Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: New_Man » ndz sie 29, 2010 23:50

Rafalek114, Tylko czy z PF'a będzie to w stanie zrobić ? bo wiem że z G60 się da :)


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rafalek114 » ndz sie 29, 2010 23:59

to najlepiej bezposrednio do stroiciela uderzyc .... ja niestety nie moge wystepowac w roli adwokata Krzyska bo o modyfikacji map w ECU nie mam pojecia


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

bambosz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sie 31, 2010 17:17

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bambosz » wt sie 31, 2010 17:31

Witam koledzy,
Jestem tu nowy więc jeśli coś pokręcę proszę o wyrozumiałość:)
Mam takie pytanie, czy ktoś z Was może powiedzieć ile mniej więcej wykręci się z AGU tylko po zmianie wtryskiwaczy na te 320cc?



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Marioo » wt sie 31, 2010 18:04

bambosz pisze:Witam koledzy,
Jestem tu nowy więc jeśli coś pokręcę proszę o wyrozumiałość:)
Mam takie pytanie, czy ktoś z Was może powiedzieć ile mniej więcej wykręci się z AGU tylko po zmianie wtryskiwaczy na te 320cc?
hmm 320cc w AGU są chyba w standardzie jak się nie myle, wszyscy chcą zmieniać na 380cc albo większe a ty na 320cc??
Sama zmiana wtrysków raczej odczuwalnych efektów nie da.
Jak odpowiednio wystroisz to może minimalnie pomogą, ale też nie zawiele bo co z tego jak będziesz miał wydajne wtryski a turbina nie nadmucha tyle, żeby je wykorzystać? ale na pewno warto zmienić wtryski bo jest to przyszłościowe, tylko nie montuj wtrysków 600cc jak nie masz zamiaru zmieniać T na większe:D:D:D
na seryjnych wtryskach i turbinie, jak masz wszystko w dobrym stanie to te 185km powinieneś wydaje mi się uzyskać.



bambosz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sie 31, 2010 17:17

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bambosz » wt sie 31, 2010 19:24

Marioo pisze:na seryjnych wtryskach i turbinie, jak masz wszystko w dobrym stanie to te 185km powinieneś wydaje mi się uzyskać.
dzięki kolego za odpowiedź...a te 185km, o których piszesz to chodzi Ci o to, że tyle powinno wyjść po virusie? tak, dobrze rozumiem?



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Marioo » wt sie 31, 2010 19:26

Tyle może wyjść na seryjnych gratach, ale to moim zdaniem górna granica dla AGU bez zmian mechanicznych.



bambosz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sie 31, 2010 17:17

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bambosz » wt sie 31, 2010 19:30

szczerze mówiąc mi wystarczy 280nm przy 1800rpm :jezor: ...jak myślisz da się to ogarnąć virusem?



Awatar użytkownika
mr_exclusive
GTI POWER
GTI POWER
Posty: 413
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 15:10
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mr_exclusive » wt sie 31, 2010 23:07

Marioo pisze:
bambosz pisze:Witam koledzy,
Jestem tu nowy więc jeśli coś pokręcę proszę o wyrozumiałość:)
Mam takie pytanie, czy ktoś z Was może powiedzieć ile mniej więcej wykręci się z AGU tylko po zmianie wtryskiwaczy na te 320cc?
hmm 320cc w AGU są chyba w standardzie jak się nie myle, wszyscy chcą zmieniać na 380cc albo większe a ty na 320cc??
w AGU nie było wtrysków 320cc tylko coś około 280cc, 320 były w silnikach aum, auq


Pozdr,
Arek

Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032

Polo 9N 1.9TDI Highline

Tani Hosting www zapraszam!

bambosz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sie 31, 2010 17:17

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bambosz » śr wrz 01, 2010 00:27

mr_exclusive pisze:w AGU nie było wtrysków 320cc tylko coś około 280cc, 320 były w silnikach aum, auq
o i taka odpowiedź mi się podoba...krótko i na temat :pub:



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Marioo » śr wrz 01, 2010 12:26

To w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd, wkradła mi się jakaś błędna informacja.
Pozdrawiam
mr_exclusive pisze:
Marioo pisze:
bambosz pisze:Witam koledzy,
Jestem tu nowy więc jeśli coś pokręcę proszę o wyrozumiałość:)
Mam takie pytanie, czy ktoś z Was może powiedzieć ile mniej więcej wykręci się z AGU tylko po zmianie wtryskiwaczy na te 320cc?
hmm 320cc w AGU są chyba w standardzie jak się nie myle, wszyscy chcą zmieniać na 380cc albo większe a ty na 320cc??
w AGU nie było wtrysków 320cc tylko coś około 280cc, 320 były w silnikach aum, auq



rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rafik_xx » pt wrz 03, 2010 12:14

Skoro już jesteśmy przy wtryskach zapytam o regulator ciśnienia paliwa, jakiej firmy polecicie?
znalazłem coś takiego:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=818" onclick="window.open(this.href);return false;
używa ktoś? zdaje egzamin?



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rafalek114 » pt wrz 03, 2010 12:33

a co z ori 3barowym jest nie tak??


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rafik_xx » pt wrz 03, 2010 12:41

będę wkładał wtryski 320cc i do tego potrzebuje 4 barowy regulator...



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rafalek114 » pt wrz 03, 2010 12:48

nie lepiej wlozyc 380cc i zostawic 3 barowy regulator ??

ps po za tym wystepowaly tez orginalnie 4 barowe regulatory w 20vt


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości