Golf IV 1.8 T 180 KM - info o aucie

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

peres100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw sty 21, 2010 23:17
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: peres100 » wt lip 06, 2010 13:47

a opłaca się anglika kupić i przerobić? ma ktoś może przerobione takie auto?



Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » wt lip 06, 2010 13:51

peres100, ja bym anglika nie kupowal. bardziej oplaca sie kupic US :D



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » wt lip 06, 2010 15:54

peres100 pisze:a opłaca się anglika kupić i przerobić? ma ktoś może przerobione takie auto?
Zależy kto ma to robić ale również uważam, że za duże ryzyko. Potem możesz mieć też ciężko ze sprzedażą. Uzbieraj jakieś 19-20 tys. i na pewno kupisz coś fajnego. Za 12 tys. to można kupić co najwyżej gołe 1.4/1.6 ale na pewno nie zdrowe 1.8T.



Awatar użytkownika
Szwajcar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: śr sty 16, 2008 19:18
Lokalizacja: RP

Post autor: Szwajcar » śr lip 07, 2010 20:48

A to ciekawa teoria :chytry: . Bo ja jednak uważam, że się stan techniczny bardziej liczy. Wolę zadbany 99r. niż 03r. nie wiadomego pochodzenia

Widze,że kolega odkrycie roku poczynił.Czytaj dokładnie tekst i temat zagadnienia GOLF GTI 180KM.A tu nie chodzi co ty wolisz,tylko konkret info o aucie.


BYŁ:MK2 GTI,VENTO VR6,MK3 GTI,MK4 GTI,MK4 GTI 25JAHRE,MK5 GTI,MK5 GTI, GTI EDITION 30
jest MK6 GTD,MK1 GTD.

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » śr lip 07, 2010 22:32

Szwajcar pisze:Widze,że kolega odkrycie roku poczynił.
No nie mniejsze niż Twoje: :dol:
Szwajcar pisze:Zasada jest prosta im młodsze autko kupisz z silnikiem 1.8t tym większy plus.
Pokaż mi gdzie tu jest konkret info o aucie? :crazy:. Ja napisałem wyraźnie, żeby nie patrzeć na rocznik tylko na stan techniczny.



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » śr lip 07, 2010 22:50

Yuri pisze:Pokaż mi gdzie tu jest konkret info o aucie? :crazy: .
Koledze Szwajcar chodziło o to, że AUQ 1,8T 180KM puszczali w 2002/2003r., więc nie ma szans znaleźć starszy rocznik z tym silnikiem..
Tak więc wybór auta z tym silnikiem dotyczy aut z w/w roczników :-)


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » śr lip 07, 2010 23:17

Kamel pisze:
Yuri pisze:Pokaż mi gdzie tu jest konkret info o aucie? :crazy: .
Koledze Szwajcar chodziło o to, że AUQ 1,8T 180KM puszczali w 2002/2003r., więc nie ma szans znaleźć starszy rocznik z tym silnikiem..
Tak więc wybór auta z tym silnikiem dotyczy aut z w/w roczników :-)
No ale dalej nie rozumiem co ma rocznik do stanu technicznego i dlaczego młodsze oznacza lepsze? :crazy:

P.s. Ja ze swojej strony temat wyczerpałem. Koniec pisania. Dziękuję. Dobranoc.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości