MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

marcelinho93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:01

MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy

Post autor: marcelinho93 » ndz lip 17, 2011 18:28

Witam

Co możecie mi powiedzieć o tym zaworze blow off czy będzie się nadawał do silnik 1.8t i dostanę ładny dźwięki itd z tym zaworem HKS
http://allegro.pl/zawor-upustowy-hks-bl ... 42465.html" onclick="window.open(this.href);return false;


oraz

Filtr stożkowy co sądzicie o tym do tego silnika ile to mi da ??

http://www.mapet-tuning.com/sklep/cold- ... 10105.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy

Post autor: hunterek » ndz lip 17, 2011 23:03

marcelinho93, zawor bedzia ladnie sapal bardzo dobry wybor. Dolot jak najbardziej ten :) Mialem u siebie taki. Przyrost na poziomie 6KM/13NM o ile silnik masz w 100% sprawny wydech bez kata i bardzo szczelny uklad dolotowy.



knd18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt maja 03, 2011 16:22
Lokalizacja: tomaszów mazowiecki

MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy

Post autor: knd18 » wt sie 09, 2011 10:19

witam, tez wlasnie chce zamowic tego blow offa , moze juz go masz? i ja kchodzi



knd18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt maja 03, 2011 16:22
Lokalizacja: tomaszów mazowiecki

MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy

Post autor: knd18 » czw sie 11, 2011 18:26

bow doszedł teraz tylko montaż lecz bedzie hardcore :D



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy

Post autor: haps » śr sie 17, 2011 22:26

panowie i to bedzie dzialalo bez zadnej ingerencji wiekszej w silnik, program itp?

bo z tego co czytalem na necie, to podobno do vagowych 1.8t zaden blov off sie nie nadaje, zeby do seryjnego silnika zalozyc, bo beda problemy z przeplywka, przygasaniem na jalowym itp itd..

czekam na Wasze opinie, bo jak sie da to i ja sobie zaloze :helm:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy

Post autor: bugalon » czw sie 18, 2011 07:58

Ludzie, czemu sie tak upieracie na te cholerne Bovy. Bo ładnie sapie? Zobaczcie gdzie jest wpięta seryjna DV. Podpowiem, jest wpięta za przepływomierzem. Wiec jeśli upuścicie w atmosferę powietrze już zmierzone przez przeplywke to logiczne jest że sterownik albo wywali blad (w nowszych sterownikach) albo zaleje silnik (w starszych sterownikach). Za każdym razem będzię niedobrze.

Ludzie montują i mówią że im to dobrze działa przy starszych sterownikach - może i auto nie gaśnie ale czarne bąki za sobą puszcza. Jeśli chcecie Bova który w pełni będzie działać z Waszym silnikiem to poza montażem go w układzie trzeba jechać do tunera na korektę softu, która uwzględni nieszczelność którą w dolocie wprowadzacie.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy

Post autor: haps » czw sie 18, 2011 10:54

bugalon, no właśnie..

Czyli sprawa jest jasna, bez ingenerencji w soft nawet nie ma co myśleć o bovie, bo powietrze jest zawracane do turbo, a wcześniej zmierzone przez przepływkę.

Dzięki za wyjaśnienie



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy

Post autor: Fahoo » wt paź 25, 2011 08:35

niedowiarki zrobcie prosty test dajcie DV do atmosfery i zobaczcie co sie dzieje z silnkiem :hmm:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Sheo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw cze 24, 2010 11:06
Lokalizacja: Wrocław

MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy

Post autor: Sheo » pt lis 04, 2011 20:00

ja mam auto z bovem (hks ssqv III), fakt miałem problemy z przygasaniem, jednak wyczyściłem przepustnicę i problem zniknął. Nie wiem także czy to zasługa bova czy też nie, na hamowni wyszedł mi wynik 155km gdzie seryjnie powinno być o 5 mniej (bez bova na hamowni nie byłem, całkiem możliwe że byłby taki sam)



Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy

Post autor: Mr Coffee » pt lis 04, 2011 20:58

gdy blow off syczy to przepustnica jest zamknięta i paliwo jest automatycznie odcinane więc nie powinno zalewać silnika



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy

Post autor: Fahoo » pt lis 04, 2011 22:09

Sheo, powtarzam bolw off przy hamowaniu nie bierze udziału bo jest zamkniety wiec nie przechalaj sie co ci wyszło na hamowni bo nie o to tu chodzi


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Sheo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw cze 24, 2010 11:06
Lokalizacja: Wrocław

Re: MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy

Post autor: Sheo » pt lis 04, 2011 22:34

Fahoo pisze:Sheo, powtarzam bolw off przy hamowaniu nie bierze udziału bo jest zamkniety wiec nie przechalaj sie co ci wyszło na hamowni bo nie o to tu chodzi
Panie przemądrzały, pytanie w temacie było o zawór HKS, tak więc odpowiedziałem.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy

Post autor: Fahoo » sob lis 05, 2011 00:47

Sheo, gów.no kogo obchodza twoje zdechłe konie na twojej hamowni jeśli juz trzymamy sie tematu
zawór nie fabryczny do seryjnego auta sie nie nadaje i juz


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości