Strona 1 z 1

VR6 24V po swapie brak kontrolek i sterowania pompa paliwa

: pn kwie 18, 2016 19:21
autor: kamien85
Cześć,
auto to VW Corrado i jest w trakcie swapa na 2.8 24V BDE, w weekend walczyłem z elektryka (wcześniej ABF z mk3)
Udało się wszystko podłączyć ale...właśnie jest ale, po przekręceniu kluczyka na zegarach nie zapalają się żadne kontrolki i nie słychać pompy paliwa.
Pomiary wykazały, że ECU nie podaje masy na przekaźnik pompy paliwa, po podaniu masy na krótko, pompa się załącza, auto odpala i po 1-2 sek gaśnie.
Pytania nasuwają mi się dwa, czy jest możliwość, że jest IMMO w Ecu (sprzedający zapewniał, że immo jest zdjęte) i dlatego nie podaje masy na przekaźnik pompy?
Czy to może wina braku kontrolek na zegarach, że nie podaje masy ?
Gdzie szukać przyczyny w braku wszystkich kontrolek po przekręceniu kluczyka?

Z góry dziękuje, za wszelką pomoc.

VR6 24V po swapie brak kontrolek i sterowania pompa paliwa

: pn kwie 18, 2016 20:42
autor: kkkacper
kamien85, no skoro nic nie swieci co brakuje albo zasilania albo masy, jedno z dwoch.. kontrolki sa niezalezne od ecu w tej kwestii.. przekaznik jest sterowany chyba plusem a nie masa, ale za to reki sobie nie dam uciac bo nie pamietam..

A tao swoja droga to co sie nic nie chwalisz, ze cos dzialasz? :helm:

VR6 24V po swapie brak kontrolek i sterowania pompa paliwa

: pt kwie 22, 2016 10:57
autor: Jacek6804
Ecu podaje masę na przekaźnik pompy, jest to kabelek różowy, albo fioletowy, ale ręki nie daję :P Dodam że nie po każdym przekręceniu zapłonu ecu daje masę na przekaźnik ;)

VR6 24V po swapie brak kontrolek i sterowania pompa paliwa

: pt kwie 22, 2016 21:47
autor: Dziku VR6
Jacek6804 pisze:Dodam że nie po każdym przekręceniu zapłonu ecu daje masę na przekaźnik
No wlasnie... jestem po swapie vr6 12v z 2000r juz ostatni wypust galaxy i to samo zaobserwowalem...

Re: VR6 24V po swapie brak kontrolek i sterowania pompa pali

: ndz kwie 24, 2016 11:50
autor: Jacek6804
Dziku VR6 pisze:
Jacek6804 pisze:Dodam że nie po każdym przekręceniu zapłonu ecu daje masę na przekaźnik
No wlasnie... jestem po swapie vr6 12v z 2000r juz ostatni wypust galaxy i to samo zaobserwowalem...
Dokładnie, starsze wersje załaczały pompę po każdorazowym przekręceniu zapłonu a te nowsze już nie.