doladowanie

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » wt paź 20, 2009 22:41

odnosnie k03s ... to moze wykonawaca sam sie pochwali co i jak ja tylko powiem ze w k-k mumin zrobil w mk1 AUQ 235km na k03s ... pewnie wykres wrzuci


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » śr paź 21, 2009 02:43

Po prostu warunki były sprzyjające :) Na dworze 5st. C w dolocie <30st. C
W aucie jest dolot 3" i wydech 3"DP i dalej 2,75" co też przyczyniło się do
wyniku. Seria na tych gratach wyszła 202PS i 255Nm . Więc przyrost całkiem
normalny. Wykres wkleję jutro.



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » śr paź 21, 2009 11:26

_mumin_ pisze:Po prostu warunki były sprzyjające :) Na dworze 5st. C w dolocie <30st. C
W aucie jest dolot 3" i wydech 3"DP i dalej 2,75" co też przyczyniło się do
wyniku. Seria na tych gratach wyszła 202PS i 255Nm . Więc przyrost całkiem
normalny. Wykres wkleję jutro.
wynik jest bardzo dobry i nie badz juz taki skromny :jezor: ... warunki ,warunkami ... nawet jak bedzie wyzsza temp . to pod 225-230 powinno sie utrzymac ,a to jest bardzo ladnie jak na k03s :grin:
Ostatnio zmieniony śr paź 21, 2009 11:27 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 1 raz.


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

buryy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: wt paź 05, 2004 12:55
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: buryy » śr paź 21, 2009 11:43

_mumin_ pisze:Wykres wkleję jutro.
Poczekajmy aż powstanie odpowiedni temat, no chyba że bardzo chcesz... heh :wink:


Golf 1 400+
S4B5 450+
ACQ: _https://www.facebook.com/AudiCoupeQuattroV8T

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » śr paź 21, 2009 14:32

buryy pisze:
_mumin_ pisze:Wykres wkleję jutro.
Poczekajmy aż powstanie odpowiedni temat, no chyba że bardzo chcesz... heh :wink:
To juz widze czyje jest mk1 AUQ :jezor:

ps mumin wklejaj wykres


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » śr paź 21, 2009 23:39

Skoro właściciel mówi czekamy to czekamy :P



dani_gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob lis 24, 2007 14:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dani_gti » wt paź 27, 2009 18:42

program wrocony do serii,dv zmnieniony na nowy,wszystkie przewody cisnieniowe i podcisnieniowe wymienione.Co jeszcze moze byc przyczyna?



Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » śr paź 28, 2009 08:18

dani_gti pisze:program wrocony do serii,dv zmnieniony na nowy,wszystkie przewody cisnieniowe i podcisnieniowe wymienione.Co jeszcze moze byc przyczyna?
Jaki w ogóle masz silnik (kod) i jak sprawdzasz doładowanie ? VAG czy jakiś wskaźnik ?
Jeśli masz VAG'a to zapodaj logi . Na początek z kanału 2 i 115 .

P.S. Apropo wykresu:
Obrazek



dani_gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob lis 24, 2007 14:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dani_gti » śr paź 28, 2009 15:40

silnik to agu.Vaga bede mial dopiero w weekend.Cisnienie sprawdzane na wskazniku.Bardzo sie nie znam jak robi sie logi??



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » śr paź 28, 2009 16:56

Bartek ty razem z Darkiem jezdziles tym mk1 ?? ladny wykres GRATKI

ps. chyba sam nie wierzyles w taki wynik :jezor:


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
Scientist
Forum Master
Forum Master
Posty: 1245
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 20:41

Post autor: Scientist » śr paź 28, 2009 17:22

dani_gti pisze:.Bardzo sie nie znam jak robi sie logi??
1. Odpalić VAGa pozniej Measuring blocks
2. Znaleźć konkretny kanał pomiarowy
3. Znaleźć odpowiednią prostą, pas startowy, lotnisko - cokolwiek, co pozwoli na rozpędzenie się od 2 do 7 tys obr/min na biegu innym niż I i II...
4. Wcisnąć LOG, podać ścieżkę do pliku, przejechać się autem...
5. Nabrać prędkości, wrzucić bieg III i depnąć do oporu - pedał w podłodze od możliwie najniższych obrotów, do odcięcia.

Plik w formacie CSV zaimportować sobie do Excela ładnie obrobic i voil'a :)



dani_gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob lis 24, 2007 14:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dani_gti » śr paź 28, 2009 17:53

Scientist pisze:1. Odpalić VAGa pozniej Measuring blocks
2. Znaleźć konkretny kanał pomiarowy
3. Znaleźć odpowiednią prostą, pas startowy, lotnisko - cokolwiek, co pozwoli na rozpędzenie się od 2 do 7 tys obr/min na biegu innym niż I i II...
4. Wcisnąć LOG, podać ścieżkę do pliku, przejechać się autem...
5. Nabrać prędkości, wrzucić bieg III i depnąć do oporu - pedał w podłodze od możliwie najniższych obrotów, do odcięcia
dzieki za podpowiedz

[ Dodano: 28 Paź 2009 20:08 ]
_mumin_ pisze:Na początek z kanału 2 i 115 .
za co odpowiada kanal 2 i 115 w 1.8 T AGU



Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » czw paź 29, 2009 08:02

Rafalek114 pisze:Bartek ty razem z Darkiem jezdziles tym mk1 ?? ladny wykres GRATKI

ps. chyba sam nie wierzyles w taki wynik :jezor:
No akurat nie z Darkiem ale waga mnie i kierowcy razem to ponad 200 plus graty:)
auto wazy 850 kg. No banan był :) Robiłem ze 4 pomiary bo mi się wierzyć w wynik
nie chciało ale po hamowaniu "serii" wszystko było jasne.
dani_gti pisze: za co odpowiada kanal 2 i 115 w 1.8 T AGU
W AGU 115 za nic , dlatego pytałem o kod silnika i sposób pomiaru doładowania.
dani_gti pisze:silnik to agu.Vaga bede mial dopiero w weekend.Cisnienie sprawdzane na wskazniku.Bardzo sie nie znam jak robi sie logi??
W takim razie jakiej firmy to wskaźnik ? Ponieważ niektóre to lubią pokazywać ale pogodę :grin:



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » czw paź 29, 2009 11:00

_mumin_ pisze:W takim razie jakiej firmy to wskaźnik ? Ponieważ niektóre to lubią pokazywać ale pogodę :grin:
ciekawe o jakiej firmie mowisz i w jakim aucie je widziales tzn te zegary od pogody :grin:


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości