Zawór BOV - proszę o pomoc w wyborze :)

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » pt sty 09, 2009 16:04

dudi403 pisze:a co z kwestia zywotnosci tutbo. Blow off lub hybryda upusci wiecej powietrza niz zwykly zawor co skutkuje na mniejsze wyeksploatowanie turbo w danym okresie czasu

pozdrawiam

biorac pod uwage ze seryjne turbo tzn k03 lub k03s ma srednia zywotnosc ok 180-200tys km na ori DV ktory trzyma spokojnie do 1 bara a nawet czasem troche wiecej to nie widze sensu pchania blow off no chyba ze ktos to robi wlasnie dla fajnego dzwieku bo jest rzeczywiscie fajny ! a co do zywotnosci turbo to tez temat do dyskusji ! napewno to k03 wiecej sie nadmucha na otwartym i zanim nadmucha uklad po kazdej zmianie biegu to zawsze delikatna strata! :jezor:

ps zdania sa podzielone co do blow off :green_fuck:



dudi403
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw maja 01, 2008 23:24
Lokalizacja: gloucester
Kontakt:

Post autor: dudi403 » ndz lut 01, 2009 11:41

( post usuniety)
Ostatnio zmieniony ndz lut 01, 2009 11:42 przez dudi403, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt maja 01, 2007 20:15
Lokalizacja: Stargard

Post autor: pal » ndz lut 01, 2009 19:16

A co sądzicie o takim zaworze lub takim ?



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » pn lut 02, 2009 02:12

pal pisze:A co sądzicie o takim zaworze lub takim ?

wiec ja uwazam tak jak napisalem juz w poprzednich postach ,a te ktore tu pokazales to raczej jakas chinska tandeta i pewnie nie bedzie to trwale ,a jak juz wkladac wogole b o to z dobrej firmy :jezor:



dudi403
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw maja 01, 2008 23:24
Lokalizacja: gloucester
Kontakt:

Post autor: dudi403 » pn lut 02, 2009 06:39

no i sa to typowe BOV-y wiec mogo sie niesprawdzic w silniku VAG.
Jak chcesz posyczec to:
http://www.allegro.pl/item539331808_bov ... spltr.html

Pozdrawiam :bajer:


www.forgemotorsport.co.uk

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » pn lut 02, 2009 20:52

dudi403 pisze:no i sa to typowe BOV-y wiec mogo sie niesprawdzic w silniku VAG.
Jak chcesz posyczec to:
http://www.allegro.pl/item539331808_bov ... spltr.html

Pozdrawiam :bajer:



dokladnie lub druga ,ale pewnie jeszcze drozsza opcja zawory upustowy GREDDY


http://www.tuning.intercars.com.pl/



Awatar użytkownika
raff.w
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob paź 20, 2007 19:19
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: raff.w » pn lut 02, 2009 22:01

Wcale nie polecam BOV'a "GREDDY" wywalał błędy na Vagu jak mało który.



krzysiek24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr lip 09, 2008 00:28
Lokalizacja: gorzow wielkopolski

Post autor: krzysiek24 » śr lut 04, 2009 04:04

polecam forge motor sport jest na allegro!!!nic nie prycha wszystko wporzo pozdro



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » śr lut 04, 2009 15:57

ten BOV forge z jednej strony jest ok nie wywala błędów przez niego ale z drugiej strony to kapota w ogóle go nie słychac straszna lipa , wkładałem go do s4 2.7 w 1.8t jest jeszcze mniejsze ładowanie więc nie liczył bym na tak porządane przez wszystkich "psssst" i jeszcze jaka cena za cos co nie działa jak powinno

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr lut 04, 2009 15:58 przez GMS, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mr_exclusive
GTI POWER
GTI POWER
Posty: 413
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 15:10
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: mr_exclusive » pt lut 13, 2009 23:15

Dorzucę od siebie 3 grosze, otóż nie polecam bova Simoni Racing, niestety pochodził u mnie 6 miesięcy i sprężyna wyzionęła ducha, także jak ktoś szukał bez awaryjnego bova to radzę się zastanowić 2 razy przed zakupem Simoni Racing.


Pozdr,
Arek

Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032

Polo 9N 1.9TDI Highline

Tani Hosting www zapraszam!

krzysiek24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr lip 09, 2008 00:28
Lokalizacja: gorzow wielkopolski

Post autor: krzysiek24 » czw lut 19, 2009 03:19

ja polecam zawor firmy forge fajnie dmucha i jest dedykowany i nic nie powin wyskakiwac na komp,sam mam u siebie i spisuje sie dobrze.aha i ma regulacje.



Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » pt lut 20, 2009 16:50

U mnie spliter forge'a fajnie psyczy.


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

krzysiek24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr lip 09, 2008 00:28
Lokalizacja: gorzow wielkopolski

Post autor: krzysiek24 » pt kwie 24, 2009 13:29

mam zawor forge i nie nazekam w silniku agu nic nie kicza nic sie nie dzieje tylko "psssss":) polecam zmianka plug&play.wczesniej kupilem zawor pro perfect ale odradzam bo tam dopiero kicha i nie wie co go boli,i musisz zatkac jeden waz!!!!ogolnie lipa nie polecam!!!!!



Awatar użytkownika
Scientist
Forum Master
Forum Master
Posty: 1245
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 20:41

Post autor: Scientist » pt kwie 24, 2009 13:40

krzysiek24 pisze:kupilem zawor pro perfect ale odradzam bo tam dopiero kicha i nie wie co go boli,i musisz zatkac jeden waz!!!!ogolnie lipa nie polecam!!!!!
hm a u Mnie psyczy aż miło :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości