Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: andy_czarny » czw mar 03, 2011 22:59

czyli nie bedzie wielkich problemów dzieki to wlasnei mialem nadzieje uslyszec... :satan:



Awatar użytkownika
buli12
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 23:23

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: buli12 » śr mar 16, 2011 01:22

panowie na tym zdjeciu sa podcisnienia z seata ibizy cupra 1,8t AYP 156 km moje pytanie brzmi linia niebieska z zaworka idzie do czego? a zielona ona sie rozchodzi potem na dwie strony do czego to idzie? aha i dlaczego z zaworka z niebieska linia w seri idzie podcisnienie do blow off-a a tu na zdjeciu?? do egr-u????? Obrazek



Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1103
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kryza » śr mar 16, 2011 13:06

Witam, mam Golf'a mk1 3D. i chce wsadzic do niego 1.8T AGU.
i chce mu podnieśc moc do około 230-250KM.
Przeczytałem cały ten temat dużo ciekawych żeczy się dowiedziałem ale mimo to prośił bym jeśli ktoś ma chwilę czasu zeby mi powiedział co mogę zmienic w silniku zeby zbudowac w miare mało awaryjną jednoste o mocy podanej wyżej.
z tego co tu się dowiedziałem to napewno wtryski, turbo, może pompa paliwa, i strojenie,jaki najlepszy intercoler?? może dodatkowe chłodzenie oleju??co do skrzyni czy może zostac fabryczna z AGU?
czy seriyjny słupek AGU wytrzyma te wszystkie zmiany??co z półosiami jakie pasują czy trzeba robic jakąś rzezbę ???
czy jest możliwośc podpięcia wiąski pod seryjne zegary mk1 z obrotomierzem ???
przepraszam za moją ortografie,to nie jest moja mocna strona ;)


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kevin_mkII » śr mar 16, 2011 14:17

Kryza pisze:...Przeczytałem cały ten temat...

jak przeczytales to po co zadajesz jeszcze pytania powielajace sie w nim? :banghead:


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1103
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kryza » śr mar 16, 2011 14:31

bo nie wiem jaka turbina bedzie najlepiej współgrac z jakimi wtryskami i czy w przypadku jakiejs turbiny większej czy trzeba zmienic pompe paliwa.
tego nie wiem nie jestem pewien poprostu co bedzie dobre.


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kevin_mkII » śr mar 16, 2011 14:41

zacznij najpierw od przygotowania auta pod taka moc... czytaj hamulce zawieszenie itp a potem włóz silnik a na koncu kombinuj


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1103
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kryza » śr mar 16, 2011 14:50

ok . . .


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

Awatar użytkownika
bartos1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: czw mar 26, 2009 16:43
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bartos1 » pt kwie 01, 2011 09:04

Witam mam zamiar brac sie za mój silnik 1.8t AGU i mam parę pytan z nim związanych.. Czy można zrobić program na instalacji gazowej i ile wytrzymają obecne wtryski pomaranczowe brc. Znajomy zajmuje sie programami ale mówił że nie ma pojecia czy z gazem nie bedzie problemu. Za virusa powiedział 600 zł plus hamowanie w dwie strony... Przed programem chciałbym zmienic dolot simoty i wywalic kata, bo na to znajde fundusze. i czy po virusie jak zakładajac wiekszy fmic nie trzeba będzie stroic go na nowo czy lepiej robic program po wszystkich przerróbkach. satysfakcjonowało by mnie 180 PS. Dzięki z góry za odp


Mój Skarb:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=358455
Kiesyś MK2:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=bartos1

º¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸ ARMIN VAN ¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨ BUUREN ``°º¤ø from POLAND !!!

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Yuri » pt kwie 01, 2011 16:19

Strojenie to z reguły końcowy etap modyfikacji, ale akurat w przypadku FMIC to nie ma to znaczenia czy zrobisz go przed czy po.



Awatar użytkownika
buli12
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 23:23

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: buli12 » sob kwie 16, 2011 17:11

pytanie do was co mi da jak włoze zawór n75 do1,8t od tt 225 km a nie od zwykłego 1,8t i co da przepływka od vr6 prosze o odp



Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kevin_mkII » sob kwie 16, 2011 20:13

skurczy portfel


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

loutodd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt paź 05, 2010 18:37

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: loutodd » sob kwie 16, 2011 22:38

ale zwiększy respect



Awatar użytkownika
buli12
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 23:23

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: buli12 » sob kwie 16, 2011 23:22

panowie do rzeczy bym prosił to mi nie pomorze takimi odpowiedziami



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 34 gości