Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: TAZ » pt lip 29, 2011 16:19

FMIC to rób od razu. Potem to dużo rzeźby będziesz miał.



Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mruffka » pt lip 29, 2011 16:49

W sumie racja bo pozniej na nowo prowadzić rury itd... Taz od czego masz IC ?



Awatar użytkownika
wojti2001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw lut 24, 2005 21:00
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: wojti2001 » sob lip 30, 2011 22:54

Mam pytanko. Jakie powinno byc seryjne cisnienie doladowania dla seryjnego zdrowego AGU z k03. Cos mi sie obilo o uszy, ze 0,6, czy dobrze slyszalem ?? Bo u mnie jest 0,3 i zastanawiam sie czy to walniety n75 czy tak powinno byc.

Pozd


MK IV AJM

Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mruffka » ndz lip 31, 2011 00:10

doładowanie z tego co wiem w k-03 to 0,8-0,85 bara



Awatar użytkownika
wojti2001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw lut 24, 2005 21:00
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: wojti2001 » wt sie 02, 2011 08:59

zabba88 pisze:wojti2001, cos jest nie halo. n75,DV,zawor WG. Posprawdzaj sobie :bajer:
N75 chyba walniete, bo jak sciagnalem przewod do WG, to czuc, ze na wolnych juz zasysa a potem dmucha i to wszystko na postoju. Takze N75 ciagle otwarty jest


MK IV AJM

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rafalek114 » wt sie 02, 2011 18:18

Dla AGU powinno byc w przedziale 0,55-0,6 bara
Dla silnik np AJQ, AUQ ,APP itp jest cos ok 0,8 bara


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
wojti2001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw lut 24, 2005 21:00
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: wojti2001 » czw sie 04, 2011 11:47

Rafalek114 pisze:Dla AGU powinno byc w przedziale 0,55-0,6 bara
Dla silnik np AJQ, AUQ ,APP itp jest cos ok 0,8 bara
Dzieki bardzo. Czy mi N75 puszcza sciagle, bo mam o,3 tak jak westergate puszcza


MK IV AJM

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » czw sie 04, 2011 21:04

Wojti a patrzyleś na żeliwo wydechowe? Ja na przyklad kupilem bratu cale auto na swapa. Jak wyjęlismy motor to żeliwo bylo tak potrzaskane ze WG nie musial w ogole upuszczać (caly czas pewnie spaliny walily do wydechu pęknięciami omijając turbinę). Częstą przypadłością tych silników jest brak cisnienia spowodowany pęknięciami żeliwa. Zdejmij DP i zerknij do turbiny do środka.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: TAZ » czw sie 04, 2011 21:33

W razie czego mam nie popękaną i nie kopcącą turbinkę z AGU w dobrej kasie.



Awatar użytkownika
wojti2001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw lut 24, 2005 21:00
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: wojti2001 » pt sie 05, 2011 11:44

bugalon pisze:Wojti a patrzyleś na żeliwo wydechowe? Ja na przyklad kupilem bratu cale auto na swapa. Jak wyjęlismy motor to żeliwo bylo tak potrzaskane ze WG nie musial w ogole upuszczać (caly czas pewnie spaliny walily do wydechu pęknięciami omijając turbinę). Częstą przypadłością tych silników jest brak cisnienia spowodowany pęknięciami żeliwa. Zdejmij DP i zerknij do turbiny do środka.
szczerze to wiem, ze mam pekniecie na ok 1cm przy klapie werstergate, ale watpie, aby tam byly przedmuchy, bo gdy odpialem westergate to turbina bez problemu bardzo szybko pompowala do 1,5 bara. Gdyby ta szpara uciekalo powietrze to turbina by pozniej wstawala, ale powina napompowac te 0,6 bara, a bez wastergate pompuje sporo wiecej tak jak ma to robic


MK IV AJM

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » pt sie 05, 2011 12:34

No to jak pompuje dobrze to zobacz jeszcze DV czy ci nie przepuszcza.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
wojti2001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw lut 24, 2005 21:00
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: wojti2001 » pt sie 05, 2011 13:26

bugalon pisze:No to jak pompuje dobrze to zobacz jeszcze DV czy ci nie przepuszcza.
dv nie mam. Blow off jest i nie puszcza na lewo. Nieszczelnosci na wezach rowniez brak. Pozostaje tylko N75 :)


MK IV AJM

Awatar użytkownika
sinboy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz sie 10, 2008 16:12
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: sinboy » ndz sie 21, 2011 23:45

Witam,
mam taki maly problem ;/ auto to VW Bora po swapie z 2.0 8v APK na 1.8T AGU
mam taki błąd :
00528 - Barometric Pressure (Altitude) Sensor (F96)
06-00 - Signal to High
i tu pytanie gdzie powinien być ten czujnik ?
F96 to map sensor ?
wiem że AGU nie posiadały Mapa
jeśli nie to gdzie tego ustrojstwa szukać ?
wiem że jeśli jest to tzw BARO to powinien być na podszybiu - jednak nie przypominam sobie żeby był tam jakiś czujnik ;/


VW Bora 2.0 8v <[b] 1.8T 180km[/b] < 1.8t 24x km
[b]www.Foto-Tyszka.pl[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości