wał 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
WILCZEK MK4 GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt lis 13, 2007 15:11
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

wał 1.8T

Post autor: WILCZEK MK4 GTI » pt sie 20, 2010 20:27

Witam mam pytanie czy wał korbowy który byl montowany w AGU, jest taki sam jak Aeb?


Jeżeli ktos miałby taki do Agu bylbym zainteresowany697626687



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

wał 1.8T

Post autor: Rafalek114 » sob sie 21, 2010 00:03

przeciez to dokladnie ten sam silnik ,lecz na innym osprzecie ... wal bedzie taki sam


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
WILCZEK MK4 GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt lis 13, 2007 15:11
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

wał 1.8T

Post autor: WILCZEK MK4 GTI » sob sie 21, 2010 04:31

a jak sprawa wygląda z automatem? są różne opinie co do tego wzdłużnego jedni mówią ze pasje inni ze nie



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

wał 1.8T

Post autor: Rafalek114 » sob sie 21, 2010 19:20

Nie zrozumialem twojego pytania ?? skoro mozesz pod silnik wzdluzny ktory byl teoretycznie ze skrzynia automatyczna podczepic skrzynie manualna z poprzecznego i to pasuje to gdzie ma wystepowac problem ??


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
WILCZEK MK4 GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt lis 13, 2007 15:11
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

wał 1.8T

Post autor: WILCZEK MK4 GTI » śr sie 25, 2010 23:38

Jesteś w błędzie Rafałek114, dowiedziałem sie co nie co i te silniki nie są takie same aeb ma wałek pośredni do pompy oleju a w agu jest ona mapędzana wałem, co za tym idzie aeb nie ma kółka zebatego do napedu i jest odrobine krótszym wałem



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

wał 1.8T

Post autor: olozwirski » czw sie 26, 2010 19:21

Wal w automacie wzdluznym i manualu wzdluznym jest inny, da sie to przerobic ale nie pasuje p&p.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 15 gości