1.8 T po modach 230 km AGU
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.8 T po modach 230 km AGU
Siemka, chciałbym założyć do siebie zawór Blow OFF wie może ktoś z was który jest dobry ? i czy trudno się go montuje jak ktoś wie to proszę o informacje . pozdrawiam.
1.8 T po modach 230 km AGU
polecam Pro Perfect TYP II, mam taki u siebie i super sie sprawuje, jeśli silnik jest pod obciążeniem to głośne psssssst jest już w granicach 2200 obr/min
1.8 T po modach 230 km AGU
własnie oto mi chodziło wielkie dzięki to spróbuje ten pro perfekt typ II jak kupię i zamontuje dam znać a możesz w skrócie opisac montaż?
1.8 T po modach 230 km AGU
Skoro to 10min roboty, to raczej instalacja jest intuicyjna i nie wymaga komentarza.
Mk4 1.8T + K03s + nowy przelot - katalizator, końcówka tłumik ULTERa - chwilowo na tyle :)
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338260]Moja maszynka[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338260]Moja maszynka[/url]
1.8 T po modach 230 km AGU
montaż jest bajecznie prosty, najpierw odkręć osłonę silnika, wymontuj starego DV, zaślep dziurę w dolocie po nim (zaślepka w zestawie), i na rurze turbo/ic zamontuj blow off'a. Przewód podciśnienia musisz mieć dłuższy bo stary będzie za krótki. To by było na tyle
-
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: śr cze 16, 2010 17:42
- Lokalizacja: częstochowa
- Kontakt:
1.8 T po modach 230 km AGU
Podłączę się pod temat ... również AGU i ten sam BOV ale ... czy komputer ( bez chipa ) nie będzie miał czasem problemów przez BOV-a ? Wiem że w passatach chłopaki mieli problemy z przepływomierzem i sondą i komputer im szalał. Chciałbym coś takiego założyć ale czy czasem nie trzeba równolegle jakiegoś mądrego programu do tego ?
-
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: śr cze 16, 2010 17:42
- Lokalizacja: częstochowa
- Kontakt:
1.8 T po modach 230 km AGU
To znaczy że jest jakaś znacząca różnica w przypadku AGU a AEB ( bo to chyba o takim była mowa ) ?
Więc skoro nie będzie takich rzeczy to czego ewentualnie można się spodziewać ? Czy jakiekolwiek komplikacje mogą powstać ? No i jeszcze pytanko o samego BOV-a ... ten HKS faktycznie jest taki dobry ? I czy przy seryjnym doładowaniu jakiś efekt będzie ? Na chwile obecną nie planuję jakiś znaczących modów bo cienko z kasą ale BOV-a i dolot to zrobię w tym samym czasie
Więc skoro nie będzie takich rzeczy to czego ewentualnie można się spodziewać ? Czy jakiekolwiek komplikacje mogą powstać ? No i jeszcze pytanko o samego BOV-a ... ten HKS faktycznie jest taki dobry ? I czy przy seryjnym doładowaniu jakiś efekt będzie ? Na chwile obecną nie planuję jakiś znaczących modów bo cienko z kasą ale BOV-a i dolot to zrobię w tym samym czasie
1.8 T po modach 230 km AGU
atosss007, AGU to stara i mocna jednostka pozbawiona czesci elektroniki przez co jest mniej konfliktowa. HKS przy seryjnym doladowaniu juz ladnie brzmi. Zwiekszenie doladowania bardziej podkresli dzwiek. Sam dolot jesli jest dobry daje bardzo fajny efekt dzwiekowy
-
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: śr cze 16, 2010 17:42
- Lokalizacja: częstochowa
- Kontakt:
1.8 T po modach 230 km AGU
No ale ta aukcja tego HKS-a już się skończyła niestety Może ktoś by podrzucił jakiegoś linka z równie dobrym BOV-em lub nawet lepszym pod moje AGU ? Nie jestem szpecem w tej materii i nie chciałbym kupić jakiejś lipy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości