Strona 1 z 1

Modyfikacja vr5 AGZ

: ndz mar 08, 2015 12:48
autor: Pikus139
Witam stalem sie posiadaczem golfa 4 2.3 vr5. Moje pytanko od czego zaczac mody? Czy glowica od AQN poprawi osiagi i czy bedzie pasowac p&p. jesli temat juz byl to sory.

Modyfikacja vr5 AGZ

: ndz mar 08, 2015 19:20
autor: bugalon
Zaczac od tego co kazdy wolnossacy silnik. Walki, wydech, program. Glowica od AQN nie spasuje wiec i nie poprawi osiagow.

Modyfikacja vr5 AGZ

: ndz mar 08, 2015 23:16
autor: rooshkeen
Wydech ciężko zbudować i koszta są spore. Zacznij od sprawdzenia, czy w ogóle silnik ma serię. Póki tego nie będziesz pewny, zapomnij o modach.

Modyfikacja vr5 AGZ

: pn mar 09, 2015 14:52
autor: Pikus139
Walki od AQN czy jakies inne ?

Modyfikacja vr5 AGZ

: wt mar 10, 2015 00:14
autor: Jacek6804
wałki od aqn nie pasują też. Jedyne sensowne rozwiązanie to swap na aqn (można kupić już swap za 1500-2000zł) i stary sprzedać w podobnej cenie. Wszystko praktycznie pasuje p&p

Modyfikacja vr5 AGZ

: wt mar 10, 2015 00:30
autor: kkkacper
bezsensowne wydawanie kasy.. i tak nie bedzie to jechalo i tak.. jesli juz to predzej bym w 24v szedl, ale wiadomo ze roboty wiecej i siana tez..

Re: Modyfikacja vr5 AGZ

: śr mar 11, 2015 19:49
autor: Jacek6804
kkkacper pisze:bezsensowne wydawanie kasy.. i tak nie bedzie to jechalo i tak.. jesli juz to predzej bym w 24v szedl, ale wiadomo ze roboty wiecej i siana tez..
roboty tyle samo co z aqn, tyle że siana więcej.

Re: Modyfikacja vr5 AGZ

: pt mar 20, 2015 08:29
autor: tomatol
kkkacper pisze:bezsensowne wydawanie kasy.. i tak nie bedzie to jechalo i tak.. jesli juz to predzej bym w 24v szedl

Chyba nigdy nie jechałeś mk II z takim silnikiem,nie wiem skąd te negatywne opinie o AQN w budzie mk II jest dość zrywne.W mk IV z 2,3 jak i 2,8 szału nie będzie....

kkkacper pisze: ale wiadomo ze roboty wiecej i siana tez..
Roboty tyle samo w przypadku swapu mk II więcej .Rzeczywiście jakieś 1000zł droższy silnik.