SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » wt maja 25, 2010 12:24

Much77 pisze:a czym dokladnie rozni sie motor z passssska a4/a6 od golfa 4 wlasnie
silniki mają inne mocowania do nadwozia, inne kolektory, inne skrzynie.
Sporo gratów które można by wykorzystać jakby były z poprzecznego



Awatar użytkownika
Gluters
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt mar 27, 2007 23:31
Lokalizacja: PZL Zakrzewo Złotów
Kontakt:

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: Gluters » pt sie 06, 2010 21:15

Jestem świeżo po swapie silnika wzdłużnego do Corrado Skrzynia i sprzęgło jednak pasuje od G60
Obrazek
Lista moich przeróbek:
1 Trzeba wymienić kolektor wydechowy na taki z a3 mkIV bo na oryginalnym turbo wadzi o łapę silnika od strony rozrządu
2 Pociąć pas przedni i przesunąć chłodnicę jak najdalej do przodu lub wymienić kolektor ssący
3 Opuścić przednią belkę o 7cm w dół na tulejach (pompa wspomagania jest wysunięta mocno do przodu) lub wymienić mocowanie alternatora pompy itp
4 pospawać od zera łapę silnika (ta przy rozruszniku)
I kilka drobniejszych zmian
Opuszczając belkę o dokładnie 7cm można zostawiś dodatkowo starą łapę od silnika wzdłużnego (zawsze pewniej się trzyma)
Obrazek
W razie wątpliwości pytać


[img]http://images47.fotosik.pl/309/a704d3a87033e392.jpg[/img]
GULF
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=195

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: TAZ » sob sie 07, 2010 11:43

Ten kolektor ssący to porażka. Jednak z golfa czy A3 lewy lub prawy jest mega lepszy i płytszy.



Awatar użytkownika
Gluters
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt mar 27, 2007 23:31
Lokalizacja: PZL Zakrzewo Złotów
Kontakt:

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: Gluters » sob sie 07, 2010 14:38

Kolektor wymienić to nie problem :) Lubie komplikować sobie życie :jezor: Przez to moje 20VT jest jedyne w swoim rodzaju


[img]http://images47.fotosik.pl/309/a704d3a87033e392.jpg[/img]
GULF
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=195

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: GMS » ndz sie 08, 2010 00:20

ale żeś nakombinował nie lepiej było użyć gratów z poprzeczniaka jak kiedyś robiłem taką przeróbkę sto lat temu... , miską olejową to chyba będziesz rył po ziemi ona i tak jest nisko ta z passata nie lepiej było użyć starej kiblastej miski i smoka z jakiegoś golfa 2 lub 3 ja tak zrobiłem było niebo lepiej...



Awatar użytkownika
Mk2Wro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1174
Rejestracja: pt paź 10, 2008 11:44
Lokalizacja: DTR
Kontakt:

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: Mk2Wro » czw maja 19, 2011 16:32

Witam taki mały odkop zrobie :bigok:
zakladam silnik TDI PD z passata do golfa 3 i kupilem ori łapy od Mk3 TDI ale cos one niebardzo mi pasują ;/
Mogł by ktos ogarniety w temacie sie wypowiedziec co zrobic z tym zawieszeniem silnika ?



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: GMS » czw maja 19, 2011 21:59

a co ci tam nie pasuje? daj jakieś fotki...



Awatar użytkownika
kamillionaire
Forum Master
Forum Master
Posty: 1033
Rejestracja: sob wrz 01, 2007 23:22
Lokalizacja: SZCZECIN,TRZCIANKA
Kontakt:

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: kamillionaire » pt maja 20, 2011 13:37

A moge zapytac czy jest sens do 1,8 AGN wkladac inna skrzynie np od Diesla?? bo ktoś mi polecił od mk3 od 110ps


Sprzedam Skrzynie 1,6 16v z 98r przebieg 210tys.
MK1 Ea--->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=472132

Awatar użytkownika
Mk2Wro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1174
Rejestracja: pt paź 10, 2008 11:44
Lokalizacja: DTR
Kontakt:

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: Mk2Wro » pt maja 20, 2011 23:31

GMS, jutro zrobie foto i wstawie tu z opisem co mi nie pasuje :)



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: GMS » sob maja 21, 2011 00:16

kamillionaire pisze:A moge zapytac czy jest sens do 1,8 AGN wkladac inna skrzynie np od Diesla?? bo ktoś mi polecił od mk3 od 110ps
raczej bez sens do auta co ma 125 km taka skrzynia tylko pogorszy osiągi , auto musi mieć sporo więcej mocy żeby miało to sens...



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: Fahoo » pn paź 17, 2011 22:30

Mk2Wro, mamy pażdziernik a miałes dac foto w maju


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Mk2Wro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1174
Rejestracja: pt paź 10, 2008 11:44
Lokalizacja: DTR
Kontakt:

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: Mk2Wro » wt paź 18, 2011 18:54

Fahoo, przepraszam ale przez prace dochodową i prace przy aucie , dziewczyne ,wakacje i wiele innych podrodze troche zaniedbalem sprawy forum . silnik siedzi w aucie na lapach z mk3 TDi i aktualnie konczona jest cala elektryka gdy dostane auto spowrotem porobie foto i wstawie
Dzieki za zainteresowanie :pub:



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: Fahoo » wt paź 18, 2011 21:13

Mk2Wro, spoko -byłem ciekaw my swap na 1,8t załatwilismy na gotow w 2 tygle :okej: ;p


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Mk2Wro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1174
Rejestracja: pt paź 10, 2008 11:44
Lokalizacja: DTR
Kontakt:

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: Mk2Wro » śr paź 19, 2011 02:25

Fahoo, wiem wertowalem temat u kolegi Zaba :bigok:
U mnie niestety idzie zdecydowanie wolniej



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości