Strona 1 z 1
2.0 2e na vr6?
: ndz sie 21, 2016 14:26
autor: kosmaty69
Cześć. Chciałbym was zapytać o obiektywną opinię, czy jest sens wsadzać do budy mk3 w której siedzi fabryczne 2.0 jakieś vr6? W pryzmacie przyszłości chciałbym coś nowego wsadzić, myślałem o 1.8t ale to są już dosyć wysokie kwoty, a zastanawia mnie temat czy dużo jest rzeźbienia przy swapie na vr. Szukałem, ale nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
2.0 2e na vr6?
: ndz sie 21, 2016 15:03
autor: kkkacper
Jak kupisz calego dawce to kwestia pokrecenia srubek i poprzepinania kabli.. ale opcja bezsensu wedlug mnie, nie ma teraz zdrowych 12v, wiec i tak czekalby Cie remont, a pchanie sie w koszta jak potem i tak chcesz dalej swapowac to sam zdecyduj czy madry pomysl
2.0 2e na vr6?
: ndz sie 21, 2016 18:00
autor: kosmaty69
czyli problemów jako tak nie ma, a wyremontować wyciągnięty motor i dopiero wsadzić to też problem nie jest oprócz $$. Jak dużo może kosztować kompletny swap?
2.0 2e na vr6?
: ndz sie 21, 2016 18:02
autor: kkkacper
kosmaty69, a jakie problemy maja byc skoro obydwa silniki siedzialy konstrukcyjnie w danym aucie? No chyba, ze zaczniesz osobno kompletowac graty to nagle moga sie zaczac cuda.. nadal nie rozumiem po co chcesz sie pchac w koszta, zamiast odlozyc ta kase na 1.8T i od razu zapiac to co ma byc docelowo.. wedlug mnie total bezsens takie dzialnie, tymbardziej przy obecnych cenach 1.8T..
2.0 2e na vr6?
: ndz sie 21, 2016 19:22
autor: kosmaty69
To znaczy źle mnie zrozumiałeś. Muszę wybrać pomiędzy 1.8t a vr6 i zastanawiam się właśnie, na co pójść
2.0 2e na vr6?
: ndz sie 21, 2016 21:30
autor: Banita95
pójdź w 1.8t silnik rozwojowy i tyle w temacie żeby vr zaczął jechać trzeba wrzucić turbo ,a to koszty nie małe choć dźwięk piękny
2.0 2e na vr6?
: ndz sie 21, 2016 21:33
autor: kkkacper
jesli vr6 do min. 2.8 ale 24v no albo r'ka.. wrzucanie do mk III vr6 z mysla zeby to jechalo troche mija sie z celem.. tak jak
Banita95 mowi, 1.8T fajne bo dosc rozwojowe, stosunkowo niewielkim kosztem zrobisz z 300KM i na oske Ci starczy