VR6 24V po swapie brak kontrolek i sterowania pompa paliwa
: pn kwie 18, 2016 19:21
Cześć,
auto to VW Corrado i jest w trakcie swapa na 2.8 24V BDE, w weekend walczyłem z elektryka (wcześniej ABF z mk3)
Udało się wszystko podłączyć ale...właśnie jest ale, po przekręceniu kluczyka na zegarach nie zapalają się żadne kontrolki i nie słychać pompy paliwa.
Pomiary wykazały, że ECU nie podaje masy na przekaźnik pompy paliwa, po podaniu masy na krótko, pompa się załącza, auto odpala i po 1-2 sek gaśnie.
Pytania nasuwają mi się dwa, czy jest możliwość, że jest IMMO w Ecu (sprzedający zapewniał, że immo jest zdjęte) i dlatego nie podaje masy na przekaźnik pompy?
Czy to może wina braku kontrolek na zegarach, że nie podaje masy ?
Gdzie szukać przyczyny w braku wszystkich kontrolek po przekręceniu kluczyka?
Z góry dziękuje, za wszelką pomoc.
auto to VW Corrado i jest w trakcie swapa na 2.8 24V BDE, w weekend walczyłem z elektryka (wcześniej ABF z mk3)
Udało się wszystko podłączyć ale...właśnie jest ale, po przekręceniu kluczyka na zegarach nie zapalają się żadne kontrolki i nie słychać pompy paliwa.
Pomiary wykazały, że ECU nie podaje masy na przekaźnik pompy paliwa, po podaniu masy na krótko, pompa się załącza, auto odpala i po 1-2 sek gaśnie.
Pytania nasuwają mi się dwa, czy jest możliwość, że jest IMMO w Ecu (sprzedający zapewniał, że immo jest zdjęte) i dlatego nie podaje masy na przekaźnik pompy?
Czy to może wina braku kontrolek na zegarach, że nie podaje masy ?
Gdzie szukać przyczyny w braku wszystkich kontrolek po przekręceniu kluczyka?
Z góry dziękuje, za wszelką pomoc.