Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- corradovr6
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw lut 09, 2006 17:57
- Lokalizacja: torun
Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T
jakie doladowanie w 20v turbo-150ps?
POZDR.
POZDR.
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 13:37 przez corradovr6, łącznie zmieniany 1 raz.
- corradovr6
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw lut 09, 2006 17:57
- Lokalizacja: torun
GTO,
jakie ustawia się przeważnie doładowanie przy "standardowym" programie na ok 180km? Jak to wygląda dla k03, k04 ? Pytam bo zastanawia mnie fakt, że skoro hybryda ma wiatrak od k04 który jednak schładza powietrze mocniej a k04 może pracować na 1,2-1,4 bara to czy nie dmuchnąć w moją więcej ciut- tak do poziomu 1,0-1,1 bara ?
jakie ustawia się przeważnie doładowanie przy "standardowym" programie na ok 180km? Jak to wygląda dla k03, k04 ? Pytam bo zastanawia mnie fakt, że skoro hybryda ma wiatrak od k04 który jednak schładza powietrze mocniej a k04 może pracować na 1,2-1,4 bara to czy nie dmuchnąć w moją więcej ciut- tak do poziomu 1,0-1,1 bara ?
Ostatnio zmieniony czw wrz 06, 2007 19:51 przez Stf, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=92098
na malej turbinie K03 moze z dolu byc nawet ponad 1bar, ale co z tego jak na gorze
spadnie na łep, na szyje ....
na 180km podejrzewam 0.8b
zaloz MBC i ustawisz ile chcesz, wazne by w sofcie limitery byly usuniete, ewentualnie mała korekcja wzbogacenia na pelnym obciazeniu nie zaszkodzi.
w ciapku jak jeszcze siedziala k03 dmuchalismy z dolu 1.2bara , na gorze spadalo nawet do 0.5 ale to nie wrozy dlugiej pracy turbinki bo napewno praca turbiny wychodzi poza surge line.
z K04 sie nie bawilem ale moge ja porownac mniej wiecej to td04-16 ktora mialem i tam od dolu po gore dmuchalem 1,3bara , pewnie tez zaduzo dla niej bo po roku oska nadawala sie do wyrzucenia (w serii ładuja taka w volvo 0.7bara czyli 2x wiecej ładowala w mk2)
spadnie na łep, na szyje ....
na 180km podejrzewam 0.8b
zaloz MBC i ustawisz ile chcesz, wazne by w sofcie limitery byly usuniete, ewentualnie mała korekcja wzbogacenia na pelnym obciazeniu nie zaszkodzi.
w ciapku jak jeszcze siedziala k03 dmuchalismy z dolu 1.2bara , na gorze spadalo nawet do 0.5 ale to nie wrozy dlugiej pracy turbinki bo napewno praca turbiny wychodzi poza surge line.
z K04 sie nie bawilem ale moge ja porownac mniej wiecej to td04-16 ktora mialem i tam od dolu po gore dmuchalem 1,3bara , pewnie tez zaduzo dla niej bo po roku oska nadawala sie do wyrzucenia (w serii ładuja taka w volvo 0.7bara czyli 2x wiecej ładowala w mk2)
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
W autach turbo im luźniejszy wydech tym lepiej a kat jest pewnego rodzaju blokada wydechu.
Pytanie mam w MK4 GTi silnik AUM 1,8T i pytanie czy mam turbo K03 czy K03s??
Pytanie mam w MK4 GTi silnik AUM 1,8T i pytanie czy mam turbo K03 czy K03s??
[size=100][color=red][b]PlusGSM telefony dla firm 8-) jak by co call me 0-601-304-500 8-) [/b][/color][/size]
Niektóre Kobiety Są Bezcenne, Za Wszystkie Inne Zapłacisz Kartą MasterCard !
Niektóre Kobiety Są Bezcenne, Za Wszystkie Inne Zapłacisz Kartą MasterCard !
bacco dzięki za info a mogę to gdzieś sprawdzić żeby być pewnym??
[edit]Oczywiście bez wyciągania turbo. Np po VInie czy jakoś inaczej. Nie mam dostępu do ETKI więc nie mam jak sprawdzić.
Mógłby mi ktoś to psrawdzić MK4 GTi silnik AUM rok 2000.
Z góry dzięki
[edit]Oczywiście bez wyciągania turbo. Np po VInie czy jakoś inaczej. Nie mam dostępu do ETKI więc nie mam jak sprawdzić.
Mógłby mi ktoś to psrawdzić MK4 GTi silnik AUM rok 2000.
Z góry dzięki
Ostatnio zmieniony ndz wrz 09, 2007 22:12 przez Walec, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=100][color=red][b]PlusGSM telefony dla firm 8-) jak by co call me 0-601-304-500 8-) [/b][/color][/size]
Niektóre Kobiety Są Bezcenne, Za Wszystkie Inne Zapłacisz Kartą MasterCard !
Niektóre Kobiety Są Bezcenne, Za Wszystkie Inne Zapłacisz Kartą MasterCard !
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pn kwie 18, 2011 22:46
- Lokalizacja: Łódź
Seryjne ciśnienie doładowania w 1.8T
A z skąd macie pewność że w 1.8T AUM dodam że mój jest z 2001 roku mam K03S ??
Czyli wychodzi na to że mam 180 koni czy 150 ?? Bo już zgłupiałem a chciałem ostatnio kupić turbo od leona K03s, Leon ma tą samą ??
Czyli wychodzi na to że mam 180 koni czy 150 ?? Bo już zgłupiałem a chciałem ostatnio kupić turbo od leona K03s, Leon ma tą samą ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości