Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
luki07
_
_
Posty: 2664
Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
Kontakt:

Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?

Post autor: luki07 » pt sty 20, 2012 22:29

takie pytanie techniczne, czy osłona jest uniwersalna pod każdą miskę? czy będzie pasować pod miskę w moim V5? :bajer:



Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?

Post autor: Behemoth1987 » pn sty 23, 2012 22:26

Jestem „odblokowany” przynajmniej na razie :kac:
Musisz sobie pooglądać zdjęcia czy masz taki sam dół silnika słupek miskę i skrzynie :bajer:
Będziemy zakładać w tym tygodnie osłon3 do A3 1.8 AGU to się zobaczy jak jest w bezynie :satan:



Awatar użytkownika
kalbi_vw
silver
silver
Posty: 912
Rejestracja: pn gru 13, 2010 21:50
Lokalizacja: Kozienice

Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?

Post autor: kalbi_vw » czw sty 26, 2012 21:07

Na kiedy będą gotowe dla nas ?


Moje auto: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... #p4524290/" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?

Post autor: Behemoth1987 » pt sty 27, 2012 07:40

4 sztuki w tym tygodniu ale wszystkie bierze budżak



Awatar użytkownika
Budżak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: sob maja 14, 2005 15:31
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Re: Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?

Post autor: Budżak » pt sty 27, 2012 12:13

Behemoth1987 pisze:4 sztuki w tym tygodniu ale wszystkie bierze budżak
Spoko, jedna z nich jest właśnie dla Kalbiego. :helm:


http://www.cultstyle.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?

Post autor: Behemoth1987 » pt sty 27, 2012 13:07

hehe wiem mam nadzieje że wszystko pójdzie zgodnie z planem



Awatar użytkownika
kalbi_vw
silver
silver
Posty: 912
Rejestracja: pn gru 13, 2010 21:50
Lokalizacja: Kozienice

Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?

Post autor: kalbi_vw » pt sty 27, 2012 20:30

:food: daj info jakieś jak już wystrugasz :grin:


Moje auto: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... #p4524290/" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?

Post autor: Behemoth1987 » wt sty 31, 2012 20:35

Witam ponownie :bigok: w piątek powinno się udać zrobić już jakieś 6-7 osłon

Budżak i kalbi_vw już zamówili sobie 4 szt dlatego zostają tylko ze 2-3 szt nie pamiętam kto pisał pierwszy na forum dlatego proszę się teraz określić kto ile bierze pamiętam żę ktoś też chciał 3 szt ale kto to był to już nie pamiętam :cool:



Awatar użytkownika
kalbi_vw
silver
silver
Posty: 912
Rejestracja: pn gru 13, 2010 21:50
Lokalizacja: Kozienice

Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?

Post autor: kalbi_vw » wt sty 31, 2012 21:04

Jak odbierzemy zdamy relację na forum :) :grin:


Moje auto: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... #p4524290/" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?

Post autor: Behemoth1987 » wt sty 31, 2012 21:25

Potem wam powiem ja to montować żeby nie było narzekania :P

Foto i opinie jak najbardziej miło widziane nawet te krytyczne ale mam nadzieje że takich nie będzie osłony bardzo pasowne żeby było to w miarę sztywne i naprawdę chroniło naszą miskę śrubki wkręcają się palcami aż do momentu zetknięcia się z osłoną jeśli idą ciężko to znaczy że jednak osłona nie leży idealnie na 6 otworach w musi bo jest to bardzo ważne odkręcamy najpierw 2 śruby od skrzyni i 2 od osłony przegubu potem zakładamy ją najpierw od strony paska sprężarki klimatyzacji i tu należy na niego uważać zakładamy 2 śruby i maksymalnie odciągamy ją od miski tak aby ta część po drugiej stronie czyli przy skrzyni ładnie nam naszła na 2 kolejne otwory znów zakładamy 2 śruby i potem tył już się nam sam ustawia na otworach wszystko skręcamy stopniowo można osłonę odciągać od miski i dokręcać pierwsze przy kompresorze a potem resztę pozdrawiam 



Awatar użytkownika
H_and_P
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw mar 15, 2007 21:44
Lokalizacja: ŚVWidnica
Kontakt:

Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?

Post autor: H_and_P » ndz lut 05, 2012 15:21

Behemoth1987, przestudiowałem temacit i osłonka pierwsza klasa, jak tylko pójdę parę centów w dół to na pewno się zgłoszę :okej:
Szukam jakiegoś rozwiązania do swojego auta i słyszałem już różne opinie o osłonach z diesla do silników benzynowych i trochę się obawiałem cokolwiek przykręcać od spodu, ale osłona tylko na samą michę to super rozwiązanie :los2:
Co do dopasowania osłony do różnych silników to wydaje mi się że jeżeli w każdym silniku jest ta sama miska to i twoja osłona też powinna wszędzie pasować (jeśli się mylę to niech mnie ktoś uświadomi :bigok: )
Cytat z aukcji z allegro
Miski przeznaczone są do aut poniżej :
...
VW BORA (1J2)
1.6 (1998.10 - 2005.05); 1595 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: AEH; AKL; APF
2.0 (1998.10 - 2005.05); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: APK; AQY; AZG; AZH; AZJ
1.9 TDI (1998.10 - 2001.06); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: ALH; AGR
1.9 TDI (1998.10 - 2001.06); 1896 ccm - 110 KM/81 kW; Silnik: AHF; ASV
1.9 SDI (1998.10 - 2005.05); 1896 ccm - 68 KM/50 kW; Silnik: AQM; AGP
1.9 TDI 4motion (1999.02 - 2001.06); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: AGR
1.9 TDI (1998.12 - 2001.06); 1896 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AJM; AUY
1.9 TDI 4motion (1999.02 - 2001.06); 1896 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AJM; AUY
1.9 TDI (2000.09 - 2005.05); 1896 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: ATD; AXR
1.9 TDI 4motion (2000.09 - 2005.05); 1896 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: ATD
1.9 TDI (2000.05 - 2005.05); 1896 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: ARL
1.9 TDI 4motion (2000.05 - 2005.05); 1896 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: ARL
1.6 (2000.08 - 2005.05); 1595 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: AVU; BFQ; BJH
2.0 4motion (2000.04 - 2005.05); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AZH; AZJ
1.9 TDI (2000.11 - 2005.05); 1896 ccm - 130 KM/96 kW; Silnik: ASZ
1.9 TDI 4motion (2000.11 - 2005.05); 1896 ccm - 130 KM/96 kW; Silnik: ASZ

VW BORA kombi (1J6)
2.0 (1999.05 - 2005.05); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AQY; APK; AZG; AZH; AZJ
1.9 TDI (1999.05 - 2001.06); 1896 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AJM; AUY
1.6 (1999.05 - 2005.05); 1595 ccm - 100 KM/74 kW; Silnik: AEH; AKL; APF
1.9 TDI (1999.05 - 2001.06); 1896 ccm - 110 KM/81 kW; Silnik: AHF; ASV
1.9 TDI 4motion (1999.05 - 2001.06); 1896 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AJM; AUY
1.9 TDI (1999.05 - 2001.06); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: AGR
1.9 TDI (2000.09 - 2005.05); 1896 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: ATD; AXR
1.9 TDI 4motion (2000.09 - 2005.05); 1896 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: ATD
1.6 (2000.08 - 2005.05); 1595 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: AVU; BFQ
2.0 4motion (2000.04 - 2005.05); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AZH; AZJ
1.9 TDI (2000.11 - 2005.05); 1896 ccm - 130 KM/96 kW; Silnik: ASZ
1.9 TDI 4motion (2000.11 - 2005.05); 1896 ccm - 130 KM/96 kW; Silnik: ASZ
1.9 TDI (2001.05 - 2005.05); 1896 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: ARL
1.9 TDI 4motion (2001.05 - 2005.05); 1896 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: ARL

VW GOLF IV (1J1)
1.9 TDI (1997.10 - 2004.05); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: AGR; ALH
1.6 (1997.08 - 2000.02); 1595 ccm - 100 KM/74 kW; Silnik: AEH; AKL; APF
1.9 TDI (1997.08 - 2004.05); 1896 ccm - 110 KM/81 kW; Silnik: AHF; ASV
1.9 SDI (1997.08 - 2005.06); 1896 ccm - 68 KM/50 kW; Silnik: AGP; AQM
1.9 TDI 4motion (1998.07 - 2002.04); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: AGR; ALH
2.0 (1998.07 - 2005.06); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: APK; AQY; AZJ; AZG
1.9 TDI (1998.12 - 2001.06); 1896 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AJM; AUY
1.9 TDI 4motion (1999.09 - 2001.06); 1896 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AJM; AUY
1.9 TDI (2000.09 - 2005.06); 1896 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: ATD; AXR
1.9 TDI 4motion (2000.09 - 2005.06); 1896 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: ATD
1.9 TDI (2000.05 - 2005.06); 1896 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: ARL
1.9 TDI 4motion (2000.02 - 2005.06); 1896 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: ARL
1.6 (2000.08 - 2005.06); 1595 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: AVU; BFQ; BJH
2.0 4motion (2000.10 - 2005.06); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AZH; AZJ
1.9 TDI (2000.11 - 2005.06); 1896 ccm - 130 KM/96 kW; Silnik: ASZ
1.9 TDI 4motion (2000.11 - 2005.06); 1896 ccm - 130 KM/96 kW; Silnik: ASZ

VW GOLF IV Variant (1J5)
1.6 (1999.05 - 2000.02); 1595 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: AEH; AKL; APF
2.0 (1999.05 - ???); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: APK; AQY; AZJ
1.9 SDI (1999.05 - ???); 1896 ccm - 68 KM/50 kW; Silnik: AGP; AQM
1.9 TDI (1999.05 - 2006.05); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: AGR; ALH
1.9 TDI (1999.05 - 2001.06); 1896 ccm - 110 KM/81 kW; Silnik: AHF; ASV
1.9 TDI (1999.08 - 2001.06); 1896 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AJM; AUY
1.9 TDI 4motion (1999.05 - 2002.04); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: AGR; ALH
1.9 TDI (2000.09 - ???); 1896 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: ATD; AXR
1.9 TDI 4motion (2000.09 - ???); 1896 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: ATD
1.6 (2000.08 - ???); 1595 ccm - 102 KM/75 kW; Silnik: AVU
2.0 4motion (2000.10 - ???); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AZH; AZJ
1.9 TDI (2000.11 - ???); 1896 ccm - 130 KM/96 kW; Silnik: ASZ
1.9 TDI 4motion (2000.11 - ???); 1896 ccm - 130 KM/96 kW; Silnik: ASZ
1.9 TDi GTi (2001.06 - ???); 1896 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: ARL


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
luki07
_
_
Posty: 2664
Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
Kontakt:

Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?

Post autor: luki07 » śr lut 08, 2012 23:54

H_and_P, może i do TDI będą pasować do każdego modelu ale patrząc na rozpiskę którą wkleiłeś nie sądzę aby ta osłona pasowała do 2.3 V5 lub 2.8 V6 druga sprawa, zastanawiam się jak będzie wpływać ta osłona na temperaturę oleju ... jak widać osłona jest "mocna" i zarazem bardzo ładnie dopasowana więc olej może bardziej się nagrzewać a to wypadałoby monitorować ale niestety w naszych komputerach fis tej opcji - temp. oleju nie ma, jedyną opcją obalenia tego lub potwierdzenia będzie osoba, która posiada dołożony wskaźnik temp. oleju i takową osłonę zamontuje, wówczas będziemy wiedzieć co się dzieje :bajer: :bajer:



Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

Re: Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?

Post autor: Behemoth1987 » czw lut 09, 2012 00:25

luki07 pisze:H_and_P, może i do TDI będą pasować do każdego modelu ale patrząc na rozpiskę którą wkleiłeś nie sądzę aby ta osłona pasowała do 2.3 V5 lub 2.8 V6 druga sprawa, zastanawiam się jak będzie wpływać ta osłona na temperaturę oleju ... jak widać osłona jest "mocna" i zarazem bardzo ładnie dopasowana więc olej może bardziej się nagrzewać a to wypadałoby monitorować ale niestety w naszych komputerach fis tej opcji - temp. oleju nie ma, jedyną opcją obalenia tego lub potwierdzenia będzie osoba, która posiada dołożony wskaźnik temp. oleju i takową osłonę zamontuje, wówczas będziemy wiedzieć co się dzieje :bajer: :bajer:

osłona nie dotyka miski ;) policz jak wpływa na temp skrzynia biegów która jest przykręcona do miski do 1.8 a audi a3 AGN pasuje osłona v20 to jest :okej:

Co do 2.3 V5 lub 2.8 V6 to prosze kogoś o zrobienie zdjęć albo przynajmniej niech popatrzy na moje czy by to pasowało nie mogę znaleść zdjęć silnika od dołu na necie do 2.3 V5 lub 2.8 V6



Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?

Post autor: Behemoth1987 » pt lut 10, 2012 00:24

Zostało jeszcze 5 szt :) zapraszam :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=445418" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości