Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
W sumie racja bo pozniej na nowo prowadzić rury itd... Taz od czego masz IC ?
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Mam pytanko. Jakie powinno byc seryjne cisnienie doladowania dla seryjnego zdrowego AGU z k03. Cos mi sie obilo o uszy, ze 0,6, czy dobrze slyszalem ?? Bo u mnie jest 0,3 i zastanawiam sie czy to walniety n75 czy tak powinno byc.
Pozd
Pozd
MK IV AJM
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
N75 chyba walniete, bo jak sciagnalem przewod do WG, to czuc, ze na wolnych juz zasysa a potem dmucha i to wszystko na postoju. Takze N75 ciagle otwarty jestzabba88 pisze:wojti2001, cos jest nie halo. n75,DV,zawor WG. Posprawdzaj sobie
MK IV AJM
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Dla AGU powinno byc w przedziale 0,55-0,6 bara
Dla silnik np AJQ, AUQ ,APP itp jest cos ok 0,8 bara
Dla silnik np AJQ, AUQ ,APP itp jest cos ok 0,8 bara
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Dzieki bardzo. Czy mi N75 puszcza sciagle, bo mam o,3 tak jak westergate puszczaRafalek114 pisze:Dla AGU powinno byc w przedziale 0,55-0,6 bara
Dla silnik np AJQ, AUQ ,APP itp jest cos ok 0,8 bara
MK IV AJM
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Wojti a patrzyleś na żeliwo wydechowe? Ja na przyklad kupilem bratu cale auto na swapa. Jak wyjęlismy motor to żeliwo bylo tak potrzaskane ze WG nie musial w ogole upuszczać (caly czas pewnie spaliny walily do wydechu pęknięciami omijając turbinę). Częstą przypadłością tych silników jest brak cisnienia spowodowany pęknięciami żeliwa. Zdejmij DP i zerknij do turbiny do środka.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
W razie czego mam nie popękaną i nie kopcącą turbinkę z AGU w dobrej kasie.
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
szczerze to wiem, ze mam pekniecie na ok 1cm przy klapie werstergate, ale watpie, aby tam byly przedmuchy, bo gdy odpialem westergate to turbina bez problemu bardzo szybko pompowala do 1,5 bara. Gdyby ta szpara uciekalo powietrze to turbina by pozniej wstawala, ale powina napompowac te 0,6 bara, a bez wastergate pompuje sporo wiecej tak jak ma to robicbugalon pisze:Wojti a patrzyleś na żeliwo wydechowe? Ja na przyklad kupilem bratu cale auto na swapa. Jak wyjęlismy motor to żeliwo bylo tak potrzaskane ze WG nie musial w ogole upuszczać (caly czas pewnie spaliny walily do wydechu pęknięciami omijając turbinę). Częstą przypadłością tych silników jest brak cisnienia spowodowany pęknięciami żeliwa. Zdejmij DP i zerknij do turbiny do środka.
MK IV AJM
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
No to jak pompuje dobrze to zobacz jeszcze DV czy ci nie przepuszcza.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
dv nie mam. Blow off jest i nie puszcza na lewo. Nieszczelnosci na wezach rowniez brak. Pozostaje tylko N75bugalon pisze:No to jak pompuje dobrze to zobacz jeszcze DV czy ci nie przepuszcza.
MK IV AJM
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam,
mam taki maly problem ;/ auto to VW Bora po swapie z 2.0 8v APK na 1.8T AGU
mam taki błąd :
00528 - Barometric Pressure (Altitude) Sensor (F96)
06-00 - Signal to High
i tu pytanie gdzie powinien być ten czujnik ?
F96 to map sensor ?
wiem że AGU nie posiadały Mapa
jeśli nie to gdzie tego ustrojstwa szukać ?
wiem że jeśli jest to tzw BARO to powinien być na podszybiu - jednak nie przypominam sobie żeby był tam jakiś czujnik ;/
mam taki maly problem ;/ auto to VW Bora po swapie z 2.0 8v APK na 1.8T AGU
mam taki błąd :
00528 - Barometric Pressure (Altitude) Sensor (F96)
06-00 - Signal to High
i tu pytanie gdzie powinien być ten czujnik ?
F96 to map sensor ?
wiem że AGU nie posiadały Mapa
jeśli nie to gdzie tego ustrojstwa szukać ?
wiem że jeśli jest to tzw BARO to powinien być na podszybiu - jednak nie przypominam sobie żeby był tam jakiś czujnik ;/
VW Bora 2.0 8v <[b] 1.8T 180km[/b] < 1.8t 24x km
[b]www.Foto-Tyszka.pl[/b]
[b]www.Foto-Tyszka.pl[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości