Porównanie 1.8T AGU/AUM/ARZ do 1.9 TDI ARL

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Konrad20vt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Konrad20vt » pn maja 17, 2010 17:48

Czy ja wiem czy tak elastyczne ..... Jadąc na wysokim biegu moje 1.8T zbiera sie płynniej i bez żadnego kopa jak w TDI , mam porównanie bo mam w domu 2.0 TDI .. Ale jednak dobrze wiem że stare 1.9 TDI ARL ma inna charakterystykę i ciekawi mnie jak sie nim jeździ :bajer: Ale na chwile obecną nie zamienił bym swojego 1.8T na żadnego TDI czy innego klekota .


''Mamo , Mamo czemu Ci ludzie klękają ? A, bo to syneczku Cupra jedzie''

Arek84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 19:25
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Post autor: Arek84 » pn maja 17, 2010 20:28

Wg. tego http://www.zeperfs.com/en/duel355-74.htm i tego http://www.zeperfs.com/en/duel1006-74.htm widać, że ARL elastycznością jest porównywalny tylko na piątym biegu z 1.8T 180km, na innych biegach dostaje baty :helm:
Golf ARL vs. 1.8T 150km ze staru zatrzymanego może iść podobnie ale na elastyczność benzyna przegrywa... http://www.zeperfs.com/en/fiche385-vw-golf-iv-gti.htm
Ostatnio zmieniony pn maja 17, 2010 20:29 przez Arek84, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam:
panel climatronik golf 4/ Passat B5
Wentylator chłodnicy, nagrzewnica do MK4

Konrad20vt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt mar 09, 2010 22:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Konrad20vt » pn maja 17, 2010 21:30

Musze sie kiedyś przejechać takim TDI :PP


''Mamo , Mamo czemu Ci ludzie klękają ? A, bo to syneczku Cupra jedzie''

Awatar użytkownika
marcinnn1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: czw lis 04, 2010 17:52

Porównanie 1.8T AGU/AUM/ARZ do 1.9 TDI ARL

Post autor: marcinnn1 » sob lis 26, 2011 18:44

wiem wiem odgrzlem kotleta ale musialem dodac swoje 3gr,mialem arl-a i 1.8t AUM 150ps seria, i 180ps w serii usa wszystkie te silniki w golfach mk4 i powiem tak jezeli nie patrzec na spalanie (ale to tez zalezy na jakiego tdi sie trafi bo jak bedzie zjezdzony i pompki slabe to nie ma mowy o zadnych 7.5-8 litrach,a do 1.8t mozna smialo klasc lpg i jezeli zrobione to bedzie zgodnie ze sztuka bezdzie latal bezproblemowo ) to nr 1 dla mnie jest 1.8T jedzie od samego dolu do konca na calej skali o wiele przyjemniesza jazda niz tdi ktore zygnie gwaltownie momentem przez chwile a dalej nic ale tez jest to jeden z lepszych silnikow jakimi jezdzilem zalezy kto co lubi.ale moj typ 100% 1.8t to jest kot a po wrzuceniu lpg jezdzi taniej niz arl.pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości