ja wam tylko dodam ze jesli macie customowe downpipe to od razu je owijajcie tasma - temp pod maska spada i przeplywka nieglupieje :/
u mnie falował dol na zimnym motorze - po owiniecu tasma dp raz ze spadla temp pod maska , dwa ze efekt falowania znikl, trzy 9,85 sredniego
Problem spalanie
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Czechowski
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: pn gru 27, 2010 16:40
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Problem spalanie
Wygląda na to, że z moim AGU 1.8T jest w normie
Moje spalanie wygląda następująco
Tryb miejski wg MFA 10.5 , Stojąc w korkach 12-14l
W trasie przy prędkościach 90 - 100 7.2 Co ciekawe jeżdżąc po mieście troszeczkę agresywniej spalanie mam niższe niż przy spokojnej jeździe
Moje spalanie wygląda następująco
Tryb miejski wg MFA 10.5 , Stojąc w korkach 12-14l
W trasie przy prędkościach 90 - 100 7.2 Co ciekawe jeżdżąc po mieście troszeczkę agresywniej spalanie mam niższe niż przy spokojnej jeździe
był->Golf MK3 1.6 75 KM ABU 1994 Jest -> Golf MK4 1.8T 20V 150 KM AGU -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=419491" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem spalanie
U mnie ok. 0,5l więcej, no ale coś tam mam pomodzone.Czechowski pisze:Moje spalanie wygląda następująco
Tryb miejski wg MFA 10.5 , Stojąc w korkach 12-14l
W trasie przy prędkościach 90 - 100 7.2
To samo u siebie zauważyłem .Czechowski pisze:Co ciekawe jeżdżąc po mieście troszeczkę agresywniej spalanie mam niższe niż przy spokojnej jeździe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości