Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
czyli nie bedzie wielkich problemów dzieki to wlasnei mialem nadzieje uslyszec...
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
panowie na tym zdjeciu sa podcisnienia z seata ibizy cupra 1,8t AYP 156 km moje pytanie brzmi linia niebieska z zaworka idzie do czego? a zielona ona sie rozchodzi potem na dwie strony do czego to idzie? aha i dlaczego z zaworka z niebieska linia w seri idzie podcisnienie do blow off-a a tu na zdjeciu?? do egr-u?????
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam, mam Golf'a mk1 3D. i chce wsadzic do niego 1.8T AGU.
i chce mu podnieśc moc do około 230-250KM.
Przeczytałem cały ten temat dużo ciekawych żeczy się dowiedziałem ale mimo to prośił bym jeśli ktoś ma chwilę czasu zeby mi powiedział co mogę zmienic w silniku zeby zbudowac w miare mało awaryjną jednoste o mocy podanej wyżej.
z tego co tu się dowiedziałem to napewno wtryski, turbo, może pompa paliwa, i strojenie,jaki najlepszy intercoler?? może dodatkowe chłodzenie oleju??co do skrzyni czy może zostac fabryczna z AGU?
czy seriyjny słupek AGU wytrzyma te wszystkie zmiany??co z półosiami jakie pasują czy trzeba robic jakąś rzezbę ???
czy jest możliwośc podpięcia wiąski pod seryjne zegary mk1 z obrotomierzem ???
przepraszam za moją ortografie,to nie jest moja mocna strona
i chce mu podnieśc moc do około 230-250KM.
Przeczytałem cały ten temat dużo ciekawych żeczy się dowiedziałem ale mimo to prośił bym jeśli ktoś ma chwilę czasu zeby mi powiedział co mogę zmienic w silniku zeby zbudowac w miare mało awaryjną jednoste o mocy podanej wyżej.
z tego co tu się dowiedziałem to napewno wtryski, turbo, może pompa paliwa, i strojenie,jaki najlepszy intercoler?? może dodatkowe chłodzenie oleju??co do skrzyni czy może zostac fabryczna z AGU?
czy seriyjny słupek AGU wytrzyma te wszystkie zmiany??co z półosiami jakie pasują czy trzeba robic jakąś rzezbę ???
czy jest możliwośc podpięcia wiąski pod seryjne zegary mk1 z obrotomierzem ???
przepraszam za moją ortografie,to nie jest moja mocna strona
KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Kryza pisze:...Przeczytałem cały ten temat...
jak przeczytales to po co zadajesz jeszcze pytania powielajace sie w nim?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
bo nie wiem jaka turbina bedzie najlepiej współgrac z jakimi wtryskami i czy w przypadku jakiejs turbiny większej czy trzeba zmienic pompe paliwa.
tego nie wiem nie jestem pewien poprostu co bedzie dobre.
tego nie wiem nie jestem pewien poprostu co bedzie dobre.
KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
zacznij najpierw od przygotowania auta pod taka moc... czytaj hamulce zawieszenie itp a potem włóz silnik a na koncu kombinuj
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ok . . .
KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam mam zamiar brac sie za mój silnik 1.8t AGU i mam parę pytan z nim związanych.. Czy można zrobić program na instalacji gazowej i ile wytrzymają obecne wtryski pomaranczowe brc. Znajomy zajmuje sie programami ale mówił że nie ma pojecia czy z gazem nie bedzie problemu. Za virusa powiedział 600 zł plus hamowanie w dwie strony... Przed programem chciałbym zmienic dolot simoty i wywalic kata, bo na to znajde fundusze. i czy po virusie jak zakładajac wiekszy fmic nie trzeba będzie stroic go na nowo czy lepiej robic program po wszystkich przerróbkach. satysfakcjonowało by mnie 180 PS. Dzięki z góry za odp
Mój Skarb:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=358455
Kiesyś MK2:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=bartos1
º¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸ ARMIN VAN ¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨ BUUREN ``°º¤ø from POLAND !!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=358455
Kiesyś MK2:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=bartos1
º¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸ ARMIN VAN ¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨ BUUREN ``°º¤ø from POLAND !!!
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Strojenie to z reguły końcowy etap modyfikacji, ale akurat w przypadku FMIC to nie ma to znaczenia czy zrobisz go przed czy po.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
pytanie do was co mi da jak włoze zawór n75 do1,8t od tt 225 km a nie od zwykłego 1,8t i co da przepływka od vr6 prosze o odp
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 34 gości