Strona 1 z 1
[mk4] SWAP 2.3 V5 AQN kilka pytań
: ndz lut 14, 2016 21:55
autor: afej
Witam, zakupiłem golfa IV 2.3 V5 AQN 2003 anglik na dawce do SWAP'a do mojego 1.9 TDI ALH.
Auto jest w automacie, ja chcę przełożyć od razu z manualną skrzynią, dlatego chciałbym się upewnić co dokładnie potrzebuję, z tego co się wstępnie dowiadywałem to wiadomo (skrzynia, kompletne sprzęgło, półosie i rozrusznik). Co z pedałami? Tylko pedał gazu będzie potrzebny, oraz co z mechanizmem z linkami od dźwigni zmiany biegów? Będę wdzięczny za każde najdrobniejsze nawet info.
Druga sprawa układ wydechowy, etka pokazuje, że automat ma ciut inne wymiary od manuala, przykładowo odcinek rura wydechowa z katalizatorem automat (1050x140x120) i manual (1100x260x160). Nie przejmować się tym i przeszczepiać wydech z automatu ?
[mk4] SWAP 2.3 V5 AQN kilka pytań
: wt lut 16, 2016 19:11
autor: Jacek6804
Wydech z manuala do automatu raczej by nia pasowal w twoim przypadku powinno pasowac.
Przekladasz pedal gazu z 2,3 (aby podmieniasz z obecnym) skrzynie dajesz mabual z v5, polosie, rozrusznik, kpl sprzeglo, linki prawdopodobnie z tdi beda pasowac.
[mk4] SWAP 2.3 V5 AQN kilka pytań
: pn lut 29, 2016 00:57
autor: sajmondesign
zapomnieliście o pompie paliwa
W mk4 jest bodajże w baku, więc bak do wymiany bo z tego co wiem to diesle nie mają pomp w baku, więc tak:
- silnik kompletny z wiązką i ECU
- skrzynia z zamachem i sprzegłem
- pedał gazu
- bak z pompą paliwa, wiązka do pompy paliwa
- ktoś kto Ci wgra immo z zegarow do ecu z 2.3 albo na odwrót, wgra immo do zegarów i zaprogramuje kluczyki
[mk4] SWAP 2.3 V5 AQN kilka pytań
: śr mar 02, 2016 22:09
autor: afej
sajmondesign, tu chodzi tylko o swap skrzyni, bo cały anglik na dawce jest, więc reszta będzie.
[mk4] SWAP 2.3 V5 AQN kilka pytań
: czw mar 03, 2016 01:36
autor: klintonMK2
Mechanizm biegów będzie pasował na bank, ogólnie dużo części między skrzynią 5 biegową z mk4 TDI a mk4 V5 jest wymiennych, więc np możesz sobie przerzucić flansze przegubów z tdi do V5 i nie będziesz musiał ruszać półosi (o ile teraz masz wewnętrzne przeguby 100mm, jeśli w tdi występowały 110 i takie masz, to nic nie ruszasz). Wybierak w skrzyni też pasuje wymiennie więc jak kupisz skrzynię v5 z innymi końcówkami na wybieraku, to możesz sobie przerzucić go z TDI. Pedał gazu wiadomo. Co do pompy paliwa to diesle na pompowtrysku mają pompkę w baku ale nie o tym chciałem napisać. Sęk w tym, że w mk4 w dieslu i benzynie "dziura w baku" jest w obu przypadkach ta duża, jednakowego rozmiaru, czyli wyciągasz pływak/pompkę z diesla, płukasz zbiornik, wsadzasz pompę z benzyny.
Re: [mk4] SWAP 2.3 V5 AQN kilka pytań
: pn mar 07, 2016 21:22
autor: afej
klintonMK2 pisze: Pedał gazu wiadomo
Wiadomo w sensie, że zostaje czy do zmiany ?
[mk4] SWAP 2.3 V5 AQN kilka pytań
: wt mar 08, 2016 08:57
autor: Dziku VR6
do zmiany. tu masz potencjometr w dieslu a w benzynie linke. (w aqn tez chyba jest potencjometr)