AUDI S3 TURBO KIT

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

JackGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 19, 2010 16:15
Lokalizacja: Horsens

AUDI S3 TURBO KIT

Post autor: JackGTI » wt gru 14, 2010 20:20

Witam Panowie,

Na wiosne mam zamiar kupic wydech do mojego AGU prawdopodobnie cat-back milltek + eltec downpipe - koszt rowna sie powiedzmy okolo 2700 pln. Przegladalem ostatnio allegro i natknalem sie na taka aukcje http://allegro.pl/audi-s3-turbo-kit-224 ... 58020.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Otoz sprzedawca za 2700 pln czyli w cenie mojego wydechu oferuje AUDI S3 TURBO KIT. Nie jestem szpecem od swapow ale z tego co czytam to zestaw zawiera K04-023, kolektor, wtryski, przewody, DV czyli chyba wszystko czego potrzebuje do zrobienia swapa w AGU. Jezeli nie prosze mnie poprawic!

Na aukcji jest wiele zdjec oferowanego turbo kitu. Co myslicie o tym zestawie za 2700 pln? czy moze ktos z was ocenic stan po zdjeciach, z grubsza bo wiadomo ile mozna oceniac po zdjeciach? sadzicie ze to dobra oferta czy nie bo nie wiem wlasnie czy zamiast tego wydechu nie lepiej najpierw zainwestowac w k04?

pozdrawiam



strikerbest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 10:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

AUDI S3 TURBO KIT

Post autor: strikerbest » wt gru 14, 2010 21:08

Zestaw zawiera większość najważniejszych rzeczy do swapa na K04. Fajnie że turbo jest K04-023 czyli z EGT. Brakuje na pewno obudowy przepływomierza, obudowy filtra powietrza, oraz DP. Musisz pamiętać że wydech w S3 jest zupełnie inny niż w A3, Golf IV i Octavia. Różnice są w DP oraz w budowie ostatniego lub przed ostatniego tłumika (nie pamiętam). Wydech dedykowany do S3 bez modyfikacji nie wejdzie Ci na auto. Z kolei patrząc w druga stronę jeśli kupisz zestaw na K04 to nie ma sensu zakładać go nie robiąc wydechu. Szykuj kasę i kupuj zestaw na K04 jak już będziesz miał kasę to zakładaj zestaw i rób wydech daj do strojenia.
PS. Bym zapomniał o najważniejszym... cooler...



JackGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 19, 2010 16:15
Lokalizacja: Horsens

AUDI S3 TURBO KIT

Post autor: JackGTI » śr gru 15, 2010 01:13

wlasnie co do wydechu; to czy sprawa nie wyglada w ten sposob ze potrzebuje jedynie zmienic flansze na koncu downpipe tak aby pasowala do k04? tak czy inaczej dp zostaje 3" i cat back 2.5" dobrze rozumuje?
co do intercoolera to jezeli mam tip do k03 czy nie wystarczy zastosowanie jedynie silikonowej przejsciowki aby dopasowac ja do k04? jak to jest?

ori obudowy filtra powietrza nie potrzebowalbym - mam kn apollo tylko dopasowany do dolotu agu tu z kolei tez mi sie wydaje ze kwestia przejsciowki. Niech ktos sie wypowie kto robil juz takie mody i sie zna lepiej niz ja



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

AUDI S3 TURBO KIT

Post autor: Rafalek114 » śr gru 15, 2010 11:29

Zestaw fajny ,kolektora ssacego nie potrzebujesz bo twoj jest 100razy lepszy . Tak jak ktos ci juz wspomnial potrzebujesz jeszcze zrobic adaptacje pod wieksza obudowe przeplywomierza(vr6),i duzy centralny fmic


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

AUDI S3 TURBO KIT

Post autor: rafik_xx » śr gru 15, 2010 13:55

znajdź kogoś kto Ci pospawa wydech z kwasówki wyjdzie dużo taniej
u mnie w opisie auta masz fotki takiego wydechu wyszedł coś ok 1600zl



JackGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 19, 2010 16:15
Lokalizacja: Horsens

Re: AUDI S3 TURBO KIT

Post autor: JackGTI » śr gru 15, 2010 20:31

Rafalek114 pisze:Zestaw fajny ,kolektora ssacego nie potrzebujesz bo twoj jest 100razy lepszy . Tak jak ktos ci juz wspomnial potrzebujesz jeszcze zrobic adaptacje pod wieksza obudowe przeplywomierza(vr6),i duzy centralny fmic
rozumiem ze kolektor ssacy jest nawet lepszy w AGU niz S3 i go nie potrzebuje.
Rafalek114 co masz dokladnie na mysli z adaptacja vr6? rozumiem ze obudowa przeplywomierza S3 jest wieksza ale to raczej nie bedzie problem; czy ty masz na mysli to ze wtyczka od przelywomierza w AGU nie bedzie pasowac do przeplywomierza z S3? czy przeplywomierz z vw vr6 bedzie pul&play?

mam pytanie jeszcze do wydechu; czy w przypadku montazu k04 caly wydech od AGU pozostaje taki sam jedynie zmienia sie flansza na koncu DP odpowiednia do k04 czy cos jeszcze?

pozdrawiam



JackGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 19, 2010 16:15
Lokalizacja: Horsens

Re: AUDI S3 TURBO KIT

Post autor: JackGTI » śr gru 15, 2010 20:33

rafik_xx pisze:znajdź kogoś kto Ci pospawa wydech z kwasówki wyjdzie dużo taniej
u mnie w opisie auta masz fotki takiego wydechu wyszedł coś ok 1600zl
rafik_xx dobrze zdjae sobie sprawe ze mozna wydech zrobic taniej ale spawanego nie chce; musi byc giety a milltek czy eltec to juz raczej nie to samo dac komus pospawac prawda? ;)



strikerbest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 10:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

AUDI S3 TURBO KIT

Post autor: strikerbest » czw gru 16, 2010 00:32

Obudowę przepływomierza od S3 jest większa od seryjnej stosowanej w AGU. Wymienia się ją razem z całym dolotem po to by był większy przepływ powietrza. Sam przepływomierz z S3 nie może zostać zamontowany w AGU gdyż kostka w S3 jest 5 PIN a w AGU ma zaledwie 4 PIN. Wymieniając obudowę zostawia się seryjną przepływke lub stosuje tą z VR6 (ponoć wytrzymalsza). Ponad to należy przeprowadzić korektę w programie sterującym gdyż wskazania przepływomierza w większej obudowie są zafałszowane.
Co do samego wydechu to stosując K04 zmienia się flanszę oraz DP (ten od S3 jest bardziej pozawijany z powodu innego ułożenia turbiny na kolektorze). Pozostały wydech może pozostać taki sam. Oczywiście standardowe modyfikacje typu DP 3'' reszta 2,5'' bez katalizatora i w zależności od upodobania jeden lub dwa tłumiki (zdarzają się i tacy którzy maja trzy tłumiki przelotowe).



JackGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 19, 2010 16:15
Lokalizacja: Horsens

AUDI S3 TURBO KIT

Post autor: JackGTI » czw gru 16, 2010 20:00

ok dzieki strikerbest, rozwiwasz moje watpliwosci ;) mam jeszcze jedno pytanie co do obudowy przeplywomierza; czy srednica obudowy przeplywomierza z golf iv vr6 bedzie pasowac do dolotu z S3? bo sama obudowe z S3 ciezko dostac zazwyczaj sprzedaja razem z przeplywomierzem

czuje ze nakrecam sie na k04 chyba cos z tego bedzie :satan:



strikerbest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 10:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

AUDI S3 TURBO KIT

Post autor: strikerbest » czw gru 16, 2010 20:25

Dlatego robi się zmianę obudowy przepływki na tą z S3 bo jest większa od tej z A3 czy Golfa IV. Mówiąc w skrócie by wyeliminować wszelkie późniejsze pytania dotyczące S3: dolot, obudowa przepływomierza oraz puszka filtra powietrza mają większą średnicę przepływu powietrza.



JackGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 19, 2010 16:15
Lokalizacja: Horsens

AUDI S3 TURBO KIT

Post autor: JackGTI » pt gru 17, 2010 15:28

strikerbest, mi raczej chodzilo o to czy golf iv dokladnie vr6 ma obudowe od przeplywomierza tej samej srednicy co obudowa od S3 czy nie? bo skoro piszecie ze przeplywomierz jest lepszej jakosci od vr6 i obudowa bylaby tej samej srednicy to kupilbym od vr6; to ze dolot, obudowa przepływomierza oraz puszka filtra powietrza w S3 mają większą średnicę przepływu powietrza niz zwykle A3 czy golf to doskonale zdaje sobie sprawe z tego



JackGTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 19, 2010 16:15
Lokalizacja: Horsens

Re: AUDI S3 TURBO KIT

Post autor: JackGTI » pt gru 17, 2010 17:05

Obrazek

witam ponownie Panowie czy ktos z was moze cos powiedziec o stanie tego wirnika na tym zdjeciu. (jest to k04-023) np. czy te przebarwienia na lopatkach wirnika powstaja podczas normalnej eksploatacji czy to raczej moze wskazywac na jakas nieprawidlowosc? Wogole czy jakikolwiek luz na wirniku jest dopuszczalny?
pozdrawiam



strikerbest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 10:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: AUDI S3 TURBO KIT

Post autor: strikerbest » pt gru 17, 2010 23:15

JackGTI pisze:strikerbest skoro piszecie ze przeplywomierz jest lepszej jakosci od vr6 i
Nie napisałem że jest lepszej jakości.
Przepływomierz od AGU ma 4 PIN'y i nie pasuje od innych 1,8T



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

AUDI S3 TURBO KIT

Post autor: Rafalek114 » ndz gru 19, 2010 22:46

JackGTI pisze: mi raczej chodzilo o to czy golf iv dokladnie vr6 ma obudowe od przeplywomierza tej samej srednicy co obudowa od S3 czy nie?
tak 80mm

z tym k03 023 nie ma tragedii , lopatki nie wygladaja tragicznie mysle ze jeszcze pochodzi , tak min luzy sa dopuszczalne


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości