17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malf
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malf
Oprocz mojego poprzedniego tematu mam taki blad od pewnego czasu
17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction
czy ktos wie jak pomoc mojamu AUM aby tego nie bylo. W silniku co prawda jest tylko blow off zmieniony ale na oryginalnym bosha to samo sie dzieje. Z gory dzieki.
17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction
czy ktos wie jak pomoc mojamu AUM aby tego nie bylo. W silniku co prawda jest tylko blow off zmieniony ale na oryginalnym bosha to samo sie dzieje. Z gory dzieki.
NiEdIeLnA PrAcA W SyF SiE ObRaCa
Wlasnie o to chodzi ze na hamowni pokazalo 151km, gdzie tyle sie spodziewalem. Wiec raczej wirusa niema.raff.w pisze:Zgadzam się z Kolegą GMS. Po zmianie softu pojawia mi się ten błąd zaraz po wykasowaniu vagiem. też silnik AUM
Może poprzedni właściciel nie powiedział że auto było "zawirusowane"
będziesz pewny gdy pojedziesz na hamownie.
Pozdrawiam
NiEdIeLnA PrAcA W SyF SiE ObRaCa
- Jackq
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: pn gru 26, 2005 11:37
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
mam ten sam błąd, silnik 1.8T ARX 150KM
gdzie sie ten zaworek znajduje w tych silnikach? w aso kosztuje ok 100zł zastanawiam sie czy go kupić.
Dodam, że miałem pękniętą odme i cały silnik bym urąbany z oleju, może to przez to i gdzieś tam olej jeszcze siedzi. Czasem auto troche muli, ide zaraz podpiąć vaga i zrobie rundke sprawdze wartości doładowania.
Za wszelkie rady z góry dzieki.
gdzie sie ten zaworek znajduje w tych silnikach? w aso kosztuje ok 100zł zastanawiam sie czy go kupić.
Dodam, że miałem pękniętą odme i cały silnik bym urąbany z oleju, może to przez to i gdzieś tam olej jeszcze siedzi. Czasem auto troche muli, ide zaraz podpiąć vaga i zrobie rundke sprawdze wartości doładowania.
Za wszelkie rady z góry dzieki.
Audi A3 1,8T Quattro 201PS by COMPsport
komfortowy kierunkowskaz raz ruszasz manetka kierunek mignie 3 razy.
Info na PW.
AUKCJA ALLEGRO
komfortowy kierunkowskaz raz ruszasz manetka kierunek mignie 3 razy.
Info na PW.
AUKCJA ALLEGRO
Jackq pisze:mam ten sam błąd, silnik 1.8T ARX 150KM
gdzie sie ten zaworek znajduje w tych silnikach? w aso kosztuje ok 100zł zastanawiam sie czy go kupić.
Dodam, że miałem pękniętą odme i cały silnik bym urąbany z oleju, może to przez to i gdzieś tam olej jeszcze siedzi. Czasem auto troche muli, ide zaraz podpiąć vaga i zrobie rundke sprawdze wartości doładowania.
Za wszelkie rady z góry dzieki.
U mnie jest miedzy chlodnica a silnikiem zaraz kolo pomaranczowej miarki oleju. Wyglada tak sama jak n75 ale jest na 2 rureczki.
jak go znajdziesz to podalbys jaki ma numer?? dzieki
Ostatnio zmieniony śr paź 22, 2008 12:05 przez B_U_A, łącznie zmieniany 1 raz.
NiEdIeLnA PrAcA W SyF SiE ObRaCa
- Jackq
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: pn gru 26, 2005 11:37
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
dodam, bo własnie przejechalem sie autem z podlaconym vagiem, oto log:
17608 - jak powyżej
17633 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 N30 - skrót do uziemienia
17634 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #2 N31 - skrót do uziemienia
17635 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #3 N32- skrót do uziemienia
17636 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #4 N33- skrót do uziemienia
17833 Zawór wentylacji zbiornika N80 - skrót do uziemienia
17955 Boost Pressure Contr.Valve N75 Short to Ground
17525 O2 Sensor Heater Circ.,Bank1-Sensor2 Short to Ground
17843 Sec.Air Inj.Sys.Pump Relay Circ. J299 Short to ground
17938 P1530 Camshaft Control Circuit Short to ground
17829 Zawór kontroli systemu wtrysku wtórnego powietrza (B2) N112 - skrót do uziemienia
17697 P1289 Turbocharger bypass valve N249 short to ground
17949 P1541 Fuel Pump Relay Circ Open
prosze bardzo o wyjasnienie, czy to poważne, i co mam zrobic zeby sie ich pozbyc?
z gory dzieki.
17608 - jak powyżej
17633 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 N30 - skrót do uziemienia
17634 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #2 N31 - skrót do uziemienia
17635 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #3 N32- skrót do uziemienia
17636 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #4 N33- skrót do uziemienia
17833 Zawór wentylacji zbiornika N80 - skrót do uziemienia
17955 Boost Pressure Contr.Valve N75 Short to Ground
17525 O2 Sensor Heater Circ.,Bank1-Sensor2 Short to Ground
17843 Sec.Air Inj.Sys.Pump Relay Circ. J299 Short to ground
17938 P1530 Camshaft Control Circuit Short to ground
17829 Zawór kontroli systemu wtrysku wtórnego powietrza (B2) N112 - skrót do uziemienia
17697 P1289 Turbocharger bypass valve N249 short to ground
17949 P1541 Fuel Pump Relay Circ Open
prosze bardzo o wyjasnienie, czy to poważne, i co mam zrobic zeby sie ich pozbyc?
z gory dzieki.
Audi A3 1,8T Quattro 201PS by COMPsport
komfortowy kierunkowskaz raz ruszasz manetka kierunek mignie 3 razy.
Info na PW.
AUKCJA ALLEGRO
komfortowy kierunkowskaz raz ruszasz manetka kierunek mignie 3 razy.
Info na PW.
AUKCJA ALLEGRO
http://wiki.ross-tech.com/index.php/17829/P1421/005153
Ogolnie to raczej masz cos z masa. Musisz posprawdzan kamle od masy. Wszedzie gdzie jest short to ground to znaczy ze masa nie dochodzi. Tak mi sie wydaje na 90%.
Ogolnie to raczej masz cos z masa. Musisz posprawdzan kamle od masy. Wszedzie gdzie jest short to ground to znaczy ze masa nie dochodzi. Tak mi sie wydaje na 90%.
NiEdIeLnA PrAcA W SyF SiE ObRaCa
- Jackq
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: pn gru 26, 2005 11:37
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
no zaraz ide posprawdzam, zreszta musze dac silnik do wyprania, bo byl cały zarzygany olejem - pęknieta odma. Auto kupilem niedawno i teraz drobiazgi wychodza (mam nadzieje).
Moze przez ta odme gdzies masa nie lapie bo zalalo olejem. Poszukam. Dzieki za odp.
[ Dodano: Sob Paź 25, 2008 09:24 ]
Próbowałem to rozebrac ale tam jest tyle rurek przykreconych ze odpuściłem. Zmierzyłem za to omomierzem ten zawor i ma 25ohmow a powinien miec niby od21-24. Vagiem go nie moge sprawdzić bo wyskakuje błąd - zwarcie do masy. W sobote chce wyjac calkowicie ten zawor i sprawdzic go.
edytuje bo juz calkiem zglupialem, ktory z tych 2 to ten zawor n249?
po lewej czy po prawej pod ta blacha?
ten:
czy ten, w tej dziurze kawałek widać:
ktory to n249, widok wg etki:
wg kolesia z aso, n249 to ten zaworek, nie bylem pewny wiec nie kupilem:
bylem w aso, powiedzialem zaworek n249 prosze i koles sam nie wiedzial ktory to... i co mam teraz zrobic, jak ktos zna nr czesci to prosze podac.
Moze przez ta odme gdzies masa nie lapie bo zalalo olejem. Poszukam. Dzieki za odp.
[ Dodano: Sob Paź 25, 2008 09:24 ]
Próbowałem to rozebrac ale tam jest tyle rurek przykreconych ze odpuściłem. Zmierzyłem za to omomierzem ten zawor i ma 25ohmow a powinien miec niby od21-24. Vagiem go nie moge sprawdzić bo wyskakuje błąd - zwarcie do masy. W sobote chce wyjac calkowicie ten zawor i sprawdzic go.
edytuje bo juz calkiem zglupialem, ktory z tych 2 to ten zawor n249?
po lewej czy po prawej pod ta blacha?
ten:
czy ten, w tej dziurze kawałek widać:
ktory to n249, widok wg etki:
wg kolesia z aso, n249 to ten zaworek, nie bylem pewny wiec nie kupilem:
bylem w aso, powiedzialem zaworek n249 prosze i koles sam nie wiedzial ktory to... i co mam teraz zrobic, jak ktos zna nr czesci to prosze podac.
Audi A3 1,8T Quattro 201PS by COMPsport
komfortowy kierunkowskaz raz ruszasz manetka kierunek mignie 3 razy.
Info na PW.
AUKCJA ALLEGRO
komfortowy kierunkowskaz raz ruszasz manetka kierunek mignie 3 razy.
Info na PW.
AUKCJA ALLEGRO
Jackq te błędy to mogą być też spowodowane alarmem który odcina napięcie tam gdzie nie powinien.
Ostatnio zmieniony wt paź 28, 2008 08:50 przez GTO, łącznie zmieniany 1 raz.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości