SPADEK MOCY
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
SPADEK MOCY
Witam mam bardzo mocny problem ze swoim mk4 1.8 T KOLEGA KUPIŁ sobie golfa MK4 1,8 T bARDZO ładny zglebiony Seria Moj golf Po chipsie wZielismy sie i kolega ze mna wygrał zdziwiłem sie bo ja mam ponad 180 ps przyjechałem do domu podłoczyłem Vaga wypluł pare błedów tzn Bład przepływki i zaworu n75 i lini nr 30 skasowałem te błedy zrobiłem cos około 200kilometrow i podłaczyłem vaga jeszcze raz zeby sie upewnic czy błedy nie wyskoczyły brak błedów wzielismy sie z kuplem jeszcze raz dalej to samo wiec cos jest nie tak ale nie mogie znalezdz przyczyny moze ktorys z was mi pomorze Bde wdzieczny za pomoc PS jutro planuje go zchamowac Imoje pytanie brzmi na jakiej ulicy jest dobra chamownia W Białymstoku pozdrawiam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033
- MiChAoS
- Forum Master
- Posty: 1217
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
- Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
- Kontakt:
normalnie, nie trzeba nawet spozka zeby uzyskac z seryjnego 1,8T 180+ PS wystarczy wgrac mapke i juz jest a co do twojego spadku mocy to tak jak mowi kolega, skad wiesz ze kolegi 1,8T ma 150 rozne przypadki niepozorne jezdza podjedz na hamownie i sie okaze co jest przyczyna porazki czy spadek w twoim 1,8T czy mocniejsze niz seria 1,8T zakupione przez kolege jeszcze zalezy na jkich kolach ty jechales a na jakich kolega bo byly mk4 agu mojego brata np. na 18" jego przy 183KM jakos ciezko bylo mu sie zebrac ale dawal rade a jak zalozylismy 15" to zamiatal jak szalony na 1 biegu przy 3tys obr jak wdepnelo mu sie gaz opor to jeszcze oponki piszczaly :green_fuck:Sztomel pisze:poczytałem opisik Twojego autka i trochę jestem w szokuRADEK1985 pisze:ja mam ponad 180 ps
jakimi modami uzyskałeś +30 KM do seryjnych 150 ?
bo chipem i filtrem stożkowym z całą pewnością nie !
skąd wziąłeś te 180 KM skoro nie hamowałeś autka ?
Ostatnio zmieniony czw lip 17, 2008 01:29 przez MiChAoS, łącznie zmieniany 2 razy.
- mr_exclusive
- GTI POWER
- Posty: 413
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 15:10
- Lokalizacja: Białogard
- Kontakt:
to nie poczułeś spadku mocy w swoim golfiku?
zrób pomiar 0-100 i będziesz wiedział czy moc "uciekła"
a najlepiej nagraj filmik 80-150 na 3 biegu to Ci powiem ile masz koni
zrób pomiar 0-100 i będziesz wiedział czy moc "uciekła"
a najlepiej nagraj filmik 80-150 na 3 biegu to Ci powiem ile masz koni
Pozdr,
Arek
Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032
Polo 9N 1.9TDI Highline
Tani Hosting www zapraszam!
Arek
Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032
Polo 9N 1.9TDI Highline
Tani Hosting www zapraszam!
Już wszystko wiadomo na chamowni za pierwszym razem wypluło mi 140 ps za drugim 142ps a za ostatni razem 147PS teraz bede szukał przyczyny Moje podejrzenia padaja na
-przepływkie powietrza
-zawor ktory jest przy turbo bo N75 wymieniłem na nowy w serwisie kupiłem
-Wina oprogramowania w tygodniu Kupie jakis dobry zegar doładowania bo i tak miałem kupic i zobacze ile bedzie pompował jak narazie jestem strasznie zawiedziony mysle ze szybko usune usterkie pozdrawiam
[ Dodano: 19 Lip 2008 15:49 ]
Witam walka trwa Dzisiaj jak mi brat diagnozował autko to doszlismy do wniosku ze cos z sonda dzieje sie nie tak powinna pokazyc napiecia 1 volt a pokazała 0.1 moze byc to przyczyna na biegu jałowym ja dodałem gazu kreci sie tylko do 5 tys dalej nie chce dusi sie jak by go zalewało lub paliwa nie dostawał ale w czasie jazdy kreci sie normalnie do odciencia Moj werdykt albo sonda albo przepływka do wymiany
[ Dodano: 19 Lip 2008 18:19 ]
Iteraz poszukuje danych jakie powinienem miec cisnienie paliwa i ile powinien masy powiertza dostawac ????
-przepływkie powietrza
-zawor ktory jest przy turbo bo N75 wymieniłem na nowy w serwisie kupiłem
-Wina oprogramowania w tygodniu Kupie jakis dobry zegar doładowania bo i tak miałem kupic i zobacze ile bedzie pompował jak narazie jestem strasznie zawiedziony mysle ze szybko usune usterkie pozdrawiam
[ Dodano: 19 Lip 2008 15:49 ]
Witam walka trwa Dzisiaj jak mi brat diagnozował autko to doszlismy do wniosku ze cos z sonda dzieje sie nie tak powinna pokazyc napiecia 1 volt a pokazała 0.1 moze byc to przyczyna na biegu jałowym ja dodałem gazu kreci sie tylko do 5 tys dalej nie chce dusi sie jak by go zalewało lub paliwa nie dostawał ale w czasie jazdy kreci sie normalnie do odciencia Moj werdykt albo sonda albo przepływka do wymiany
[ Dodano: 19 Lip 2008 18:19 ]
Iteraz poszukuje danych jakie powinienem miec cisnienie paliwa i ile powinien masy powiertza dostawac ????
Ostatnio zmieniony pt lip 18, 2008 20:00 przez RADEK1985, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033
Dzisiaj jade dk kreatora mocy tam gdzie robili mi chipsa oni cos powinni poradzic
[ Dodano: 22 Lip 2008 17:01 ]
Witam powiedzieli mi tak Uszkodzona przepustnica powietrza Przepływ 85% a powinno byc około 100% probowali zrobic ADAptacje niestety nie dalo rady Bo jak by zrobili to by wszystko dobrze było nie chce mi sie za bardzo wierzyc ze to wina przepustnicy ale ja nie jestem fachowcem
[ Dodano: 22 Lip 2008 18:42 ]
no i był u mnie kumpel sorawdaliscy i tam gdzie jest wartosc Pochylenia przepustnicy pokazało Umnie po wcisnieciu gazu przy zgaszonym silniku 189 a u niego 196 nie wiem juz sam co sie dzieje z moim autkiem :(
[ Dodano: 22 Lip 2008 17:01 ]
Witam powiedzieli mi tak Uszkodzona przepustnica powietrza Przepływ 85% a powinno byc około 100% probowali zrobic ADAptacje niestety nie dalo rady Bo jak by zrobili to by wszystko dobrze było nie chce mi sie za bardzo wierzyc ze to wina przepustnicy ale ja nie jestem fachowcem
[ Dodano: 22 Lip 2008 18:42 ]
no i był u mnie kumpel sorawdaliscy i tam gdzie jest wartosc Pochylenia przepustnicy pokazało Umnie po wcisnieciu gazu przy zgaszonym silniku 189 a u niego 196 nie wiem juz sam co sie dzieje z moim autkiem :(
Ostatnio zmieniony śr lip 23, 2008 01:21 przez RADEK1985, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 17:19
- Lokalizacja: Czaszyn
- Kontakt:
I co z doładowaniem? Mój mk4 tez na jołowym biegu dochodzi do 5 tyś a w czasie jazdy już jest normalnie, sprawdzałem mu przyśpieszenie na orginalnych oponach 205/50/R16 miał 8,5 8,7 a jak mu założyłem opony 225/40/R18 to miał ok 9s. Wcześniej pisałes że masz zamiar zrobić wydech, chyba nie włożyłes strumienicy?RADEK1985 pisze: tygodniu Kupie jakis dobry zegar doładowania bo i tak miałem kupic i zobacze ile bedzie pompował jak narazie jestem strasznie zawiedziony
Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 23:28 przez andrzej gti, łącznie zmieniany 1 raz.
to tak kupiłem zegar doładowania pokazuje 0.6 bara tyle co seria a powinienem pokazywac 1 .bar po chipsie zatkałem przewod ktory idzie do zaworu n75 wtedy turbo pompuje na maxa wcisnełem gaz do fula tylko przez 3 sekundy bo wiecej nie wolno to pokazał 1.2 bara tzn turbo dobre szukam dalej przyczyny mysle ze znajde pozdrawiam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033
Witam kupiłem nowa przepustnice ztrobiłem adaptacje sprawdzałem cisnienie sprerzania ma po 11 barow na garach sprawdzałem cisnienie paliwa ma 3 bary po dodaniu gazu dalej to samo tylko po wymienie przepustnicy pokazuje na zegarze 07. a na starej przpeustnicy pokazywał 0.6 bara przy pełnym dadaniu gazu i teraz zgaduj zgadula gdzie jest kula rozkładam rece bo nie wiem co mu dolega
Ostatnio zmieniony sob lip 26, 2008 14:34 przez RADEK1985, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033
ja bym podjechał do kogoś kto ogarnia temat. w Twoim podpisie widnieje lokalizacja Ostrołęka.. kopsnął bym się do Warszawy np. do VTG:
VTG
ul. Dorodna 33
03-195 Warszawa
tel. (022) 811 82 47
fax. (022) 811 82 36
szkoda wymieniać części których nie musisz wymieniać, szkoda czasu, nerwów, kasy...
VTG
ul. Dorodna 33
03-195 Warszawa
tel. (022) 811 82 47
fax. (022) 811 82 36
szkoda wymieniać części których nie musisz wymieniać, szkoda czasu, nerwów, kasy...
Ostatnio zmieniony sob lip 26, 2008 14:53 przez ven, łącznie zmieniany 1 raz.
150 PS / 1 L Club powered by CompSport
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości