1.8T 2002r przeładowuje szarpie
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
1.8T 2002r przeładowuje szarpie
Witam
Mamy z kolega nastepujacy problem - pacjent 1.8T 180km 2002r z instalacja lpg.
Podczas przyśpieszania czuć że przyśpiesza i zwalnia - opada z sil, i tak faluje moc na kazdym biegu w gore od 2-ki . Slychać w tym czasie jakby cos upuszczalo powietrze - westgate ? Oczywiscie test robiony na benzynie - na gazie to samo.
Błedy na kompie-
przeładownie - sprawdz zawor DV
sonda lambda zly sygnał grzałki / uszkodzona grzałka
sonda lambda - mieszanka za uboga
i jeszcze jeden ze performance too low
bledy skasowane pojawiaja sie z powrotem
zrobiliśmy logi i okazalo sie ze turbo dosc puzno wstaje kolo 2800obrt i przeladowuje do cisnienia nawet 1,3bara i boost faluje ,
Wymieniony został wiec zawor DV-na nowy
Po zamontowaniu objawy te same - ew może troszke mocniejsze auto sie zrobiło ale to moze autosugestia. No i nadal wystepuje falowanie mocy mocne przyspieszanie i odpuszczanie az do konca obrotow .
Jeszcze raz zrobilem logi na benzynie kanaly 002 115 118 wiem , moglem zrobic po dwa kanaly osobno wtedy byloby dokladnie ale zapomniałem :/
http://vaglog.rtnet.pl/gregor09_30594.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak widać nadal jest przeładowanie, obserwowaliśmy jeszcze ciegno od gruszki przy turbo i przy mocnym przegazowaniu na postoju tak jakby sie troszke porusza ale niewiele i co ciekawsze zauważyliśmy że ciegno OBRACA SIE WOKÓŁ WŁASNEJ OSI ? Czy to jest dopuszczalne ?
Pytanie co robic dalej , co sprawdzić ? Jako tako zostały sprawdzone wężyki podcisnieniowe no i wymieniony zawor DV.
Co robić dalej ?
Z góry dziekuje za odpowiedz.
Pozdrawiam!
Mamy z kolega nastepujacy problem - pacjent 1.8T 180km 2002r z instalacja lpg.
Podczas przyśpieszania czuć że przyśpiesza i zwalnia - opada z sil, i tak faluje moc na kazdym biegu w gore od 2-ki . Slychać w tym czasie jakby cos upuszczalo powietrze - westgate ? Oczywiscie test robiony na benzynie - na gazie to samo.
Błedy na kompie-
przeładownie - sprawdz zawor DV
sonda lambda zly sygnał grzałki / uszkodzona grzałka
sonda lambda - mieszanka za uboga
i jeszcze jeden ze performance too low
bledy skasowane pojawiaja sie z powrotem
zrobiliśmy logi i okazalo sie ze turbo dosc puzno wstaje kolo 2800obrt i przeladowuje do cisnienia nawet 1,3bara i boost faluje ,
Wymieniony został wiec zawor DV-na nowy
Po zamontowaniu objawy te same - ew może troszke mocniejsze auto sie zrobiło ale to moze autosugestia. No i nadal wystepuje falowanie mocy mocne przyspieszanie i odpuszczanie az do konca obrotow .
Jeszcze raz zrobilem logi na benzynie kanaly 002 115 118 wiem , moglem zrobic po dwa kanaly osobno wtedy byloby dokladnie ale zapomniałem :/
http://vaglog.rtnet.pl/gregor09_30594.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak widać nadal jest przeładowanie, obserwowaliśmy jeszcze ciegno od gruszki przy turbo i przy mocnym przegazowaniu na postoju tak jakby sie troszke porusza ale niewiele i co ciekawsze zauważyliśmy że ciegno OBRACA SIE WOKÓŁ WŁASNEJ OSI ? Czy to jest dopuszczalne ?
Pytanie co robic dalej , co sprawdzić ? Jako tako zostały sprawdzone wężyki podcisnieniowe no i wymieniony zawor DV.
Co robić dalej ?
Z góry dziekuje za odpowiedz.
Pozdrawiam!
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
1.8T 2002r przeładowuje szarpie
A może zawór n75...? Może inst-gazowa powoduje rozjechanie mapy benzynowej ? I dlatego turbo za późno wstaje i przeładowuje. Niech wypowiedzą się spece:-)
1.8T 2002r przeładowuje szarpie
N75 do sprawdzenia, sonda do wymiany, odrazu mowie zeby sobie zamienniki odpuscic, wiec w gre wchodzi tylko oryginal boscha. A ciegno raczej nie za specjalnie powinno sie obracac w okol wlasnej osi
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Re: 1.8T 2002r przeładowuje szarpie
odpialem n75 , polaczylem dwa wezyki turbo - gruszka , auto przestalo szarpac boost idealnie 0,4bara
Czyli jesli sie nie myle n75 do wymiany i bedzie fabryka ? Gdzie kupic n75 po pieniadzach i oryginal ? Aso czy może tu na forum ktoś ma do spylenia nowy oryg n75 ?
Czyli jesli sie nie myle n75 do wymiany i bedzie fabryka ? Gdzie kupic n75 po pieniadzach i oryginal ? Aso czy może tu na forum ktoś ma do spylenia nowy oryg n75 ?
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Re: 1.8T 2002r przeładowuje szarpie
n75 przemyty , auto hula elegancko cisnienie 0,69bara , nic nie szarpie jezdzi ladnie. Z ciekwosci zapytam jakie ma być cisnienie w wersji 180koni ? u mnie dochodzi do 0,7bara i nie przekracza go.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn sty 03, 2011 19:48
1.8T 2002r przeładowuje szarpie
Auto już nie szarpie ale nadal pojawia się 4 błędy .
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-00 - -
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-00 - -
DV jest nowe
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-10 - - - Intermittent
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-10 - - - Intermittent
co może je powodować ??
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-00 - -
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-00 - -
DV jest nowe
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-10 - - - Intermittent
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-10 - - - Intermittent
co może je powodować ??
- adam1985
- Gadatliwa bestia
- Posty: 566
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 11:22
- Lokalizacja: Łowicz (ELC)
- Kontakt:
1.8T 2002r przeładowuje szarpie
Sprawdz dokladnie dolot czy nie masz gdzies nieszczelnosci.
Sprawdz sonde lambda miernikiem czy pracuje poprawnie i czy grzałka dostaje zasilanie.
Sprawdz sonde lambda miernikiem czy pracuje poprawnie i czy grzałka dostaje zasilanie.
[img]http://img190.imageshack.us/img190/7876/podpisp.jpg[/img]
[b][i].:B4 Competition:.[/i][/b]
[b][i].:B4 Competition:.[/i][/b]
1.8T 2002r przeładowuje szarpie
witam podepnę sie do tematu też mam 180 km w swoim golfie i mi turbo wali ciśnienie 1.3 wydaje mi sie ze za dużo troche n75 podstawiałem od kumpla jest to samo nic sie nie zmieniło co ciekawe wymieniałem juz 3 DV bo nie wytrzymały i wybuchły jakies sugestie ??
1.8T 2002r przeładowuje szarpie
chodzi bynajmniej jak sie mocniej przegazuje ruszy sie cos kolo 1 cm ręcznie tez chodzi cieżko troche ale chodzi gruszka tez sprawna i szczelna. doszedł jeszcze jeden problem teraz zawór upustowy wywala mi cisnienie z turbiny jak przyspieszam a wcześniej tego nie było upuszczał jak sie puszczało z gazu
1.8T 2002r przeładowuje szarpie
szczelnośc, szczelnośc i jeszcze raz szczelność
kup sobie korek PVC do rur taki szary 75mm (idealnie pasuje w miejsce przepływki), wywierć dziurę wmontuj na kleju wentyl gumowy.
Włóż to w miejsce przepłwyki i zrób test szczelności - jak to zrobić wujek gogle ci powie.
usuń nieszczelności i będzie smigać
kup sobie korek PVC do rur taki szary 75mm (idealnie pasuje w miejsce przepływki), wywierć dziurę wmontuj na kleju wentyl gumowy.
Włóż to w miejsce przepłwyki i zrób test szczelności - jak to zrobić wujek gogle ci powie.
usuń nieszczelności i będzie smigać
Jest -> a4 b7 1.8T BFB :)
było
MKIV 1.8T AUM najlepszy z najlepszych 200+KM homemade :)
Leon 1.8T APP
Golf 1.9TDI ARL
Golf 1.8T AGU
Golf 1.4 cokolwiek
było
MKIV 1.8T AUM najlepszy z najlepszych 200+KM homemade :)
Leon 1.8T APP
Golf 1.9TDI ARL
Golf 1.8T AGU
Golf 1.4 cokolwiek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości