 300km. Zapytaj Witka, on takie cos zmodził, a aktualnie moj kolega proboje zrobić na k04 jakies 280-285km , aktualnie ma 266 na k04 bam (fmic + wydech). Ale nie ukrywam auto ma osprzet bardzo zdrowy.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kevin_mkII » ndz lut 19, 2012 21:13

ja na seryjnej k04 mam 275 gdzie na hamowni przy ciut gorszym przebiegu momentu mialem 281, oczywiscie do tego porzadny wydech, dolot i fmic
mozna seryjna pociagnac wyzej ale szybko sie skonczy
ps: ma ktos moze dojscie do garrettów gt2871r w dobrej kasie?


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

woosiunioo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: śr lip 14, 2010 10:16
Lokalizacja: Białobrzegi
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: woosiunioo » ndz lut 26, 2012 16:05

a z jakiego auta te turbinki sa seryjnie ? moze bylbym w stanie cos zalatwic.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości