1.6 sr swap na 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mabu79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob sty 01, 2011 15:16
Lokalizacja: Olsztyn

1.6 sr swap na 1.8T

Post autor: mabu79 » sob wrz 10, 2011 22:24

Nie wiem o czym mowie :).Jezeli docelowo chcesz miec 350 ps to juz nie mowimy o kosztach 8 tysiecy za sam swap na 1,8T.Dodatkowo dochodzi:
fmic -1 000
Wydech przelot kolo 3 cali-2 000
Turbo garreta GT 2871R- 4 000
kucie silnika- 5-7 tysiecy
Remont glowicy-2 tysiace

To oczywiscie koszty z grubsza ,chyba,ze chcesz isc po tanich 350 koniach ktore wystarcza Ci na powiedzmy 5 tysiecy km.
Czekam na dalsze dywagacje :)


...it has so much torque,that could tear a whole in time :)
...this is not acceleration. It's TELEPORT

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

1.6 sr swap na 1.8T

Post autor: Fahoo » sob wrz 10, 2011 23:29

mabu79, moja uwaga oblookaj foto i nie siadaj na forum po kielichu :bajer:
kuc silnika do 350 ps nie trzeba
turbo seria styka na 220ps
fmic na aucie
sprzegło wzmocnione
pompa 5 bar
przelot
wymieniac dalej??,
skoncz z tymi cenami ,bo odstraszasz tylko


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

mabu79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob sty 01, 2011 15:16
Lokalizacja: Olsztyn

1.6 sr swap na 1.8T

Post autor: mabu79 » ndz wrz 11, 2011 00:32

Fahoo,chwileczke.Tamat byl zalozony odnosnie swapu z 1,6.Wyliczamy co do zrobienia :).Po kielichu nie jestem w stanie pisac,wiec nie ma o czym mowic.Ceny sa jak najbardziej adekwatne do jakosci.Nie mowimy tutaj o uzywkach i ich niewiadomym pochodzeniu.Jezeli twierdzisz ze nie trzeba kuc silnika na 350 ps to akurat twoje prywatne zdanie.Turbo w zaleznosci od tego jakie masz to starcza do 220km.K03 na pewno nie.Ko3-52 pewnie starczy ale to juz dosc mocno podciagniete.Jezeli chcesz miec zrobione to bezawaryjne z pewnym zapasem musisz sporo dukatow wydac :).


...it has so much torque,that could tear a whole in time :)
...this is not acceleration. It's TELEPORT

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

1.6 sr swap na 1.8T

Post autor: Fahoo » ndz wrz 11, 2011 08:58

mabu79, Kolego ja juz to zrobiłem i wiem ile wydałem :jezor:
Tak mówie o mocy 220ps na k03s 52 było razem z silnikiem :food:
Ostatnio widziałem cały kpl na swap za 3900 wiec 5kafli trzeba miec na start zeby to chodziło na seri
Z wiadomości podawanych na zagranicznych forach do 350ps nie kuje sie motorowni,wiec takie info podaje i ja.
Zapewne do takich mocy przydała by sie kuta korba ale seria daje rade, co udowodnił nie jeden user motorynki 1,8t z zagramanicy :pub:
Myslę ze chyba na codzień nie potrzebujemy takiego dragstera

Odnośnie cen to na prawde nie straszmy, bo nikt nie bedzie nic robił,modyfikował ponieważ na wstępie orzekniecie że sie nie opłaca.....
Ktoś kto nie ma garażu i drygu do mechaniki chyba nie rzuci się na samodzielny swap...Z tym że komuś zlecić wykonanie takiego zabiegu jest drogo to moge sie zgodzić.
Sprzedac 1,6 też nie powinno być problemu wiec kasa sie zwraca.


"Jak w życiu- musisz wsadzic żeby wyjąć..." :pub:
pozdrawiam i namawiam do swapów


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

mabu79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob sty 01, 2011 15:16
Lokalizacja: Olsztyn

1.6 sr swap na 1.8T

Post autor: mabu79 » ndz wrz 11, 2011 11:39

Fahoo,gdybym sam tej drogi nie przechodzilo pewnie bym sie zamknal ale wiem ile mi wyplynelo z konta :).Odnosnie informacji z zagranicy to mozna je przeciez przesiac(w Polsce stage 1, to 220km a w Szwecji zaczynaja od 350-400KM).Od poczatku mowimy o podejsciu powaznym do sprawy a nie robieniu po macoszemu.Jezeli to nie tajemnica to napisz mi ile 350km 1,8T widzisz w Polsce jezdzacych i nie zakutych :) i ktory tuner zgodzi sie na osiaganie takich koni na seryjnym dole.To co Ty zrobiles to twoja sprawa.Ja wybralbym inna droge i na pewno przy takiej mocy silnik u mnie bedzie zakuty.

Reasumujac,jestem jak najbardziej za swapami ale to wymaga nie lada umiejetnosci i zasobnosci portfela.W koncu od tego mamy forum zeby sie radzic i wymieniac spostrzezeniami.A Ci najgorszy z nas nawet jakby mieli wlozyc 2-3 krotna wartosc samochodu w tunung i tak to zrobia :).


...it has so much torque,that could tear a whole in time :)
...this is not acceleration. It's TELEPORT

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości