MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:01
MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy
Witam
Co możecie mi powiedzieć o tym zaworze blow off czy będzie się nadawał do silnik 1.8t i dostanę ładny dźwięki itd z tym zaworem HKS
http://allegro.pl/zawor-upustowy-hks-bl ... 42465.html" onclick="window.open(this.href);return false;
oraz
Filtr stożkowy co sądzicie o tym do tego silnika ile to mi da ??
http://www.mapet-tuning.com/sklep/cold- ... 10105.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Co możecie mi powiedzieć o tym zaworze blow off czy będzie się nadawał do silnik 1.8t i dostanę ładny dźwięki itd z tym zaworem HKS
http://allegro.pl/zawor-upustowy-hks-bl ... 42465.html" onclick="window.open(this.href);return false;
oraz
Filtr stożkowy co sądzicie o tym do tego silnika ile to mi da ??
http://www.mapet-tuning.com/sklep/cold- ... 10105.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy
marcelinho93, zawor bedzia ladnie sapal bardzo dobry wybor. Dolot jak najbardziej ten Mialem u siebie taki. Przyrost na poziomie 6KM/13NM o ile silnik masz w 100% sprawny wydech bez kata i bardzo szczelny uklad dolotowy.
MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy
witam, tez wlasnie chce zamowic tego blow offa , moze juz go masz? i ja kchodzi
MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy
panowie i to bedzie dzialalo bez zadnej ingerencji wiekszej w silnik, program itp?
bo z tego co czytalem na necie, to podobno do vagowych 1.8t zaden blov off sie nie nadaje, zeby do seryjnego silnika zalozyc, bo beda problemy z przeplywka, przygasaniem na jalowym itp itd..
czekam na Wasze opinie, bo jak sie da to i ja sobie zaloze
bo z tego co czytalem na necie, to podobno do vagowych 1.8t zaden blov off sie nie nadaje, zeby do seryjnego silnika zalozyc, bo beda problemy z przeplywka, przygasaniem na jalowym itp itd..
czekam na Wasze opinie, bo jak sie da to i ja sobie zaloze
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy
Ludzie, czemu sie tak upieracie na te cholerne Bovy. Bo ładnie sapie? Zobaczcie gdzie jest wpięta seryjna DV. Podpowiem, jest wpięta za przepływomierzem. Wiec jeśli upuścicie w atmosferę powietrze już zmierzone przez przeplywke to logiczne jest że sterownik albo wywali blad (w nowszych sterownikach) albo zaleje silnik (w starszych sterownikach). Za każdym razem będzię niedobrze.
Ludzie montują i mówią że im to dobrze działa przy starszych sterownikach - może i auto nie gaśnie ale czarne bąki za sobą puszcza. Jeśli chcecie Bova który w pełni będzie działać z Waszym silnikiem to poza montażem go w układzie trzeba jechać do tunera na korektę softu, która uwzględni nieszczelność którą w dolocie wprowadzacie.
Ludzie montują i mówią że im to dobrze działa przy starszych sterownikach - może i auto nie gaśnie ale czarne bąki za sobą puszcza. Jeśli chcecie Bova który w pełni będzie działać z Waszym silnikiem to poza montażem go w układzie trzeba jechać do tunera na korektę softu, która uwzględni nieszczelność którą w dolocie wprowadzacie.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy
bugalon, no właśnie..
Czyli sprawa jest jasna, bez ingenerencji w soft nawet nie ma co myśleć o bovie, bo powietrze jest zawracane do turbo, a wcześniej zmierzone przez przepływkę.
Dzięki za wyjaśnienie
Czyli sprawa jest jasna, bez ingenerencji w soft nawet nie ma co myśleć o bovie, bo powietrze jest zawracane do turbo, a wcześniej zmierzone przez przepływkę.
Dzięki za wyjaśnienie
MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy
niedowiarki zrobcie prosty test dajcie DV do atmosfery i zobaczcie co sie dzieje z silnkiem
MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy
ja mam auto z bovem (hks ssqv III), fakt miałem problemy z przygasaniem, jednak wyczyściłem przepustnicę i problem zniknął. Nie wiem także czy to zasługa bova czy też nie, na hamowni wyszedł mi wynik 155km gdzie seryjnie powinno być o 5 mniej (bez bova na hamowni nie byłem, całkiem możliwe że byłby taki sam)
MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy
gdy blow off syczy to przepustnica jest zamknięta i paliwo jest automatycznie odcinane więc nie powinno zalewać silnika
MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy
Sheo, powtarzam bolw off przy hamowaniu nie bierze udziału bo jest zamkniety wiec nie przechalaj sie co ci wyszło na hamowni bo nie o to tu chodzi
Re: MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy
Panie przemądrzały, pytanie w temacie było o zawór HKS, tak więc odpowiedziałem.Fahoo pisze:Sheo, powtarzam bolw off przy hamowaniu nie bierze udziału bo jest zamkniety wiec nie przechalaj sie co ci wyszło na hamowni bo nie o to tu chodzi
MK4 1.8T Blow off oraz filtr stożkowy
Sheo, gów.no kogo obchodza twoje zdechłe konie na twojej hamowni jeśli juz trzymamy sie tematu
zawór nie fabryczny do seryjnego auta sie nie nadaje i juz
zawór nie fabryczny do seryjnego auta sie nie nadaje i juz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości