Sprzęgło 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Sprzęgło 1.8T
Mam pytanko, bo chce juz sobie podsumowac to co przeczytalem. Czyli do AGU kupuje zamach z 1z czyli golf III TDI 90KM i do tego sprzeglo golf III VR6 o Nr 801702 lub 821279 zgodnie z katalogiem valeo, tak ?
MK IV AJM
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
Sprzęgło 1.8T
Mozna tak zrobic ,ale zamach nie koniecznie musi byc z 1Z , moze rowniez byc z ABF-a lub AFN-a i g60. Sprzeglo zalezy od tego w jaka moc celujesz .
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
Re: Sprzęgło 1.8T
ale przeciez AFN z golf'a III TDI 110KM ma dwumas, a tego chce uniknac a tych kol z 1z jest sporoRafalek114 pisze:Mozna tak zrobic ,ale zamach nie koniecznie musi byc z 1Z , moze rowniez byc z ABF-a lub AFN-a i g60. Sprzeglo zalezy od tego w jaka moc celujesz .
MK IV AJM
- ferdek_lublin
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: pn paź 05, 2009 21:35
- Lokalizacja: PL
Sprzęgło 1.8T
Celujac w moc ok 230-240 koni w AGU na k03s jaki zestaw sprzegla polecacie?? Ktory zamach bedzie najlzejszy?? Co sadzicie o kole od abfa, a tarczy i docisku od vr6?
Sprzęgło 1.8T
zwykłe vr6 starczy ja mam 300 km i 300 nm na takim sprzęgle i nic się nie ślizga, pewno to już jest finał tego sprzęgła bo więcej nie da rady ale puki co trzyma i nawet przy strzelaniu ze sprzęgła.
Mój wykres z hamowni jest tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=73&t=366576" onclick="window.open(this.href);return false; w zasadzie jako pierwszy... jak ktoś nie wierzy ...
Mój wykres z hamowni jest tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=73&t=366576" onclick="window.open(this.href);return false; w zasadzie jako pierwszy... jak ktoś nie wierzy ...
Sprzęgło 1.8T
Jestem uzytkownikiem Cordoby Cupry ale jest zamontowany silnik VW 1.8 Turbo wiec szukam pomocy tutaj u "fachowcow".
Przeszukalem juz wszelkie mozliwe fora internetowe i nigdzie nie znalazlem informacji na moj problem.
Wiec sprawa wyglada tak:
Jestem przed wymiana sprzegla ktore jeszcze dziala ale ledwo dycha, a mianowicie samochod dopiero zakupilem i sprzedajacy powiedzial ze jest to sprzeglo sportowe ktore dziala w systemie on/off czyli ma bardzo krotki skok i trzeba je wciskac do samej podlogi. Tak jest w rzeczywistosci gdyz sprzeglo jest bardzo ciezkie i trzeba je dociskac do podlogi jak to sie mowi "na chama" aby zapiac bieg.
Mnie sie wydaje ze jest zajechane od "strzelania" gdyz kierowca byl mlody i sprzedal auto gdyz za duzo palilo i mial kasy na naprawy [sa jeszcze inne poprawki jak np 165000 km i jeszcze nie wymieniany rozrzad].
Problem pojawia sie przy doborze sprzegla. Sprawdzajac numer sprzegla w Etka czy Etos wyskakuja dwa rodzaje 220mm i 225mm. Dzwonilem do 3 serwisow Seata i maja takie same wyniki szukania jak ja czyli 220 i 225 i nie umieja powiedziec jakie wybrac, nawet przez numer VIN nie idzie rozszyfrowac jaki rozmiar. Dostalem odpowiedz od pewnej firmy z Polski ze oni maja sprzeglo ale przy pytaniu jakie odpowiedzieli ze nie moga zdradzic danych technicznych w zwiazku z ochrona interesow swojej firmy.
Moje pytanie brzmi:
Czy ktos moze wyjasnic co oznaczaja wymiary 220mm i 225mm, czym sie roznia te dwa rodzaje - sa do roznej mocy, czy jednym mozna smialo zastapaic drugie p&p. Z tego co wiem sa 4 rodzaje 215mm, 220mm, 225mm i 228mm F1 racing pasujace do mojego modelu.
troche o samochodzie :
Cordoba Cupra silnik 1.8turbo kod silnika AQX moc 156KM poprzedni wlasciciel twierdzi ze bylo okolo 180KM. [niby cos tam mlodzil z ukladem wylotowym i turbo a Ja teraz musze naprawiac]
Nie planuje zadnych modow na ten sezon moze cos w przyszlym roku, interesuje mnie dobor normalnego sprzegla aby postawic auto na drodze i zaczac jezdzic, trzeba przyzwyczaic sie do wiekszej mocy gdyz przesiadam sie ze 101 KM.
Troche sie rozpisalem ale nie mam tu swojego tematu wiec musialem nakreslic troche sytuacje.
Z gory dziekuje za pomoc
Przeszukalem juz wszelkie mozliwe fora internetowe i nigdzie nie znalazlem informacji na moj problem.
Wiec sprawa wyglada tak:
Jestem przed wymiana sprzegla ktore jeszcze dziala ale ledwo dycha, a mianowicie samochod dopiero zakupilem i sprzedajacy powiedzial ze jest to sprzeglo sportowe ktore dziala w systemie on/off czyli ma bardzo krotki skok i trzeba je wciskac do samej podlogi. Tak jest w rzeczywistosci gdyz sprzeglo jest bardzo ciezkie i trzeba je dociskac do podlogi jak to sie mowi "na chama" aby zapiac bieg.
Mnie sie wydaje ze jest zajechane od "strzelania" gdyz kierowca byl mlody i sprzedal auto gdyz za duzo palilo i mial kasy na naprawy [sa jeszcze inne poprawki jak np 165000 km i jeszcze nie wymieniany rozrzad].
Problem pojawia sie przy doborze sprzegla. Sprawdzajac numer sprzegla w Etka czy Etos wyskakuja dwa rodzaje 220mm i 225mm. Dzwonilem do 3 serwisow Seata i maja takie same wyniki szukania jak ja czyli 220 i 225 i nie umieja powiedziec jakie wybrac, nawet przez numer VIN nie idzie rozszyfrowac jaki rozmiar. Dostalem odpowiedz od pewnej firmy z Polski ze oni maja sprzeglo ale przy pytaniu jakie odpowiedzieli ze nie moga zdradzic danych technicznych w zwiazku z ochrona interesow swojej firmy.
Moje pytanie brzmi:
Czy ktos moze wyjasnic co oznaczaja wymiary 220mm i 225mm, czym sie roznia te dwa rodzaje - sa do roznej mocy, czy jednym mozna smialo zastapaic drugie p&p. Z tego co wiem sa 4 rodzaje 215mm, 220mm, 225mm i 228mm F1 racing pasujace do mojego modelu.
troche o samochodzie :
Cordoba Cupra silnik 1.8turbo kod silnika AQX moc 156KM poprzedni wlasciciel twierdzi ze bylo okolo 180KM. [niby cos tam mlodzil z ukladem wylotowym i turbo a Ja teraz musze naprawiac]
Nie planuje zadnych modow na ten sezon moze cos w przyszlym roku, interesuje mnie dobor normalnego sprzegla aby postawic auto na drodze i zaczac jezdzic, trzeba przyzwyczaic sie do wiekszej mocy gdyz przesiadam sie ze 101 KM.
Troche sie rozpisalem ale nie mam tu swojego tematu wiec musialem nakreslic troche sytuacje.
Z gory dziekuje za pomoc
Sprzęgło 1.8T
te sprzęgła różnią się od siebie średnicą tarczy 220 mm , 225 mm i kołem zamachowym bez rozebrania i dokładnego obejrzenia koła nic nic nie kupuj, może być taka sytuacja że do wymiany jest dmumas i wtedy trzeba cały komplet a najtaniej i najlepiej przerobić będzie wtedy na jednomas , jest o tym sporo na forum poszukaj sobie...
Sprzęgło 1.8T
zabielone to na tokarni lekko lizniete w celu wyrownania powierzchni przylegania tarczy.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Sprzęgło 1.8T
Na waszym forum juz dosc duzo sie dowiedzialem. Czyli dobrze rozumiem teraz ze nie chodzi tu o moc jaka one wytrzymuja, prawda. Ktos napisal gdzie indziej ze sa np zamienniki i moge sobie kupic mocniejsze 228 i bedzie chulac - taka 228 moze nie wejsc, jego teoria obalona. Planuje wymienic caly komplet gdyz poprzedni wlasciciel twierdzi ze wlozyl tam sportowe sprzeglo ktore jest bardzo ciezkie w obsludze i lapie przy samej podlodze, takie bardzo krotkie sportowe on/off i tyle. Jak dla mnie to od "strzelania" jest ono zajechane. Bedzie zamontowane dwumas jak bylo ORI montowane z tego co wiem. Wiem ze drozszy ale liczylem sie z tymi kosztami i kasa przygotowana.GMS pisze:te sprzęgła różnią się od siebie średnicą tarczy 220 mm , 225 mm i kołem zamachowym bez rozebrania i dokładnego obejrzenia koła nic nic nie kupuj, może być taka sytuacja że do wymiany jest dmumas i wtedy trzeba cały komplet a najtaniej i najlepiej przerobić będzie wtedy na jednomas , jest o tym sporo na forum poszukaj sobie...
Sprzęgło 1.8T
może tam jest założony spiek... , zresztą kto to wie najpierw trzeba wszystko rozebrać , a jak jest spiek to pewno zniszczone jest wszystko koło i docisk , jak chcesz mieć wszystko na tip top to kupuj cały komplet z kołem sachs na allegro tam są najlepsze ceny szukaj z jak największym sprzęgłem chyba tdi miał największe sprzęgło...
Sprzęgło 1.8T
Dobra wiec nie ma co czekac ino wale do mechanika, i karze mu rozebrac gdyz inaczej nic sie nie dowiemy. Zawsze jest dobrze cos wiedziec bo wiadomo co mechanik to kazdy nastepny inno lepszy. Raczej w sprzeglo typu Racing nie pujde ale moze bedzie cos mocniejszego raczej.
Dam znac co tam zalozone bylo i jakies zdjecie podrzuce dla ogledzin.
Podziekowal i szerokosci
ps.
Nie widze pomogl, to ino pochwala
Dam znac co tam zalozone bylo i jakies zdjecie podrzuce dla ogledzin.
Podziekowal i szerokosci
ps.
Nie widze pomogl, to ino pochwala
Sprzęgło 1.8T
WILCZEK MK4 GTI, tez tak mmiałeś?
to sprzegło ma najechane 300km po montażu
nówka sachs g60 docisk taki jak w t4/g60/vr6
niechcą uznac reklamacji
to sprzegło ma najechane 300km po montażu
nówka sachs g60 docisk taki jak w t4/g60/vr6
niechcą uznac reklamacji
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Sprzęgło 1.8T
Jeszcze czegos takiego nie widzialem. Poza tym sprzęgło z g60 nie jest takie samo jak z VR - ma inny docisk, mniej blaszek ma. Wygląda to tak jak by się docisk od zamachu odkręcił.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości